[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Lijkt me inderdaad logisch dat je met je netflix en spotify gewoon een app download en gebruikt. Nu betaal je in principe dubbel als je Netflix in de US ook op PC gebruikt.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dus R6 is confirmed voor next-gen en niet half gecancelled zoals ik vreesde? Awesome :D

wat al die andere toepassingen betreft, blijft idd raar dat je gold nodig hebt om een netflix account te kunnen kopen. Logischer zou zijn , maak de netflix iets duurder en laat M$ daar een % van meepikken

3. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Of zoals Spotify. Daar heb je toch ook een duurdere variant als je de service op mobiel ook wil gebruiken?

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar het blijft een bron die ik niet mega geloofwaardig vind. Ze zeggen dat dit confirmed 720 games...en dat is bullshit.

5. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Maar waarom betalen wij dan hetzelfde voor minder?;)
    Dat we niet alles krijgen ivm wetgeving prima, maar we betalen wel net zo veel...meer eigenlijk als je de koers erbij haalt.

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    http://www.eurogamer.net/articles/2...allenging-pc-and-next-gen-consoles-action-rpg

7. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    eigenlijk zijn de 3794 gruchten slechts 2 geruchten.

- Wel online
    - Niet online

ik zie het wel :+

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Begrijp alleen niet wat hij nou probeert te zeggen dat het niet heel groot nieuws is wat er in zit.

Laatst bewerkt: 22 apr 2013
  9. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Dat de geruchten toch waar zijn ?

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Kan, maar ik betwijfel het. Sowieso.... de PS4 zou gewoon used games draaien maar Xbox 3 niet? Onzin. Always online? Hangt ervanaf in wat voor zin, maar hoeft totaal geen ramp te zijn. En dan blijft de hardware over.....en wat ik zo weird vind, al die devs zoals deze die dan zeggen dat ze eigelijk niets kunnen zeggen of weten en dan toch zulke dingen zeggen. Vooral als ze een NDA hebben gesigneerd moeten ze echt hun koppies houden.

Laatst bewerkt: 22 apr 2013
  11. peerke2

peerke2 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ALtijd online lijkt me niet kunnen.
    Er zijn altijd nog mensen(ook al zijn het er weinig) die geen internet hebben en die zouden dan niks aan die consolle hebben?

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ah deze discussie weer. :D
    Gaat niet gebeuren idd. :)

13. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Altijd online? Is dat een abonnenment of iets? :+

14. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Hmm, ik ben toch benieuwd of de nieuwe Xbox enige Windows RT features gaat krijgen. Als ze dit zouden doen, dan zou je als gebruiker je Windows app gewoon naar je Xbox kunnen overzetten. Wat je waarschijnlijk ook weer prima kunt combineren met je (Windows) phone. Daarnaast zou het ook betekenen voor ontwikkelaars dat als ze apps maken voor Windows ze dan in theorie 4 platformen kunnen bereiken met 1 app. (Windows, Tablet, Phone, Xbox) Ook zouden veel touch games kunnen werken met de Kinect en ik denk mits aangepast het hele Windows 8 startmenu prima zou werken met de kinect.

Ik zie het nog wel gebeuren, waarom zou Microsoft dit niet doen? Het zou waarschijnlijk ook wel een sellingpoint zijn voor wat meer casual gebruikers. Al denk ik ook dat smart-glass maar een experiment was net zoals de Kinect. En dat ze gekeken hebben naar de mogelijkheden en ze nu met de feedback aan de slag gaan en dat gaan verwerken in de nieuwe console. Hoe tof zou het zijn dat je met je tablet gewoon je Xbox kan besturen of gebruiken voor media en dan dat doorsturen naar je Xbox. Iets wat nu wel mogelijk is, maar werk het goed? (ik heb geen idee, met m'n telefoon vond ik het maar niks)

15. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vaak zijn de servers waarvan je afhankelijk bent nog minder dan je eigen verbinding.
    Als ik zie hoe traag de dashboard nu al is, omdat content van een server gedownload moet worden... Zelfs functies die lokaal zouden moeten / kunnen gebeuren, duren soms een eeuwigheid (games pinnen bijvoorbeeld). Hoop dat ze dat eens goed aanpakken.

16. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Als ze het OS op een SSD gooien dan zou dat een hele fijne zet zijn ;).

Nog wat geruchten:

Linkje: hierrr

Oftewel, trollololol

17. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    The latest Xbox 720 rumors spell big changes for fans of Microsoft’s console, as the system is said to be incompatible with Xbox 720 games.

He? 8)

18. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    trollicious

19. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Lol. Even snel doorgelezen. Iemand was vast in een melige bui. :+

20. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Finally, the next Xbox will be powerful. How powerful? So powerful. Not only will it have 9 rams and a “harder drive,” but the system will be incompatible with common electricity outlets in favor of the most powerful source in our galaxy: the sun. Microsoft is reaching for the stars — literally — with this machine, making it completely solar-powered.

:D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina