1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Algemeen [Deel 28]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 15 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik teken ervoor om er op mn 70e nog zo bij te zitten :+
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Sowieso.
    Verder heb ik ook wel aardig wat vertrouwen dat Abrams wel wat chills fixt van de nieuwe Star Wars. Maar al die spin off meuk hoeft gewoon niet van mij.
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Jagten
    Gezien de vele goede reacties hier en op andere forums/kennissen toch maar eens gecheckt. Boeiend verhaal met een geweldig hoofdpersonage. Als kijker heb ik het toch moeilijk gehad hoe het verhaal meegaat met het personage. Lucas (Mads Mikkelsen) wordt beschuldigt van iets zonder veel weg te geven. Vanuit een klein ding volgt het ander en is zijn leven zo goed als verkloot. Wat volgt is een sterk staaltje acteerwerk van Mads. Zeker als je als kijker maar niet kunt geloven dat het waar is (of juist wel). Uitwerking kon wel beter, af en toe was het wel erg simpel gedaan allemaal en voelt het gewoon onrealistisch. Mooi verhaal, mooie beelden en boeiende personages maar toch blijf ik bij een allround 8.

    Als kijker moet je natuurlijk meevoelen hoe onterecht er is omgegaan met Lucas. Natuurlijk is het maar een film, maar had na een halfuur wel zo iets van WTF. Van zo'n klein gesprek van Klara in een keer een manhunt starten ging me wat te ver. Zonder enig echt onderzoek trekken ze het leven van Lucas helemaal kapot. Dat ging me toch wat te ver, wat meer bewijs omtrent de gebeurtenis zou voor mij toch een beter gevoel geven. Einde was nice, maar wel erg snel. Had wat uitgebreider gemogen ondanks dat ik het wel boeiend vind om te zien dat er nog steeds mensen zijn die Lucas niet geloven.
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Kokuriko-zaka kara - From up on Poppy Hill (2011)
    Een bijzonder verhaal op zeer integere wijze verteld. Er is meer aandacht voor plot en hoe het plot zich ontwikkelt dan in andere Ghibli films. Daardoor is het tempo wat vloeiender en voelt de film op dat element wat Westers. De wederom fenomenale tekenstijl en het beeld van een Japan in de jaren 60 is daarentegen weer prachtig. Maar het is vooral het zo unieke verhaal dat een indruk op mij heeft achtergelaten; het is neigt naar controverse maar is toch zo subtiel en openhartig. Ik laat hem even op me inwerken voordat ik claims ga maken dat dit mijn favoriete Ghibli is, maar hij is kanshebber. :+ Sowieso ondergewaardeerd als ik zo eventjes op IMDB kijk.


    [​IMG]
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    In de bioscoop gezien, omdat ik meegevraagd werd en uit fatsoen maar ja gezegd (schoenmoeder...).

    Echt een belachelijke film. Nog nooit weg willen lopen bij een film, toen wel. Duurde ook tergend lang en het is maar 80 minuten.
     
  7. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    From up on poppy, heb je die met nl ondertiteling gezien??
     
  8. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    is echt zo slecht, ik wou em nog best zien??


    En net gezien::

    JACK REACHER

    [​IMG]

    Opzich wel een vermakelijke film, en hij kijkt lekker weg... Maar helaas niet de film wat ik verwacht had... Had vrij hoge verwachtingen en die zijn niet waar gemaakt.
    De film is een gemiddelde actie/thriller.. en niet meer dan dat.
    Tis een echte popcorn film voor vrijdag avond, je kijkt em hebt er een prima avond en dan vergeet je hem.
    Om de film beter te maken:
    - er had meer vaart & actie in mogen zitten (en niet de standaard actie scene in de standaard race wagen)
    - een andere acteur ipv tom cruise, ik vond hem echt lachwekkend slecht spelen.. ik kon hem soms met moeite serieus nemen ... die rol was gewoon niks voorhem!!(en dan ook nog eens het feit dat jack reacher in de boeken een giga vent is)

    Een film die eindigd met kans op een vervolg, en ondanks mn minpunten heb ik me toch prima vermaakt en zou het vervolg als dat zou komen wel willen zien... maar hopelijk dan met de verbeterde puntjes!

    nu 6
     
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, Japans gesproken, Engels ondertiteld.
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Tom Cruise is dan ook echt bijna altijd kut, saaie acteur.
     
  11. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Nou IN MI en minority report vond ik hem wel vet.... maar in jack reacher pffffffffffff hoe speelde en rol die total niet bij hem paste

    maar ik vind zoiezo vaak, ''onbekende'' acteurs spelen gekgenoeg beter dan die hooggeprijsacteurs
     
  12. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Hadden ze in Apocalypse Now door wat ze allemaal met rook konden ofzo? 8)
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    IRON MAN 3 8.7 OP IMDB!!
    BAM!!! HATERS GONNA HATE
    FANBOYS FTW
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    He niet zo he. Over Apocalypse Now. ;)
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Veel reacties die het ook de beste Marvel-film vinden tot op heden. Vind zelf Iron Man vooralsnog de beste uit de Marvel-reeks, ook beter dan Avengers. Binnenkort maar eens checken, ondanks dat ik Iron Man en Downey helemaal awesome vind heb ik toch meer zin in Star Trek. Oh en Man Of Steel, ondanks dat superman gay is, maar trailers en Henry Cavill zijn baas.
     
  16. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Haha, viel me heel erg op. Zoveel rook in verschillende shots, soms totaal niet logisch. Verder een dijk van een film trouwens. Zelfs Redux heeft mij meer dan 3 uur kunnen boeien.
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Ben benieuwd.
    Ik vind Iron Man oke, vond imo wel deeltje 2 wel stukken beter dan 1. Ben wel benieuwd naar deel 3, maar sinds Thor ben ik eig echt Thor hooked dus ben reuzebenieuwd naar zijn deel 2. De Superman in Man of Steel ziet er verre van gay uit dus kijk tevens ontzettend veel uit naar die film.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Door die smoke komt wel de sfeer goed over imo. Maar begrijp wel wat je bedoeld. :)
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Dat zie je wel vaker in oudere films. Zeker als het in New York afspeelt, dan is elke straat in de avond vol met rook 8).
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gangster Squad

    Uhh nee. Slecht geschreven film. Niet grappig wanneer ze het proberen. Overdreven accenten. Niet echt beweegredenen en personages die worden uitgediept. En een cliche einde. Met moeite afgekeken. Decors waren wel oke en de actie was degelijk. Alleen jammer van die nutteloze slow motions. Wil je een goede film zien met hetzelfde thema. Kijk dan gewoon The Untouchables.

    5/10
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina