[XOne] Xbox: A new generation revealed

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Absoluut cool dat lighting stukje inderdaad, maar ik vind niet alles even geslaagd in de video. Wel erg tof allemaal verder en ben benieuwd of we dit bij de launch mogen verwachten.

Sony had in 2011 ook zoiets...maar dit is pure trickery wat je in de video ziet:

[yt]HQ1KaYEBe5U[/yt]

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Tsja, het is momenteel nog iets wat in ontwikkeling is.

Zie die realitybril, die potentie ging pas echt de lucht in toen devs aan de slag konden.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Damn veel mogelijkheden heeft het. Dit gaan we zeker niet zien bij de launch. Duurt nog wel een paar jaar.

Laatst bewerkt: 29 apr 2013
  4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Mja, maar het voordeel van de Occulus rift boven dit is dat ik niet mn kamer ervoor hoef te witten of erop hoef in te richten

enorme voordeel van dit boven de OC is wel dat je er ook samen lol van kan hebben ipv in je eentje met een apparaat op je hoofd zit...

ik weet het niet, zou wel eens een demo willen zien in een gemidddelde huiskamer (hoe ziet het er bijvoorbeeld uit als aan 1 kant ramen zitten, wat toch vaak het geval is). Hoe donker moet het zijn voordat dit goed werkt?

of moeten we perse voor de nextbox allemaal een game-room inrichten?

Maar het ziet er wel heel cool uit, ik zou hiervoor als het echt goed werkt wel willen investeren in een beamer en nieuwe lamellen :+

Laatst bewerkt: 29 apr 2013
  5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ziet er wel cool uit maar is imo echt zo een feature die je in het begin gebruikt omdat het nieuw is maar later niet meer. Zal neem ik aan ook wel een aardig prijskaartje aan vast hangen. Lijkt mij ook niet ideaal voor een online FPS, het haalt je denk ik toch te veel uit de game maar voor een SP lijkt mij het wel tof

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Tijdens die vijf minuten durende Illumiroom zien we dit

Iemand op NeoGAF merkte het op, maar dit lijkt niet de huidige 360 controller te zijn. Minder rond, iets vierkanter enzo.

Respawn's first game an always-online Xbox 720 exclusive?

En dan dit..

Schijnen users te zijn die met bepaalde leaks kwamen en waar bleken te zijn...klinkt allemaal mega negatief...maar het blijven geruchten, het blijft echt puur van horen zeggen...maar toch.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=550584

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=56154344&postcount=205

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=56157400&postcount=368

Laatst bewerkt: 30 apr 2013
  8. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    EA games en MS:

http://www.computerandvideogames.com/393418/microsoft-to-reveal-ea-partnership-at-next-xbox-event/

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dacht dat het al bekend was?
    Want er werd toen gezegd dat BF en COD gingen switchen met early content access. :)

10. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Mooi, CoD speel ik toch niet, en ook nog nooit DLC voor gekocht, BF daarentegen :+

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Het zijn slechts geruchten, maar damn wat zijn er onderhand veel negatieve geruchten.....

die jij post zijn trouwens nieuw voor mij. Vertraging had ik niet zien aankomen, al lijkt dat dus ook een probleem te zijn voor de ps4.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja het zijn vooral die 'insiders' op NeoGAF die dat beweren en veel mensen op die forum hechten gigantisch veel waarde aan de dingen die zij zeggen. Het zou vooral goed kut zijn als MS wederom met overheating problemen zou zitten,maar het gaat daar wel om beta consoles en niet alpha. Maar ook dat ze zes maanden achter zouden zijn...is niet best. Maar ik vind alles wel best, we gaan rustig 21 mei afwachten, minder dan een maandje en ik ga NeoGAF minder bezoeken. Het was eigenlijk beter toen ik die forum nog niet bezocht vind ik eigenlijk. Dan maar meer in het duister gehouden worden tot de reveal.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zou geen enkele waarde hechten aan dat loze forum gewauwel

het is namelijk allemaal zo vaag en ongefundeerd dat ik hier ter plekke ook wel een tiental van dat soort geruchten kan verzinnen zonder dat ze te ontkrachten zijn

tuurlijk loopt iedereen in de aanloop naar een launch tegen tegenvallers aan, Sony en MS zitten elkaar nu eenmaal op te jagen

maar dat is allemaal niet meer dan normaal. niks gaat vanzelf, alles is lastig in zulke enorme projecten

14. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, het klote is is dat ze daar achteraf weleens vaker gelijk hebben gekregen met geruchten.. en dat het zo hardnekkig negatief blijft helpt ook niet mee.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dat is zeker zo. Maar toch...als MS echt zo achter zou lopen en problemen zouden hebben met oververhitting, dan zou dat hele 21 mei evenement nog niet zijn aangekondigd denk ik. En daar zullen ze ook gewoon games hebben en bij E3 ook. Kan me niet voorstellen dat MS ineens met alleen maar third party titels aan komt zetten tijdens E3. Ja die Respawn game misschien als het verhaal van Kotaku waar is en dat zou een third party exclusive zijn. Ach...nog eventjes wachten. :thumbs:

16. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    En het hele disc-krassen en RRoD ervaring van de 360 ook niet....

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Zolang er ook maar voldoende raw power in zit....

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Stelling wat Bungie was voor de Xbox wordt Respawn voor de nieuwe Xbox

19. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Tuurlijk wel, ondanks als ze weten van bepaalde "bugs" of fabricage-stekeligheden is het in het belang van marketing, breathing-space, buzz creatie, marktaandeel zaak dat ze 21 mei de pers te woord staan. Zodat vanaf die dag de hele mediacircus kan draaien en dat iedereen "marketing" technisch zo gebrainwashed is voor de launch. Dit vergt tijd, en binnen deze tijd zal Microsoft er alles aan doen om alle kwalen te voorzien van een adequate oplossing, al zou dit 24/7 werk opleveren.

De release van de Xbox is gekoppeld aan een masterplan...

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Tja...als we iemand op Team Xbox mogen geloven.....en deze dude beweert dat hij niet zo kinderachtig is om shit te gaan lopen verzinnen, dus who knows:

http://forum.teamxbox.com/showpost.php?p=13945782&postcount=1293

Het kan echt alle kanten op, 21 mei ROLL ON!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina