Ranger zal dat zijn geweest? Strider en Magick Archer zijn imo dan wel leuke ranged vocations. Maar ja, geen van allen kan een Maelstrom of Bolide oproepen... Ik kon zelf niet veel plezier vinden in de warrior klasse. Of Mystic Knight.. Of... ehm, die met zwaard en schild iig.
Magick Archer voor life, zeker vanaf een leveltje of 50 en met de juiste skill set. Altijd Seeker arrows meenemen. Op die manier heb ik die Ur Dragon ook neergekregen. Emma was alleen niet goed genoeg als assistent. Ze kan kennelijk geen wervelwind doen, dan kan je zelfs een Ur Dragon in bedwang houden.
Dark Arisen, is inclusief expansion en andere shit, al moet je wel een originele save hebben omdat allemaal te unlocken. Als je de game nog nooit gespeeld hebt is DD Dark Arisen beter om gelijk te halen.
Weet iemand eigenlijk hoe het met de achievements zit? Nieuwe set, of gewoon verder met de oude set? De oude Dragon's Dogma is hernoemd naar DD: Dark Arisen, maar er staan geen nieuwe achievements bij...
Dat zou ik wel schamel vinden (als er niet een paar nieuwe bijkomen) Maar aan de andere kant , de PTD editie van DaS met extra content is qua achievements ook geen losse game. En de extra content voegt dus ook 0 nieuwe achievements toe, ook niet als je hem los als DLC download
8.8 op GT http://www.gametrailers.com/reviews/lz39qw/dragon-s-dogma--dark-arisen-review Niet kijken dulle want ze vergelijken heel kort even met de sfeer van DaS
Yup, omdat het dus eigenlijk een re-release is met (aldus GT) zo'n 12 uur aan extra content (en de mogelijkheid om die nieuwe dungeon nog een 2e keer te spelen op een hogere moeilijkheid)
Gekocht, binnenkort eens beginnen. Geen idee wat het is, totaal buitengehouden behalve dat ik Dulle vaak heb zien spammen met zijn plaatjes en pawns van Emma.
niet meteen Emma als pawn mee gaan nemen, pak een pawn van je eigen level of iets erboven anders slopen ze alles voor jij aan de beurt bent