[Nintendo] Wii U

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Juunanagou, 5 jun 2011.

1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Goede games hebben ze ook altijd wel gehad....online was het gewoon kut (vergeleken met de 360).

2. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nintendo heeft ook altijd goede games gehad. Maar het duurt deze keer te lang voordat er iets groots uitkomt.

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    En die grote 'launch window' game komt pas in augustus uit. 8) Beetje grote launch window.

Wanneer is de laatste keer geweest dat een console goed uit de startblokken kwam? :+ PS3, Vita, 3DS en Wii U hebben allemaal een vreselijke start qua sales (en games). PS3 en 3DS hebben zich heel goed herpakt, dus nu maar hopen dat de Vita dat ook doet.

En misschien de Wii U dan.

(geen idee meer hoe de 360 en Wii het in de beginmaanden deden...)

4. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Lego city niet gezien? Mario? Zombi U? Zat goede games, maar zeiken is makkelijk. Er staan zat pareltjes in het vooruitzicht.

Ik ga waarschijnlijk een 2e wii u erbij kopen zodra er een L.E van komt.

Laatst bewerkt: 19 apr 2013
  5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Wat moet ik daaraan zien? Een leuke game, maar ik zie het niet als de grote game wat de Wii U nodig heeft. Geen system seller.

edit: Ah, je hebt nu gequote tegen wie je het had. Ach, mijn post blijft staan. Aardige games, niet meer dan dat. Geen system sellers (dat mag inmiddels wel duidelijk zijn)
    Er is nu vrijwel geen enkele game om de Wii U voor te kopen. Mario is gewoon weer hetzelfde. Kun je net zo goed de Wii versie spelen. Lego City, tsja, leuk maar qua gameplay niks anders dan iedere andere Lego game. Een hoop ports van oude games, minigame collectie wat leuk is voor erbij maar je geeft er geen €350 aan uit (Nintendo Land).
    Zombi U is van wat ik hoor een love it or hate it game. Zelf nog niet gespeeld dus kan ik niks over zeggen.

Er staat maar 1 pareltje in het vooruitzicht, en dat is Bayo 2. Waar ze sinds de aankondiging niks meer van hebben laten zien. :mad:

6. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Graphics van de wii weleens vergeleken met Wii U, mario is een loepzuivere game. Lego City ook.
    Enkele pareltjes (Nintendo Exclusive):

Pikmin 3
    Game and Wario
    Wind Waker HD
    New Super Luigi

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Huh, hadden we het over graphics dan?

En ik denk niet dat die 4 games de Wii U zullen helpen aan veel sales. Mario Kart en een nieuwe 3D Mario waarschijnlijk wel. Maar een remake, minigamecollectie en DLC niet. Pikmin weet ik niet... Is dat een populaire serie qua sales?

Maar goed, Bayo 2 zal de Wii U ook niet helpen. :p Ik ben hier de weirdo die een Nintendo console koopt voor een niet Nintendo game. :+

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Meeste launch lineups zit altijd maar 2 of 3 echt, echt aansprekende games voor me tussen.

maar het gaat er om dat er dan in de 2-3 maanden daarna een hele stroom in alle genres op gang komt. En dat gebeurt bij de WiiU gewoon niet

De wii ging volgens mij als een malle in de eerste maanden. Maar een game als Wii Sports die echt zowat iedereen leuk vind is er nu gewoon niet bij

Lego City zou ik niet kopen als bij op de 360 uit zou komen, niet mijn ding. NSMB vond ik de eerste keer leuk maar kan ik ook maar zoveel van spelen voordat het eenheidsworst word

ZombiU is en blijft interessant.

Maar dat is letterlijk op dit moment nog de enige WiiU exclusive die me aanspreekt. Dus als ik een WiiU koop speel ik die uit en dan? Ports van 360 games gaan spelen?

En al waren het er 3,.. Wat is nou 3 games? Ik koop er soms voor een weekendje gamen voor de 360 al meer :+ Zat goede games en dan maar 3 voorbeelden kunnen verzinnen..

