[XOne] Xbox: A new generation revealed

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Respawn is toch onderdeel van EA? Lijkt mij dus heel erg sterk dat een game dan exclusive wordt voor de volgende Xbox (of PS4). Veel meer dan exclusive DLC zal het niet worden

2. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het beter te vergelijken is wat Mass Effect (1) was voor de 360, een ruim genomen timed exclusive 8)
    Over ME gesproken, we hebben al een tijdje niks meer van Bioware gehoord, ik denk dat zij ook wat voor ons in petto hebben naast de nieuwe Dragon age.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Of het nou wel een Xbox exclusive is of puur een timed exclusive...we zullen tot E3 moeten wachten:

4. CloudSer

CloudSer Guest

Ik mag hopen dat dat ding niet always online is.. Zou een tegenvaller zijn, niet overal en altijd meer kunnen gamen..

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Alle devkits zijn kennelijk always-online, wat opzich ook welweer logisch is. (hier is waarschijnlijk de verwarring begonnen)

De Xbox 360 zijn slogan was eerst: "always online".

6. CloudSer

CloudSer Guest

Beetje jammer dan. De Xbox 360 neem ik ook wel is mee naar een vriend, om een avondje te gamen. Soms is er dan geen Wifi of teveel werk om een kabel te pakken.
    Ben daar echt geen fan van, het mag veiliger zijn en dat is ook goed, maar regel dat dan op andere manieren.

7. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik schept dus ook alweer verwarring 8).

Als een devkit always online heeft, betekend dat niet dat de uiteindelijke console dat ook krijgt. Er gaan veel geruchten heen en weer dat de console always online zou zijn.

Momenteel zou het zo zijn dat uitgevers zelf kunnen bepalen dat hun game always-online heeft. Al is het overigens logisch dat veel features gewoon internet nodig hebben. Je kunt immers moeilijk demo's downloaden zonder internet ;).

8. CloudSer

CloudSer Guest

Ah oke.. Nou afwachten dan, ik hoop iig dat de nieuwe xbox niet always on wordt.

9. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Nog wat geruchten over de naam:

Al zie ik Xbox Fusion niet echt werken.

10. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
  11. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Gewoon Xbox inderdaad.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Fusion en Infinite vind ik beide maar apart, het gaat gewoon de Apple kant op en dus Xbox. Ik maak me niet meer druk om dat always online, want ik geloof er niets van dat dat straks zo zal zijn. Afgelopen maand hadden een hoop mensen ineens XBL problemen, hoe moet het dan? Dan wordt je gewoon uit je singleplayer game gegooid? Nah.

13. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Een documentje over Illumiroom: (image heavy!)

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Zo dan..dat stukje is Fusion is dan wel interessant, want eergisteren kwam die dude op Team Xbox dus met een heel stuk over de nieuwe Xbox en daar hij het ook over Fusion, ik had het al gepost maar:

Om dat Fusion stukje kijk ik nu wel wat anders naar de andere dingen die hij zegt. Klinkt echt geweldig als dit waar zou zijn.

15. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Als het alles gaat doen en moet gaan doen, dan is fusion misschien nog wel een goeie naam. Al zou ik ook tevreden zijn met gewoon Xbox.

16. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Laatst bewerkt: 1 mei 2013
  17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Die mockup is al heeeel oud toch? Wil niet zeggen dat dat niet de naam word (is niks mis mee) , maar dat plaatje hebben we al eerder gezien volgens mij. Is geen nieuwe leak

18. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Die naam zweeft al enige tijd rond op het internet. (ook die afbeelding)

Ik denk dat we gewoon op 21 mei moeten wachten, het moet natuurlijk wel iets ''tijdloos'' hebben, infinity sluit daar wel mooi bij aan.

19. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Geruchten blijven geruchten. Microsoft geeft nergens commentaar op en laat niks verwijderen. Op die manier blijft alles lekker onduidelijk.

Mensen die zo zeker zijn van hun zaak en geruchten posten als zijnde waarheid vallen uiteindelijk door de mand. Dat zijn HEEL wat mensen als je kijkt op TeamXBOX en NeoGaf. Lachwekkend gewoon. Die weten he-le-maal niks.

Wacht allemaal gewoon af.

20. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel knap dat MS het allemaal zo geheim kan houden. Het blijft echt bij geruchten. Bij sony is dat toch wel eens anders geweest :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina