[XOne] Xbox: A new generation revealed

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Oh zo bedoel je. Ja ze proberen gewoon zo een conversatie te maken met elkaar. Anders is het natuurlijk een boring clip. Maar ik verwacht ook niet veel games. Wat games maar meer announcement en kleine teasers en dan op de E3 de echte reveals met trailers en gameplay.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Als het vergelijkbaar is met Sony's show, waar we een flinke gameplay video van Killzone zagen...en zoals Knack, dan ben ik al blij. Ik verwacht toch minstens één game die grafische kracht gaat tonen, want daar zitten mensen ook echt wel op te wachten en hopen. Maar inderdaad, verder veel hardware praat en features. Hopelijk niet krankzinnig veel over die tv zooi, want dat krijgen wij toch niet. :mad:

Ik heb dit net allemaal gelezen...was ook hier gepost geloof ik op de vorige pagina..

http://windowsitpro.com/paul-thurro...windowsitpro/wininfo (WIN> News>WinInfo News)

Maar het zou er dan op neerkomen dat internet wel nodig is, maar het is niet zo 'draconian' als mensen verwachten. Dus niet zo negatief als mensen verwachten...ben benieuwd wat het dan wel is.

3. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Waarschijnlijk is het gewoon dat je internet nodig hebt voor alle tv en muziek aps. Uber logisch, maar zoiets wordt al snel omgepraat tot always online anders ontploft je box.

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja precies. Ik zag trouwens een video vandaag van toen de 360 net was onthuld, en toen stond er in die video 'always connected' . Toen al...dus kan je nagaan. Het zal ongetwijfeld allemaal vast meevallen.

5. Seh

Seh Guest

Ik hoop op een toffe titel van Rare.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die zijn aardig rare de laatste jaren..

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    I see what you did there, haha.

Maar het is wel zo. Afgezien van Viva Pinata en Kameo stelde het niet extreem veel voor. Banjo Kazooie was niet persé een slechte game, maar ook echt geen geweldige. Niet zoals een BK moet zijn in elk geval. Rare wordt alleen op verschillende fora een 'nothing but Kinect developer' genoemd en dat is best bullshit. Ze hebben namelijk alleen de twee Kinect Sports games gemaakt en meteen zijn ze Kinect only. Tijdje terug was er een artikel over een 'fantastische' physics-based Kinect game van Rare......ben op zich wel benieuwd. Wie weet lukt het MS om dit keer ons Kinect-believers te maken. :D

8. Seh

Seh Guest

Hihaho. :+

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  10. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Nou daar worden we wijzer van not :+

11. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    We kunnen het beste gewoon wachten op 21 mei :p.

Ik verwacht nu geen leaks meer :). (ze hebben het nu al zolang goed volgehouden)

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nee absoluut niet. En dat vind ik een beetje het aparte met die Paul Thurott. Hij is heel dichtbij MS en brengt veel dingen als feiten, maar wanneer hem dan vragen gesteld worden, antwoord hij vaak met i don't know of wat dan ook. We worden er niets wijzer van...hij mag natuurlijk ook maar zoveel zeggen en dan krijgt ie shit met MS.

Hoe zat het trouwens met toen de 360 werd aangekondigd, lieten ze toen ook alle details over de specs weten? Ik kan me voorstellen als de specs echt wat minder zouden zijn dan PS4, dat ze er niet al teveel over gaan praten.

Laatst bewerkt: 25 apr 2013
  13. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Hangt ervan af. Spike zendt de presentatie uit, maar werken ze ook mee aan de organisatie ervan?
    Foto's zullen we denk ik niet zo gauw zien, maar het zou me niks verbazen dat er wat details lekken

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik weet zeker dat een nieuwe Fable een launch game gaat zijn. En ik hoop echt op goede hardware ipv van uitspraken als hardware is niet belangrijk. De meeste raw power wil ik!

15. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bid voor een Banjo Threeie

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    en toch hoop ik dat 1 van beide consoles gewoon een pak stuk beter wordt. Dat maakt de keuze een stuk gemakkelijker :+

en de discussie ook leuker overigens.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja maar wat als de ene nou echt duidelijk betere specs krijgt, maar de ander qua toepassingen en dashboard en exclusives er beter uitziet!

kan ik alsnog niet kiezen , moet ik ze weer allebei kopen :+

18. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Je weet dat het sowieso die kant opgaat. Eerst kies je voor 1 console en als de prijsverlaging er is van de andere, koop je die erbij ;-)

Qua exclusives en nieuws neigt mijn keuze naar de PS4, maar mijn voorkeur ligt nu al bij de Xbox, dus dan is het meer dan logisch om voor de nextbox te kiezen....

Lastig, first world problems... Waarschijnlijk hier ook gewoon allebei kopen ;-)

19. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zit toch op een nieuwe Grabbed By the Ghoulies te wachten, maar ik was volgens mij de enigste die die game tof vond :mad:.

20. Seh

Seh Guest

Ja, die zou ik gelijk kopen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina