Playstation Vita [Deel 3]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Jammer genoeg was ik zelf niet ver genoeg gekomen in Persona 3 Portable, maar er bleek dus wel een leuke cameo te zijn. :D

Altijd leuk dat soort dingetjes. :p

Dat ze trouwens ook maar eens snel P5 officieel aankondigen. Al jaren zeggen ze ermee bezig te zijn maar er komt geen concreet nieuws. :mad: (al hoeft dat voor de meesten van jullie ook nog niet. Jullie zitten nu pas voor de eerste keer midden in P4G)

Zal hoe dan ook moeilijk zijn om de cast van P4 te toppen.

2. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Een uur of twee bezig met P4G en inderdaad leuke sfeer etc. Is mijn eerste persona spel dus wel erg wennen. Wordt gaandeweg alles uitgelegd over de stats van je personages? Al die afkortingen enz? Of moet ik op zoek naar een wiki? ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Welke afkortingen zoek je? Meeste spreken voor zich toch

Moet ik p3 spelen? Ik heb em op ps2 maar als ik em ga spelen doe ik t dan wel op psp

Laatst bewerkt: 29 apr 2013
  4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Tsja, ik vind de cast minder dan die van P4. En aangezien dat toch vrij belangrijk is bij dit soort games...
    Niet dat ze allemaal vreselijk zijn hoor maar het voelt allemaal zo stijfjes aan tov de leukere sfeer in P4. En die ene wat wat losser is, vind ik eerder irritant.
    >> Saai volk

>> Irritant

>> Alleen deze (leek) wat leuker

En op de PSP heb je geen wereld waarin je kunt rondrennen, maar alleen maar een cursor tegen een statische achtergrond. Helpt ook niet mee.

En niet gezellig een kaart kapot slaan/knijpen/schoppen. Nee, dit doen ze
    :p

Qua sfeer is het ook totaal anders. P4 is serieus, maar heeft door Teddie en wat verdere algemene luchtigheid toch vrolijkheid. P3 is serieuzer, donkerder.

Dus... ik zou em je niet afraden, maar ik zou em ook niet zo snel aanraden als ik altijd met P4 doe. Je voelt je daar meer betrokken doordat je meer dan een cursor bent en doordat de personages leuk zijn. Er zijn immers geen Nanako of Chie in P3P... :+

5. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem wel gekocht een paar weken terug, toen hij voor de helft van de prijs was. Even kort een begin gemaakt met het verhaal en het is inderdaad wat donkerder. Maar ik vind de sfeer wel lekker hoor!

Eerst P4G maar eens uitspelen :p

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ja, de sfeer is niet slecht, maar je moet er wel zin in hebben. Je moet iig niet hetzelfde gaan verwachten als P4. :p

7. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Bedoel je met op de PSP geen wereld waarin je kan rennen, dat je dat op de PS2 wel hebt of vergelijk je P3 met P4 nu?

Dat door je eigen kop schieten geeft al aan hoe donkerder het is..

Maar omdat ik Persona 4 zo geweldig vind wil ik best mn oude PSP uit de kast trekken en Persona 3 eens spelen daarop.

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik vergelijk het met P4 én de PS2 versie van P3. Als ik me niet vergis kan je daar wel rondrennen.

edit: Ik ga denk ik toch ook maar eens het einde van P3P opzoeken. Ook zo zonde om er toch flink wat uren in te steken en dan niet te weten hoe het eindigt.

Laatst bewerkt: 29 apr 2013
  9. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Oh zonde dat je hem dan niet uit hebt.. ik heb em op ps2 gekocht voor 5,- laatst. Misschien doe ik dat.

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ja, mijn neefje kwam smeken of ik mijn PSP aan hem wilde doorverkopen. Tsja, dat doe ik wel, ik deed er verder toch niks meer mee. :+

Wat een verschil ook qua toon tussen beide intro's

11. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kameraad van mij heeft PlayStation All-Stars Battle Royale voor de ps3 gekocht.
    Zat een code bij voor de vita versie dus deze eens testen.

12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Beide awesome maar P4G zo vrolijk :D

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    En die P4G intro dan op het scherm van de Vita.

Ik vind het sowieso zo heerlijk hoe P4G die vrolijkheid weet te combineren met serieuzere momenten. En juist daardoor krijg je (ik iig) meer binding met de characters. Je leeft met hun mee in goede en slechte tijden. :cool:

14. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja de characters zijn echt zo goed.. Kga helemaal stuk om Teddie, hij is zo een fool.. De events zijn ook echt tof, heb net gehad dat

Teddie op het summer festival er met die 3 meiden vandoor ging

15. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PlayStation All-Stars Battle Royale is dus minder mijn ding.
    Gisteren die asphalt game op de kop kunnen tikken voor 10 euro,geen geld maar wat een kut game.

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Echt? Asphalt? Was je een winkel binnen gelopen en had je jezelf verplicht dat je persé een game moest kopen? :+ De Vita heeft veel betere racegames dan dat.

All-Stars had ik de beta van gespeeld. Vond het ook maar zielloos. Niet zo slecht als Asphalt, maar geen game die ik zal kopen voor meer dan €5.

17. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha,zag hem liggen en de prijs viel erg goed mee.
    Had beter reviews gelezen voor ik hem aanschafte.
    Gewoon het racegevoel in deze game is er helemaal niet,auto stuurt echt voor geen meter.

Lange laadtijden ,telkens het zelfde doen en het beeld is ook niet waauw.

18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    10 euro voor een crappy game vind ik nog veel.. Ik heb Reality Fighters voor 5euro weer teruggebracht hoor :"D

19. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Reality Fighters vind ik ook echt junk. Asphalt gaat nog wel. Doet me een beetje denken aan Speed Devils van vroeger.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Voor de liefhebbers; Machinarium is nu uit voor de Vita.

Ik dacht trouwens dat in april een demo voor DoA5+ zou komen. Heb ik die gemist?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina