[XOne] Fallout: New Vegas [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 okt 2010.

1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb heel die quarry uitgemoord. Tot de laatste snik aan toe. Only one survivor... ME! :D

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Is dat met die deathclaws? Voelde me echt een baas toen ja

3. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    De Annabelle en de AMR deden het ook wel aardig.

4. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Als je een bottlecap mine gooit en een Deathclaw loopt eroverheen dan is ' ie meteen kreupel, en dan kan je een beetje fatsoenlijk afstand houden terwijl je 'm afknalt. :) Zo deed ik het altijd in het begin. Of gewoon op de poten richten.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hebben ze in New Vegas toevallig ook weer die lasergun zoals in die DLC die het verhaal van Fallout 3 verlengt?

Dat ding maakte echt een einde aan alle DC, samen met de fatman. :9

6. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Yellow, jij speelde toch altijd op very easy? Hoe kun je dan in godsnaam moeite hebben met welke enemy dan ook?

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    psies :) gaf echt een heerlijk gevoel toen de laatste dood ging _O_

8. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    IS deze game aan te raden of moet je alle voorgaande delen gespeeld hebben? Ben met F3 niet echt ver gekomen omdat ik er eigenlijk geen kloot van snapte.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Het ging mij om de deathclaws gast, en of dat wapen van Broken Steel ook in New Vegas zat. 8)

Nee, heb met geen enkele vijand moeite, alleen de deathclaws. Waarom ik daar dood ga? Because I charge to deal with my problems head on. :+

Dus zit dat wapen er in of niet?

10. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Haha wat snapte je niet? Het is vrijwel hetzelfde als Fallout 3. En je hoeft niet de voorgaande delen te spelen.

@ Yellow, vast wel zoiets. Geen idee eigenlijk. :9 Achja, in NV zitten ook zeer goede wapens. Maarja, als je enige tactiek 'head on aanvallen' is dan heb je ook vrij weinig aan een goede sniper. :+ Maar op very easy horen Deathclaws geen probleem te zijn.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ok, bedankt, dan kan ik met een redelijk gerust hart door dat dorpje heen. Voor de zekerheid wel pas op level 20 of 30 en met dikke guns. :+

Had net een nieuwe char opgestart.

Vind trouwens het punt dat je voor het laatst je char kan aanpassen wel extreem verrot. Ergens midden in de wildernis op een onzichtbare lijn, na de missie in Goodsprings. 8)

Dit heb ik deze keer dan ook maar niet gedaan, anders ben ik straks nooit tevreden over mijn char en leg ik de game weer naast me neer, zoals dik 2 jaar geleden. :cool:

12. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Die lijn is meer een cirkel om Goodsprings heen, omdat dat de tutorial is.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, maar je ziet hem niet en dat vind ik dus verrot. Bij Oblivion en Fallout 3 was het het einde van de kerker/vault zeg maar en dat wist iedereen. Hier is het gewoon een beetje onhandig/irritant.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Gisteren vette quest gedaan, had hem al eens gedaan, aan het begin van de game. Zit je in Novak, krijg je die quest dat je die Ghouls moet helpen met hun grote reis. Awesome quest, alleen die onzichtbare Super Mutants schrik ik me echt de tering van soms. Gelukkig had ik nog wat granaten voor mijn grenade launcher en voldoende dynamiet. _O_

Wat ik trouwens niet wist is dat als je wat verder in het verhaal bent van die quest:
    Je niet naar dat platform mag lopen waar die Ghoul op de uitkijk staat en die je vraagt zijn vriendinnetje te redden. Hij begon in eens op me te schieten, toen was het ook einde verhaal voor hem. Dat vriendinnetje overigens nooit gevonden.

15. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    spoiler:
    Die is dood.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat vermoeden had ik ook al een beetje, want:
    Ik kon haar al niet vinden. Misschien hebben ze haar helemaal verbrand, want zag ook incinerate plekken liggen in die dungeon. Of misschien hebben ze haar opgegeten, want er lagen ook skeletten en niet eens allen waren compleet verbrand.
    Bedankt in elk geval voor je antwoord! :thumbs:

17. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Hoe heb je die quest uiteindelijk opgelost? Gewoon alles afgeschoten daar beneden of toch voor de diplomatieke oplossing gegaan?

18. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
  19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Met die gast die zijn vriendinnetje terug wilde heb ik een fout gemaakt. Ik had die trap niet op mogen gaan, zei ik ook in eerdere post, toen begon die in eens op me te schieten. Heb hem toen gedood en verder volgens de questline de mutants afgeschoten. Daarna die klere items nog lopen zoeken, enige enigzins hatelijke moment in die quest.

Toffe quest, al kun je natuurlijk ook gewoon alles uitmoorden. Vond alleen dat ik die dokter gewoon alleen achter moest laten. Zielig stakkertje was dat eigenlijks. :+

20. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Nou, je kunt die mutants ook op zichzelf laten vertrekken, dat bedoelde ik.

Dan kan trouwens ook zonder dat je die Ghoul helpt hoor.

Deel Deze Pagina