Volgens mij wel Windows 3.1 dacht ik? Ieder geval goed mee vermaakt! @ Modder heb je nog mod powers? Zoja, verander de titel maar naar Post hier al je leuke retro games. Tof dat iedereen de oude spellen heeft gespeeld!
Nog wat games die nog niet gepost zijn: Alle Space Quest games Lands Of Lore: The Throne Of Chaos Gabriel Knight Hocus Pocus The Lost Vikings Blackthorne Oh, en Tomb Raider 1 was blijkbaar nog een DOS game:
Ik heb nog steeds het gevoel dat ik een hoop titels vergeet. (Tomb Raider dus blijkbaar) Deze ook veel gespeeld.
King Quest. Vond in de doos nog de complete serie van King Quest , Leisure Suit Larry , Indiana Jones , Monkey Island , Sam & Max
Die rode duiveltjes poepte ook gewoon bliksem, daar hebben ik en mijn broer destijds hard om gelachen.
Bij Gdzr thuis speelden we altijd Prince of Persia, dat was echt episch moeilijk: En bij m'n oom speelde we altijd Wintersport:
Hoe heette die skategame ook alweer dat je door buizen moest> Zelfde spel met andere exotische spellen zoals met een jetski of iets dergelijks