[PC] League of Legends

Discussie in 'Games' gestart door WOUW5, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Recommended items zijn een goede start, verder zijn websites zoals bijv. www.lolpro.com erg handig om je te verdiepen in de champion. :)

2. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als jullie nog een speler nodig hebben, ben niet zo goed maar vind het wel leuk af en toe te spelen. Speel vooral top, jungle en supp (supp is favo van mij).

username=rtkabu

3. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Wat ik zelf altijd deed was zodra ik een nieuwe champ begon te leren, op guidesites zoals mobafire, solomid etc. gewoon de highest rated guide van een champion te zoeken en die items dan in m'n league te gooien met iets genaamd enigma item changer.

In het begin zou ik gewoon een standaard build volgen. Als je wat vaker speelt (het spel zelf maar ook de champ) kun je items kopen die effectief zijn tegen het andere team.

Zit zelf te twijfelen om misschien karma/sona/lulu te leren maar denk dat ik liever verder ga met leona/thresh, meer mijn support stijl.

4. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Leona & Tresh zijn ook mijn favo support champs, maar dit weekend Elise gekocht, met de bedoeling er een support champ van te maken, ze speelt erg lekker iig!

5. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Zat ik ook aan te denken ja, not sure yet.

6. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    bedankt voor de site, hier was ik al naar op zoek. een site die aangeeft wat de beste items zijn. en gewoon info over een champion.

en jordo, ik ben zelf niet zo goed en beginner. misschien kunnen we een beginnend team beginnen!! met nog andere speler.
    mijn usernaam is : heuft
    ik zit liever in een team die me tips geeft dan al gelijk noob noemt omdat ik voor het eerst speel.

tips zijn altijd welkom, waar op te letten enzo. ik begreep dat top, mid en bot al niet zo.

Laatst bewerkt: 23 apr 2013
  7. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Maakt op lage levels niet zo veel uit aangezien iedereen toch speelt wat hij wilt spelen in welke lane dan ook. In lage levels is het vaak 2 top, 1 mid en 2 bot. Later wordt dat 1 top, 1 mid, een support + een adc botlane en een jungler.

Kan wel gaan uitleggen hoe het allemaal werkt maar je kunt het beter een keer googlen. Zou eerst gewoon lekker spelen en verschillende champs proberen :)

8. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    ok bedankt weer. ja ik ga me wat meer verdiepen in annie, en ga zeker wel andere proberen. en die site ga ik zeker goed door zoeken, maar weet al dat ik deze op mijn 2de scherm open laat staan kan ik zien welke items ik moet kopen..ha ha.:thumbs:

9. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Met Enigma Itemchanger kun je items gewoon in League zelf gooien. Als je de ingame de shop opent staat er een hele build voor je klaar (die je dus van een guide hebt gekopieerd).

Misschien wat omslachtiger maar goed. :)

10. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    te gek programma.
    zit alleen nog met wat vragen. je heb maar 6 slots, en aan sommige items kan je ook weer items plakken. maar dan zitten die 6 slots snel vol. moet je op een gegeven moment je begin items wegdoen? en dan nog kom ik slots te kort om alle items te kopen en vol te krijgen. of zijn de items die men (van een site) aangeeft alleen voldoende? of het het ook een beetje kijken waar je je voordeel mee haalt.

11. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    De meeste items bouw je uit in het 'eind' item. Het is niet erg om bijvoorbeeld een Phage te kopen en dan iets anders te bouwen ondanks dat Phage in een Frozen Mallet bouwt. Meeste guides geven aan welke items je early en lategame moet halen dus zou dat voorlopig gewoon volgen.

Je kunt ook dorans items halen (dorans ring, blade en shield). Dat zijn items die aardig wat kracht geven voor een vrij laag bedrag, alleen je verkoopt ze voor minder dan de helft. Daarom moet je proberen zo lang mogelijk die Dorans items bij je te hebben tot dat je slots opraken. Zo profiteer je het meest van die items.

Als je wat vaker hebt gespeeld kun je je builds aanpassen. Als je tegen een AP laner zit kun je soms het beste items kopen die magic resist geven. Tegen een AD laner bouw je dan armor.

Ik zou voorlopig gewoon nog een build volgen aangezien de meeste items gewoon goed zijn.

12. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Zo, zit nu in silver III :D gaat lekker!

13. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Wauw, net denk ik de meest epic LoL game van 2013 so far gezien en dat in de EU spring finals. Als mensen nog iets willen terugkijken, ZEKER de 4e game tussen Fnatic vs Gambit terug kijken. :D

14. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Als je echt zegt dat hij zo goed was zal ik hem straks wel kijken ondanks dat ik niet zoveel met die teams heb. :)

Edit: Ah kut, heb de verkeerde gekeken. Dacht al: deze valt wel mee.

Laatst bewerkt: 29 apr 2013
  15. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    weet iemand of dit spel macro's ondersteunt. ik wil bij mijn logitech G15 toetsenbord de taunts erin zetten maar op een of andere manier werken die niet via die G toetsen, wat op zich raar is want het zijn gewoon de nummertjes 1 t/m 4, en /dance bijv. werkt ook niet. iemand hier ervaring mee? of gebruiken jullie dit niet.
    ik zat eigenlijk ook te denken aan een Logitech G13 of Razer Nostromo, maar als het al niet gaat met het toesenbord vraag ik me af of het hiermee dan wel werkt.

Laatst bewerkt: 10 mei 2013
  16. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    En wat vond je er van?

17. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Wanneer zetten we die 5v5 challenger team dan?

Ik ben iedere avond wel online vanaf 7 en vrijwel hele dag overdag. :+

18. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij moet iedereen elkaar eerst even toevoegen :)

19. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    ik heb ook wel interessen, kan niet iedere avond.
    misschien een lijst maken met namen? zodat men andere kan toevoegen?

20. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Ik heb het team een week of zo geleden geremaked omdat onze oude teamnaam was geclaimed. Dus als je een invite wil voeg even FlyingBroccoli toe. In de quote vind je wie er tot nu toe inzitten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina