[XOne] Bioshock: Infinite

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 aug 2010.

1. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Echte mannen hebben natuurlijk gewoon meteen de Konami code ingevoerd, zijn op 1999 mode begonnen en hebben 'm nog in de week van release uitgespeeld :p

Laatst bewerkt: 20 apr 2013
  2. terror stefan

terror stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had geen idee van die code, maar als ik m had geweten had ik nog op hard begonnen omdat dit gewoon een game is waarvan ik zo lang mogelijk wil blijven genieten.. maar jij bent wel een echte vent hoor :cool:

3. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    is 1999 mode hard mode of wat is it?

4. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Vraag me af of je uberhaubt zelfstandig na kan denken...
    De game is te spelen op Easy, Normal of Hard.
    Zodra je de game hebt uitgespeeld, komt de 1999 Mode vrij.

Stapje boven Hard dus.

5. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Vroeg ik mij ook af?

Ik had al de grootste moeite met hard uitspelen.. Laat staan 1999 mode. Ik ga het wel een keer proberen. :)

6. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, ik las toevallig op de dag van release een interview met Ken Livine en daar stond die code in (links rechts, links rechts x, a, x, a geloof ik) dus ben toen maar meteen begonnen op 1999 mode en zoals je zelf al zegt heb ik hier de game wat meer mee gerekt. Als ik op Normal was begonnen had ik de game er waarschijnlijk al na een avond spelen op zitten wat gewoonweg zonde is (op 1999 mode 3 avonden/nachten maar ik heb ook hard doorgespeeld :+) en ik rek ook liever de games uit tot het maximale omdat de eerste playthrough altijd het leukste is omdat je juist niet weet wat je moet verwachten. En juist omdat het zo moeilijk was werd het sowieso een veel gavere ervaring want de gameplay op Normal voelt een beetje tam aan en je kunt je zoveel fouten permiteren.

Bij dat eerste gevecht met Comstock bijvoorbeeld, daar heb ik 4 uur of zo op gezeten en ik heb het uiteindelijk echt op het nippertje gehaald (met een miniscuul streepje health langs die graven afgerend, holy shit, wat heb ik zitten vloeken :p) maar het voelde zo fucking goed toen het eindelijk gelukt was :D

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Heb de game al sinds launch, maar gewoonweg zeer weinig aan toegekomen en maar een klein beetje gespeeld. Vandaag echt mee verder gegaan en tjonge, echt geweldig allemaal hoor. De sfeer is echt fantastisch, overal is wel informatie over die gamewereld en het verhaal te vinden. Ik zit nu in het stuk dat je net bij Elizabeth bent...iets erna. Allemaal echte top gewoon, weet zeker dat dit voor mij samen met GTA V GOTY kandidaten zijn. Geweldig. Ik denk ook dat ik deze gamewereld prefereer over die van het eerste deel. Daar was de sfeer toch altijd zeer creepy en altijd maar zo donker, dan die vervelende splicers steeds. Ik vind die kleurrijke echt gaver en het hele idee erachter gewoon fucking bruut. Ook heb ik het idee dat hier veel meer te exploren en zien is, al die details die het eerste deel mistte.

8. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Als je echt kritisch gaat opletten, mist Bioshock: Infinite qua vormgeving. Het ziet er allemaal mooi uit, maar als je appels in een zak of fruit in een doos (Niet 3D laat weergeven.) 10Appels in een zak) In plaats van 1plaatje met 10 appels en neppe appels. Dan denk ik van... Dit had ook wel realistischer gekund? *)

Neemt niet weg, dat het verhaal echt goed in elkaar steekt. Je word continu naar een andere kant op gewezen van het verhaal ( in de tuin geleid.)

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Klopt. Die dingen zijn echt helemaal plat inderdaad en dat is zeker wel wat slordig, maar het is verder allemaal zo nice dat ik het ze kan vergeven ;) Elizabeth is ook echt een gave character vind ik. Wat ik alleen een klein beetje minder vind is dat ze geen subtitles bij de voxaphones hebben gedaan, geen idee waarom. BS1 had volgens mij toch echt subs bij die recordings, het is wat onhandig wanneer je in een drukke chat party zit.

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb het hier al eerder gezegd, maar ik vind de hele wereld statisch, niet levend, aanvoelen. Alle friendlies zijn statische props met een animatie loopje. Erg slecht in mijn ogen en het brak bij mij de inzuiging in de wereld. Later in de game heb je nauwelijk nog gewone mensen en dan wordt het wat beter...

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind dat de burgers zich redelijk geloofwaardig gedragen in deze game hoor. Ze praten niet allemaal tegen je, maar er zijn genoeg die reageren wanneer Booker iets vraagt. Ok het is geen Skyrim waar alle NPCs tegen je reageren als je iets zegt tegen ze...maar ik stoor me er echt niet aan. :)

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik denk dat het vooral de sfeer en de visuele omgevingen is waar Infinite het van moet hebben. Dat de wereld statisch is komt zo wat in elke hedendaagse shooter voor. :cool:

13. Feesterd

Feesterd Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Geweldige game!Net 1999 mode uitgespeeld.Was iets te makkelijk naar mijn mening .Helemaal als je de juiste gear en vigor gebruikt.

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Kijk dan nog maar eens kritisch. Paar voorbeelden: op de beach op de boardwalk staat een gezinnetje. Die blijven op hun plaats staan en elk gezinslid heeft een kleine animatieloop. Ze kijken niet op of om, de kinderen lopen niet, niks. Krantenjongen op ene pleintje, enige beweging is een zwaaiend armpje met een krantje. Kijkt niet op of om, roept niks, heeft geen notie dat ik voor hem sta, naast hem ga staan etc. Zijn hoofd beweegt niet eens mee. En zo kan ik echt nog tig voorbeelden noemen. Het zijn echt stilstaande props met een loopje. Er komt geen AI aan te pas, zelfs geen scripting ...

15. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Ben zelf nog niet begonnen met de 1999 mode, maar welke gear etc raad je aan?

16. terror stefan

terror stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kunt volgens mij gewoon het beste die vuurballen vanaf t begin gebruiken in combo met die shocker, vuur doet superveel damage vooral als je Lt ingedrukt houdt. de rest had ik niet veel nodig.hoewel die mindcontrol ( of wat t ook is ) is ook vrij handig omdat ze zelfmoord plegen als ie is uitgewerkt. kwa wapen is de standaard machine gun erg fijn omdat daar het hele spel ook kogels voor te vinden zijn, of de carbine.. als 2de wapen de volleygun voor moeilijke vijanden omdat je niet perse raak hoeft te schieten, knal er gewoon een paar op een m en de meeste vloer je wel! de rocketlauncher is veel te traag en te lomp. succes :thumbs:

17. Feesterd

Feesterd Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Raad burning halo of electric touch,blood of salt,overkill and brittle skinned aan voor de melee build en dan charge helemaal upgraden ! Verder ook bucking bronco of shock jockey als vigor gebruiken.Vooral upgrade charge is geweldig en je zal de geest siren binnen 10 seconde verslaan.Als je meer van het schietwerk ben kan je ook Storm ,blood of salt of wintershield,overkill,headmaster kiezen.Meeste gear krijg je random.Hoop dat je er wat aan hebt!

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Trucje qua gear:
    Als de gear die er ligt niet naar je liking is, reload checkpoint en je hebt een nieuwe kans. Elke reload veranderen ze random ...

19. Feesterd

Feesterd Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Haha deed ik ook.Alleen duurt het soms lang voor je de juiste gear hebt.Verder krijg je er genoeg in de game zelf.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Deel Deze Pagina