1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Game of Thrones [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 31 mrt 2013.

  1. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, overdreven zeg 8)
     
  2. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Het is nog superirritant.
     
  3. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaajaa, nu weet ik 't wel jonks. Nu weer lekker on-topic gaan mekkeren over het gebruik van spoilertags na een nieuwe aflevering... ;)
     
  4. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Omdat veel mensen het waarschijnlijk vergeten zijn, is het misschien nog wel even leuk om te noemen dat we Beric Dondarrion (de leider van de Brotherhood without Banners) al eerder gezien hebben in seizoen 1 (al werd hij toen door een andere acteur gespeeld):

     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat moest ik inderdaad ff opzoeken, maar toen las ik dat de acteurs geswitcht waren. Dat vind ik wel jammer. Dan heb ik liever dat ze de namen veranderen.

    Dat bijvoorbeeld die kerel in seizoen 3 z'n broer is ofzo... Zelfde met The Mountain.
     
  6. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er eigenlijk bekend of Jorah nog contact heeft met zijn vader (ja nu niet meer) of waarom hij niet bij de Night Watch zit?

    Waarom miept iedereen over boekspoilers, daar hebben we toch tags voor? En als je echt niets wilt weten, ga dan ook niet een topic lezen. .

    Elk hoofdpersoon gaat dood -.-
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2013
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Omdat we een apart topic hebben voor de boeken, en mensen die de serie kijken geen zin hebben om nu te lezen wat er in boek 4 gebeurt.
    Is dat zo vreemd?
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zeker als ze ook niet bijzetten dat het over het boek gaat.
     
  9. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is vreemd. Als je niet gespoiled wil worden moet je in geeneen topic rondhangen over de serie of boeken.
     
  10. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Ja, als ik niet gespoiled wil worden dan moet ik niet het internet op gaan...
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat een belachelijke opmerking idd. Gebruik gewoon spoilers.
    Als je het over de boeken wilt hebben. Daar is een speciaal topic voor aangemaakt.
    In ieder serie topic worden gewoon netjes spoilers gebruikt GoT is niet opeens een uitzondering. Omdat het GoT is..
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Verassing, het is Kaasstengel.

    Raar figuur blijf je toch..Snap ook echt niet waarom mensen zo moeilijk moeten doen. Waarom zou je niet in het boekentopic posten? Moet je zo graag duidelijk maken dat je het boek wél hebt gelezen en dat het er daar anders aan toe gaat ofzo?
     
  13. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    :'-(

    Het gaat er mij om dat mensen niet moeten miepen als ze spoilers lezen die gebruikers (onbedoelt) plaatsen. Dan moet je maar niet op een forum zitten waar zulke inhoud besproken wordt. Beetje dom om anderen de schuld te geven terwijl je toch echt zelf hier komt om erover te lezen.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het ging erom dat die spoiler een boekspoiler bevatte. En niet een serie spoiler.
    En zeker als het niet erbij staat zelfs dat het over het boek gaat.
     
  15. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1

    Je zit tog op het tv,film en serie subforum?!!

    Hier word besproken over de laatste aflevering van de serie elke week weer,
    niet over het boek...

    Je reageerd als een klein kind, en als je een klein kind ben gedraag je dan volwasse..
     
  16. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, wat?
     
  17. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je het maar begrijp.
     
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Standaardgedrag dit, in lastige situaties gaan verhalen op de schrijfstijl van iemand.
     
  19. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Beetje jammer inderdaad. Kaasstengel geef nou maar je ongelijk toe. Boekspoilers in deze TV thread zijn gewoon onzin. Klaar. :)
     
  20. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik allemaal teweeg heb gebracht...

    Ik snap dat mensen boos waren om die spoiler. Maar het was een piepklein spoilertje, wat zelfs de meesten al wisten zonder het boek te lezen.

    Maar dat er vervolgens als een gek gemierenneukt wordt, snap ik niet.

    Als één persoon het even vermeld dat daar een ander topic voor is, is het toch prima?
    Proberen jullie allemaal mee te lopen en als een gek mee te blèren?

    Nog niet zo lang geleden was er de discussie over het gebruik van spoilertags nadat een aflevering is uitgezonden. Ik ben van mening dat je dit topic leest op eigen risico. Als je de desbetreffende aflevering nog moet zien, weet je dat je hier gewoon even niet op moet kijken. Klaar.

    ;)
     

Deel Deze Pagina