[XOne] Xbox: A new generation revealed

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb zelf geen Kinect, maar ik hoor idd dat ze voor een Kinect game prima schijnen te zijn. Banjo vond ik niet heel veel aan, vanwege die rare voertuigen. Het had gewoon een platformer moeten worden en niets anders...maar ja.

2. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even kijken of ik het bericht kan vinden maar laatst was wel het gerucht dat Rare aan een grote AAA game aan het werken was, dus geen avatar shit meer.
    Rare op z'n best. Ik geef ze nog een kans. Hoop alleen dat het geen kinact achtig project is. En dat ze ook geen bestaande franchises (banjo kazooie) misbruiken voor kinect, dat zou ik nog erger vinden dan dat ze geen game zouden uitbrengen.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Rare is veel te klein voor een AAA game op dit moment?

Ik zou denken dat ze gewoon bezig zijn met hun normale in-house taken voor MS. Dus het nieuwe dash, avatars en dat soort dingen

4. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://kotaku.com/is-rare-working-on-a-launch-title-for-the-next-xbox-pl-482317987

Sowieso is een opvolger niet uitgesloten,
    http://www.digitaltrends.com/gaming/former-rare-staff-want-to-kickstart-a-new-banjo-kazooie/

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    /gakkie is vast de enige die geen f#ck om rare geeft ....

6. Seh

Seh Guest

Hoe dan?

Op de N64 die games van hun echt kapot gespeeld. _O_

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ja maar is dat niet die physics-based Kinect game waar ook een artikel over is geweest?

Kijk deze

http://www.xbox360achievements.org/...w-Dropping--Physics-Based-Kinect-Project.html

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Omdat de N64 me ook weinig kon boeien. PC games waren veeeeel leuker, zeker de RPG's.

9. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Nog wat geruchtjes:

Zoals al verwacht, hoeven we geen ps4 te halen vanwege de share mogelijkheden.

Wat meer informatie over de IllumiRoom:

[yt]0qyM5kRU-KM#![/yt]

10. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Soms snap ik de ophemeling ook niet, maar Kameo was en blijft een pareltje IMO.
    Viva Pinata was ook erg leuk. De rest deed me ook niet veel.

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Kameo is matige kwaliteit ten opzichte van de SNES en N64 Rare. Toen waren ze echt de allerbeste samen met Nintendo. _O_

12. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.355
    Rare was 10 jaar terug mischien hot maar de laatste titels stelde echt niet veel voor.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Zeker wel benieuwd naar dat Illumiroom, vooral het stukje met de sneeuw was leuk gedaan. Stel je Skyrim eens voor en dat je in zo'n gebied loopt waar je geen hand voor ogen ziet door de sneeuw...kan tof zijn.

14. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Zou het koud krijgen man...

15. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Wat een goed teken zou zijn ;) immersion!!

16. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Al word het zeker wel tof met films (mits ze dat gaan ondersteunen) zie ik veel meer in de Oculus Rift.
    Met een echte VR set is het zoveel meer immersief omdat je dan echt in de wereld zit, sneeuwvlokjes vallen dan dus daadwerkelijk om je heen en je ziet de diepte als in "het echt" :)

Vraag me ook echt af hoe duur de Illumiroom wel niet gaat worden, een beetje projector kost nu rond de 1000 eurie ofzo, en bij de illumiroom zit er nog veel meer bij in.

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dat illumiroom blijft interessant:

Microsoft's Illumiroom could play a role in the future of the next-generation Xbox, according to a new preview video released ahead of this week's CHI 2013 event which promises to reveal more technical details about this proof-of-concept system.

Illumiroom was first unveiled during CES with a demo that offered a glimpse of the new tech that is designed to create an augmented reality projection that extends gaming onto nearby walls. An earlier video of the tech showed how a Kinect for Windows camera would be used to scan the geometry of a room and tailor visuals projected outside the television to complement what's happening on the screen.

According to the new video, "IllumiRoom envisions a next-generation gaming console with a projector that sits on your coffee table and surrounds your television with projected light."

The video goes on to state that the new technology "can extend the gaming content out of your TV, creating a truly immersive experience. Or we can selectively show game elements, like explosions, or make it snow in our living room." This new preview shows a demo of Portal being played.

Microsoft is thought to reveal its upcoming console at the company's May 21 event next month. Sources tell Polygon that the current version of the next-gen console includes a next-gen approach to video sharing, anti-piracy protection, social networking and a massive expansion of the Xbox 360's popular achievement system. Take a look at our recent post on Microsoft's vision of the future.

[yt]0qyM5kRU-KM[/yt]

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    hier de hele vid

[yt]nGGMv9RnJIA[/yt]

eerst zelf even kijken :+. Maar dit komt dus met de nieuwe Xbox, moet wel.

edit: echt heel bizar. Dat filmpje van 30 sec doet Illumiroom weinig eer aan. Vooral het lighting stukje op 3:00 is echt heel vet.

Dit zou zeker weten een feature zijn waardoor ik ook een Xbox haal.

20. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    :eek: super tof filmpje!

Ben benieuwd wat voor toekomst dit project heeft!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina