Watch Dogs

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 5 jun 2012.

?

Voor welk platform haal/heb jij Watchdogs?

1. Xbox 360

8,6%
  2. Xbox One

36,7%
  3. Playstation 3

2,2%
  4. Playstation 4

42,4%
  5. PC

10,1%
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  2. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Kwijl _O_\o/.
    Ubi heeft echt een topper in handen, het kan bijna niet anders dat deze game een succes word.

3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    En als dat zo is, dan hoop ik niet dat we gelijk een Watch_Dogs 2 kunnen verwachten volgend jaar November. Maar het zou me echt niets verbazen.

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dan zitten we al op Watchdogs 2.5 waarschijnlijk. Ik ben het echter wel met je eens, schandalig dat het soms zo gaat. Veel te bang om je fantasie te gebruiken die devs en met name de pubs die de devs daar de tijd en geld niet voor geven. :emo:

5. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hadden het al in handen, genaamd Assassins Creed.

Watch Dogs is eigenlijk Assassins Creed 2.0... niet dat daar perse iets mis mee is, maar helemaal nieuw is het niet. Het freerunnen, de animaties, het lijkt allemaal wel verdacht veel op elkaar.

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zolang het maar niet de koe gaat worden dat AC deze generatie is geworden. Vooralsnog ziet Watch Dogs er echt dik uit, maar alleen met de aankondiging van duizend special editions heb ik het alweer gehad met Ubisoft.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan ze niet kwalijk nemen dat ze hun eigen engine gebruiken. Dan "lijkt het idd op elkaar. :)

Laatst bewerkt: 29 apr 2013
  8. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Kweenie. Ik vind het maar so so

9. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ubisoft, dus Assassins Creed in de huidige wereld. Met andere woorden: je speelt de game uit door forward te drukken..

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik blijf er over twijfelen. Vorig jaar tijdens E3 was het echt fucking bruut. Zag er fantastisch uit, vooral het stukje in de nacht met regen. Maar de nieuwe footage van dit jaar tot nu toe vind ik echt minder eruit zien. We'll see.

11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Precies dat.. Totaal niet next gen (die PS4 footage) en ik vond het een stuk minder dan ik had verwacht. Ineens heleboel details verloren die op de E3 wel waren.. dacht ik? :-/ Doe mij maar Beyond 2 Souls

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ziet er idd totaal niet Next Gen uit, maar hebben ze dan wel Next Gen footage gebruikt, ook al staat er misschien van wel???

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Nounou, dit zijn waarschijnlijk beelden van pc en PS4. Alles wat je ziet is echt niet mogelijk op de huidige gen hoor, zal wel even slikken zijn als je de versie van 360 en PS3 ziet. Belichting is toch echt wel een stuk beter, net zoals de textures. Wil niet zeggen dat het allemaal wow is, want dit is ongetwijfeld gebouwd met behulp van AC animaties en technieken.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ja en vergeet niet dat graphics niet het belangrijkste aan een game zijn, maar fysics, gameplay en besturing imo. Als dat wel ok is, who cares. Er gaat toch niet extreem veel veranderen t.o.v. current gen.

15. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is gewoon een current gen titel he... niet te hoge verwachtingen van hebben.

16. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Blijf dan gewoon deze gen spelen. Next gen wil ik een stap vooruit qua gfx

17. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ook next gen.
    Net als veel titels zullen doen; current en next samen.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Daarom zal ik dat ook niet snel hebben. Wat betreft de next gen, met name de nieuwe Xbox, zal ik ook niet snel een aanschaffen. Ik wil eerst alle ins en outs weten en 2 kennissen van mij lopen al te doen alsof alles wat over de next gen gezegd is meteen een feit is. :emo:

19. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ook, maar de basis ligt wel bij de current gen. De next gen versie zal nooit zo next gen worden als titels die meteen als next gen worden gemaakt.

volgens mij snap ik het nog :p

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Zelfs titels die meteen voor next-gen worden gemaakt zijn het niet helemaal. Dit komt gewoon door de nieuwigheid. Meestal zijn alleen de grote studio's die zoiets kunnen presteren. Het duurt vaak 1,5 jaar na release voor het goede titels begint te regenen en alleen de grotere studio's hebben eerder de nieuwste hard- en software waardoor ze iets kunnen betekenen op de releasedatum. Je moet het alleen niet verwachten, want de meeste zullen het op maanden na de release van een nieuwe console zetten, waardoor het nog een hele tijd kan en gaat duren voor je ziet wat next gen echt kan.

Deel Deze Pagina