Meeste launch lineups zit altijd maar 2 of 3 echt, echt aansprekende games voor me tussen.
maar het gaat er om dat er dan in de 2-3 maanden daarna een hele stroom in alle genres op gang komt. En dat gebeurt bij de WiiU gewoon niet
De wii ging volgens mij als een malle in de eerste maanden. Maar een game als Wii Sports die echt zowat iedereen leuk vind is er nu gewoon niet bij
Lego City zou ik niet kopen als bij op de 360 uit zou komen, niet mijn ding. NSMB vond ik de eerste keer leuk maar kan ik ook maar zoveel van spelen voordat het eenheidsworst word
ZombiU is en blijft interessant.
Maar dat is letterlijk op dit moment nog de enige WiiU exclusive die me aanspreekt. Dus als ik een WiiU koop speel ik die uit en dan? Ports van 360 games gaan spelen?
En al waren het er 3,.. Wat is nou 3 games? Ik koop er soms voor een weekendje gamen voor de 360 al meer Zat goede games en dan maar 3 voorbeelden kunnen verzinnen..
Je kan niet met een stalen gezicht gaan beweren dat het aanbod van games op de WiiU ook maar enigzins in de buurt van voldoende is (op dit moment)
Ik zeg niet dat het niet veranderen gaat , maar daar heb je nu niks aan als je er 1 hebt gekocht
Laatst bewerkt: 19 apr 2013