Vandaag effe de 2 gratis games (Toy Soldier en Comic Jumper) gespeeld. Toy Soldiers is een kekke game, had weinig tot geen verwachting maar het is een soort tower defence achtige game waarbij je zelf ook een toren kunt besturen. De overview van de battlefield had wat duidelijker gemogen, heb al een paar keer een turret plaats volledig over het hoofd gezien waardoor ik het level over nieuw kon gaan spelen. Comic Jumper, flauwe en droge humor. Ik kan hard lachen om die Star, mega droog. "Those are some nice boots."
Echt jammer. Heb vroeger enorm veel plezier beleefd aan deel 2 op de NES. Was echt een topgame met geweldige muziek en omgevingen. Wow die helicopter die landde, waar je het volgende level in speelde. Balen dat ze niet gewoon die game geport hebben dan.
DD2 was idd een geniale game. Ook leuk om samen te spelen, vooral als je elkaar (vaak per ongeluk) in een put trapte. Valt me weer op hoe verrassend veel combat moves deze game had. Knietjes, worpen over de schouder, achterwaartse schoppen, kopstoten, trappen en slagen etc. Behoorlijk gecompliceerd voor een 8-bit spel.
Zeno Clash 2 krijgt ook een XBLA en PSN release (datum nog niet definitief). Gameplay trailer: Gameplay demo: Zeno Clash was al een goede melee brawler, ik verwacht hetzelfde van deel 2. Met co-op in de mix gegooid wordt dit lekker knokken.
http://www.eurogamer.net/articles/2013-04-30-far-cry-3-blood-dragon-review klinkt goed Is wel een leuke manier om nog wat geld uit al het harde werk wat je voor je engine gedaan hebt persen. Niet meer van hetzelfde in DLC vorm maar gewoon de engine pakken en iets maken wat totaal anders is qua design en opzet Ik ga zeker de trial even proberen
Ik dacht eigenlijk dat ie er al had moeten zijn, begin me er een beetje aan te irriteren eerlijk gezegd
Dan staat ie er nog niets zo lang op, want ik wilde hem vanmorgen rond 9 uur al downloaden en toen stond ie er nog niet op. Ben hem zelf nu wel aan het downloaden, alleen later dan verwacht op een releasedag.
Xbox Marketplace heeft gewoon standaard iedere dag om dezelfde tijd een update. Eerder ga je het nooit vinden. Het is altijd rond 11:00 uur hier.