Ik vind de serie ronduit fantastisch maar sommige elementen vind ik gewoon ietwat saai en mag er, hoe gek het ook klinkt, wel het tempo wat omhoog. Het is verder ook geen serie die de nadruk legt op actie, totaal mee eens. Juist ondat het dialooggericht is opgezet worden de actieelementen die er in voorkomen alleen maar vetter en zijn veelal de dialogen ook gewoon tof. Maar die Oma in Kingslanding boeit me niet, die shit met Bran mag nu wel eens opschieten (zal idd ongetwijfeld later, in 2021, een grote rol gaan spelen) en met dat gedoe met Greyjoy..tsjah. Verder wel dope allemaal, maar het begint een klein beetje bij me te knagen.
Eerder dat khaleesi bijv met haar army over zee is zijn we weer 20 afleveringen verder en zitten we in 2015.
Heb verder het idee dat er niet echt een oorlog speelt. Jullie wel?
je ziet bijv niks qua veldslagen van robb, dunno of daar iets van in de boeken wordt verteld, lijkt me van wel
Zal wss, wegens beperkt budget allemaal zo gedaan zijn. Wat ik vreselijk jammer vind. Ik hou dan ook me hart vast hoe
khaleesi met haar ziekgrote army verder wellicht al battelend in beeld gebracht gaat worden, en alle veldslagen die nog komen, of die uberhaubt komen..lijkt me wederom, van wel
En Khaleesi is geil. Weer een reden om te kijken.
Heb gewoon overall lichtelijk het idee dat de serie nogal terughoudend van aard is. Het is toch allemaal veel grootser en epischer in de boeken? Hoe frustrerend moet de serie voor de boeklezers dan wel niet zijn?
Klik om te vergroten...