[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    21 mei staat er al in

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Haha, the announcement of an announcement 8), zo gaat dat tegenwoordig.

Ma'ja wie weet... 21 mei zou het (waarschijnlijk) los gaan dus'ja.

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Iemand nog wat meegekregen van de 'primeur' van GK omtrent alle geruchten en hun inside story?

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Ja, ze lieten de nieuwe Xbox even zien.

Oh nee :emo:

7. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Gamekings en een "primeur" dat moet betekenen dat we inmiddels alles weten van de nieuwe console. Overigens kijk in nooit meer op de Gamekings site, Power Unlimited Live is dan nog best wel interessant soms.

Ik ben inmiddels ook erg benieuwd naar de nieuwe game van Rare. Mijn vriendin was gisteren Banjo: Nuts & Bolts aan het spelen en wat ziet de game er tof uit. Kwa soundsdesign is het spel zo tof, net zoals Viva Pinata & Kameo.

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    New shit...bullshit of echt, is afwachten:

http://www.itechpost.com/articles/8...ures-microsoft-free-live-service-sony-ps4.htm

http://www.inquisitr.com/628555/xbox-720-games-confirmed-thus-far/

Volgens mij is alleen de R6 info nieuws...althans ik wist het niet.

Laatst bewerkt: 22 apr 2013
  9. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Dat zie ik nog niet gebeuren. Tsja inmiddels kan iedereen natuurlijk geruchten bedenken en die online zetten.

Ik hoop (verwacht) wel dat Xbox Live gold iets meer gaat bieden dan alleen maar Live gaming. Al is het natuurlijk wel zo dat je in Amerika wel veel krijgt je voor je gold abbo. (netflix etc) Dat hebben wij hier gewoon niet... Hierdoor betalen we hetzelfde maar krijgen minder waar voor ons geld.

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Klopt man. Waar zou dat aan liggen? Is het echt alleen MS' schuld of ook anderen?

11. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Wetgeving ook toch hier? Dat het moeilijker is?

12. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik denk persoonlijk dat die prioriteit gewoon bij Amerika ligt.

Dingen zoals Netflix is volgens mij van nature sowieso alleen US only. Ze hebben bepaalde services die bedrijven aanbieden via de Xbox. Veel van die bedrijven publiceren alleen hun content in Amerika.

Daarnaast kent de EU veels te veel talen en regels. Die regels verschillen ook weer per land en op die manier gaat het erg kut worden om zomaar even een app in ons landje aan te bieden. En wie zijn uiteindelijk hier de dupe van? Juist, wij dus.

Wie weet kent de nieuwe Xbox meer features voor ons Europeanen, maar de prioriteit zal er vast niet liggen. Ik ben daarom ook wel erg benieuwd in hoeverre de nieuwe Xbox alles gaat vervangen wat momenteel bij m'n tv staat.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja daar ben ik ook benieuwd naar. Wat houdt dat hele Netflix eigenlijk in? Ik dacht altijd dat het een soort film/serie verhuur service was, maar dat is het volgens mij helemaal niet he?

Dit is oud toch?

http://www.itechpost.com/articles/8...soft-xbox-360-playstation-3-tegra-5-specs.htm

Laatst bewerkt: 22 apr 2013
  14. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    'Watch TV programmes & films anytime, anywhere. For one low monthly price.' - Netflix

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Met die Apps word het de laatste tijd wel allemaal beter. Regels zijn natuurlijk lastig voor MS dus is het makkelijker om als US bedrijf dingen te introduceren in de US. Zoals ik zei laatste tijd komen hier ook meer apps etc die echt specifiek voor Nederland zijn, En als we de geruchten mogen geloven word het dus nog makkelijker gemaakt met de nieuwe Xbox. Straks zijn we ons dashboard helemaal in aan het richten met apps zoals we nu doen met smartphones. :)

16. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Spotify maar dan voor films & series :), iets wat het kopen en downloaden van films overbodig maakt.

Daarnaast is het streaming, dus instant. Goh, ik wil es ff een filmpje kijken, kun je mooi via Netflix een film uitzoeken & kijken maar. Dan hoef je niet die belachelijke prijzen te betalen via de zune marketplace. (of video marketplace hoe dat maar heet)

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja absoluut. 360 is echt gegroeid qua vele dingen door de jaren heen. Er zijn nu een paar echt leuke apps op onze Marketplace. Onlangs Vevo gecheckt en je hebt daar echt zeer gave videos van een shitload aan artiesten en vaak ook echt HD videos nog. Het is toch best erg leuk, en zolang games er maar niet onder te lijden vind ik het best.

Maar zijn het dan ook echt films die nog in de bioscoop draaien of moet je het meer als een soort Videoland zien? Anders wil ik nog altijd de 'andere' manieren gebruiken om recentere films te kijken ;)

18. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Het loopt volgens mij gewoon gelijk met de dvd/blu-ray releaselijst. Het is wel recent op basis van die lijst. Als films nog in die bios draaien moet je maar naar de bios ;).

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Haha dat is ook weer zo. Ach...als Netflix het enige echt goede is wat we missen, mwuah...geen ramp.

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Netflix loopt ook op de nieuwste uitgaves op blu-ray/dvd redelijk achter. Ook series zijn iets later. Maar aan de andere kant: je krijgt een shitload aan content voor 7,- per maand en er is geen limiet.

De Xbox wordt in de USA meer gebruikt voor Netflix dan om te gamen.

Het betaalmodel moet wel verdwijnen. Het is bizar dat je voor dit soort extraatjes eerst door de betaalpoort van MS moet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina