Ja, ik las toevallig op de dag van release een interview met Ken Livine en daar stond die code in (links rechts, links rechts x, a, x, a geloof ik) dus ben toen maar meteen begonnen op 1999 mode en zoals je zelf al zegt heb ik hier de game wat meer mee gerekt. Als ik op Normal was begonnen had ik de game er waarschijnlijk al na een avond spelen op zitten wat gewoonweg zonde is (op 1999 mode 3 avonden/nachten maar ik heb ook hard doorgespeeld ) en ik rek ook liever de games uit tot het maximale omdat de eerste playthrough altijd het leukste is omdat je juist niet weet wat je moet verwachten. En juist omdat het zo moeilijk was werd het sowieso een veel gavere ervaring want de gameplay op Normal voelt een beetje tam aan en je kunt je zoveel fouten permiteren.
Bij dat eerste gevecht met Comstock bijvoorbeeld, daar heb ik 4 uur of zo op gezeten en ik heb het uiteindelijk echt op het nippertje gehaald (met een miniscuul streepje health langs die graven afgerend, holy shit, wat heb ik zitten vloeken ) maar het voelde zo fucking goed toen het eindelijk gelukt was
Laatst bewerkt: 20 apr 2013