Wow, topaflevering, zeker de beste van dit seizoen tot nu toe... S03E04 'And now his Watch is ended' spoilers Spoiler + Jeeh! Eindelijk weer wat screentime voor Varys! + de rol van Margaery is (vergeleken met de boeken) flink uitgebreid, maar de actrice doet het dan ook erg goed. Ze is wat mij betreft de onverwachte topper dit seizoen. + Theons verhaal + Jaime en Brienne waren zoals gewoonlijk weer vermakelijk + Arme Lord Commander Mormont, de acteur zette de rol erg goed neer. + Arme Sansa, haar gaydar is echt zo stuk als wat + De CGI in het stuk met Daenerys was erg uitgebreid. Leuk om te zien. - Ik vond alleen Varys met de sorcerer nogal out of place. Rare scène.
Hij werkt gewoon altijd hoor... Je kunt hem alleen wel zien in de preview van het bericht in Tapatalk.
In principe heb ik gewoon gelijk. Wat verwacht je hier te lezen op maandagmiddag? Over die geweldige episode uit seizoen 1?
Of het nu verstandig is of niet om dit topic te komen. Waarom hebben we anders die spoiler tags? Ik ga nu de nieuwe ep kijken
Vind ik eigenlijk wel, dit topic komt toch elke week na de nieuwe ep weer even tot leven en dan reageert iedereen even over wat hij er wel of niet tof aan vond. De rest van de week is het zo dood als een pier. En je weet dat sommigen overdag al tijd hebben om te kijken dus dan kun je het net zo makkelijk even mijden ik kijk ook pas als ik zelf de ep van die week gezien heb spoilers mogen van mij voor de boeken gebruikt worden , dit topic is voor de serie dus je zorgt maar dat je bij bent edit:// leuke ep btw deze week , blij dat de vaart er in komt want immers nog maar 6 te gaan
Top aflevering! Spoiler Daenerys!! zooo vet! Spoiler Night's Watch .. is wel een beetje klaar me dunkt?
Mweh, episode deed me eigenlijk niks. Spoiler Normaal vind ik Daenerys wel awesome, maar gedeelte kon me eigenlijk niet echt boeien. Tenminste (hopelijk) nu even opfucken met die Night's Watch, saai gedeelte, een minder.
Prima episode. Spoiler Daenerys , tuurlijk zag je het aankomen. Ik sta sowieso bij Team Daenerys heel erg bruut. Night's Watch was wel wat voorspelbaar, volgende week hopelijk weer wat meer Jon. Ik kreeg zowaar medelijden met Jaime! Stuk van Margeary en Sansa was ook goed, Sansa mist wel een beetje de gay-detectie .
Over de Night's Watch: Spoiler Nee, maar dan zou ik boekspoilers moeten plaatsen, van wat ik daarover weet.
Matige ep, afgezien van de laatste 6min, hoewel die ook niet echt denderend waren en je al van mijlenver zag aankomen maargoed.. Wel enige interessante verhaallijn. Rest is nog steeds poep. Slap geouwehoer allemaal, er gebeurt letterlijk geen reet.
Gast, GTFO als je beweert dat er niets gebeurt. Ik kan zo tien punten aan plot en character development noemen.
Wow deze aflevering Ik kan niet geloven dat er iemand is die vind dat er geen ene reet gebeurd hoe dan? De ep deze week had juist heel veel inhoud, zeker de beste van dit seizoen.