Je kan niet met een stalen gezicht gaan beweren dat het aanbod van games op de WiiU ook maar enigzins in de buurt van voldoende is (op dit moment)

Ik zeg niet dat het niet veranderen gaat , maar daar heb je nu niks aan als je er 1 hebt gekocht

9. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10

Je zegt dat je net zo goed de wii versie van mario kan spelen omdat het meer van hetzelfde is. Het is gewoon een nieuw deel in een strakkere wereld, vandaar.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik snap gewoon echt niet waar de echt nieuwe Zelda, echt nieuwe Mario (dus echt iets nieuws a la 64 en Galaxy) , Pokemon games, Dragon quests, Metroid Prime's enzo blijven

Vooral die laatste is toch PERFECT om met dat tweede scherm leuke dingen mee te doen..

Pokemon trouwens ook, zou je fantastisch leuke 2 scherm gameplay mee kunnen maken

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    De nieuwe Mario wordt aangekondigd op de E3. Net als Mario Kart.

mja, ik vind het buiten de graphics zo veel op elkaar lijken dat er gewoon geen reden is om de Wii U te kopen als je de Wii al hebt. Je had me net zo goed kunnen wijsmaken dat NSMBU DLC is, en ik had je geloofd.

Een goede sequel voor een platformer is dus Rayman Origins > Rayman Legends. Qua looks iig. Het voelt niet aan als een skin van de vorige game.

Het lijkt soms alsof Nintendo de originaliteit en creativiteit van vroeger een beetje kwijt is.

12. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben het met je eens dat het jammer is dat ze hun creativiteit verloren hebben. Ze leggen hun creativiteit tegewoordig in de consoles ipv in de games. Dat is jammer, ik heb al vaker gezegd dat een Wii U beter zou zijn met gamertags, online functie en normale controllers. Maar ik vind de machine niet tegenvallen en vind de kleurrijke games die er zijn loepzuiver.

13. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    En dan komen ps4 en 720 en dan is de hardware van de wii u achterhaald. Wat hebben ze dan nog aan al die zooi

14. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dan zijn ze al verkocht. Ouders kopen eerder een nintendo dan xbox of playstation.

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Not...

16. yarnicksoer99

yarnicksoer99 King Cobra

Leuk Bevonden:
    0
    Denk het wel ...
    Tenminste mijn ouders zouden eerder een Wii u kopen dan de nieuwe ps4 of de nieuwe xbox.
    Maar ik zou dus eerder een ps4 kopen of de nieuwe xbox

Verstuurd van mijn Desire HD met Tapatalk

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Nintendo is volgens mij eerst bezig de 3DS op toeren te brengen. Die gaat nu lekker, en ik denk dus dat ze op de E3 naast Mario en Mario Kart een aantal grote Wii U titels gaan showen/aankondigen, waaronder de nieuwe Zelda, het nieuwe Retro Studio project etc.

Ik mag het tenminste hopen voor ze. :+

18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nope... Ouders kijken nu naar de Xbox en PS3 omdat je tegenwoordig daar zoveel bij krijgt, games, extra controllers etc.. De Wii daarentegen loopt nog wel aardig. Denk als de PS4 enzo zelfde prijs gaat zijn als de Wii U dat alsnog mensen voor die PS4 of 720 gaan kiezen hoor. De Wii was gewoon een hype, ga er niet vanuit dat de Wii U vs PS4/720 hetzelfde gaat zijn. Dan zouden ouders eerder voor een oude console gaan dan die nieuwe. Maar zullen het zien

19. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Waarschijnlijk adviseer je ze de wii u niet, maar wel een xbox. Dan krijg je dat natuurlijk dat niemand dat ding van je koopt.
    Een goede verkoper verkoopt met gemak een aantal wii U's per dag.
    Als je in een echte gamezaak werkt dan, niet bij een onwinkel a la mediamarkt ofzo.

20. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Whatever man... praktijk ervaring is heel anders dan jij nu zit te praten

Deel Deze Pagina