[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Denk zelf dat hij na een paar maanden ook op de next-gen zal uitkomen, zou mooi zijn in ieder geval.

2. Yaran08

Yaran08 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik verwacht wel een opgepoetste versie op de next-gen, een paar maanden later natuurlijk.
    Ik denk dat dit DE afsluiter is voor deze generatie, met de beste graphics tot nu toe.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Btw in GTA4 hadden we toch geen first person view?
    Want in die Franklin trailer zie je toch een paar keer in de auto en Heli een first person view voorbij komen. Dus dat kan een mogelijkheid zijn voor bepaalde voertuigen.

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Zat er wel in :)

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Toch wel? Want ik kan me herinneren dat er toen veel mods uitkwamen voor first person view.

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Waarschijnlijk om het wat beter te maken.

7. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Komt op de huidige consoles denk ik, maar (gebaseerd op een reactie op de frontpage van gamer.nl).. Je zal waarschijnlijk:
    - geen aa hebben
    - lage framerate, 20-30
    - geen al te grote view distance
    etc etc

Wat je in het filmpje ziet is echt niet in game, een beetje game pc á la budget van 1.000+ moet al knokken om dat van de trailer te laten zien (!)

8. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Op IGN word bevestigd dat deze footage alleen van ps3 en xbox360 is!

9. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Zijn gewoon ingame cutscenes.. kan makkelijk

10. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Mjaa ik denk in elk geval niet dat het zo snel, mooi en soepel zal spelen als je ziet in de trailer.

Ik weet nog dat ze ten tijde van GTA San Andreas ook erg mooie trailers lieten zien en dat ik het speelde en dacht van "dafuq"-_-"

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Alle trailers van San Andreas waren anders precies hetzelfde als de volledige game?
    Enige wat je misschien meer zal merken zijn wat jaggies. Plus hoeveel DVD's Rockstar nodig gaat hebben. :+

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik begrijp niet waarom sommige mensen denken dat het PC beelden zijn. Hell no, dan was het ten eerste veel scherper geweest en textures retescherp. Het ziet er verdomd puik uit hoor, daar niet van...maar dit is gewoon PS3 en ik verwacht 360 exact hetzelfde. GTA IV, RDR, LA Noire, MP3 allemaal....alle trailers waren gewoon wat je uiteindelijk speelde.

Altijd grappig.

360 ook? Ik had begrepen dat alleen de PS3 versie was getoond aan de pers?

Dit is de beach chick trouwens, van de artwork.........maybe....

https://twitter.com/MissDJFlirt

Laatst bewerkt: 1 mei 2013
  13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    http://www.gtav.net/news/4519/gtav-trailers-michael-franklin-trevor

Ik vind de trailer van Franklin trouwens de vetste. Doet me echt weer denken aan GTA San Andreas, alleen dan op een volwassenere, realistischere wijze. Ik ben nu de serie The Wire aan het kijken en dit doet me ook echt meteen aan die drugs scene in de achterbuurten denken. Ik vind het ook tof om te zien dat de Grove Street Families en de Ballas terug zijn.

Maar het is natuurlijk leuk dat je een beetje kan afwisselen. Alle drie de characters lijken me echt gaaf.

14. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Achja we zullen zien, wellicht ben ik nog wat verzuurd door de zoute nasmaak van GTA San Andreas. Want die vond ik 3X niks...

GTA IV _O_ en die zag er idd al netjes uit, als het nog wat mooier is dan deze dan zit het met GTA V wel goed.

15. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Daaaaaaamn, echt? Ik denk dat GTA:confused:A samen met Vice City toch wel mijn favo GTA games blijven hoor. Wat een fun en wat een mogelijkheden in GTA:confused:A joh...ik vond dat juist wat missen in GTA IV, hoe tof die game ook was.

Dat GTA V heeeeeeel wat mooier dan GTA IV is, is vrijwel al een feit. Alleen die eerste en tweede trailer al. Weg met dat gekke waterverf effect en gewoon veel mooier gedetailleerd etc. Het is gewoon net zo mooi of zelfs mooier dan RDR en dat is een crazy prestatie if you ask me.

16. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    In het filmpje van Trevor zie je een pickup met aanhanger rijden. Is ook niet eerder in GTA voorgekomen geloof ik?

17. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Achja, met betrekking tot GTA vond ik GTA 2, 3, Vice City en GTA IV erg vet!
    Je tweede alinea stemt mij positief over GTA V _O_.. Aangezien ik nog geen aankondiging voor de PC heb gezien denk ik dat ik hem toch maar voor de x360 haal.

18. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.009
    Er zitten toch heele kleine stukjes gameplay in? In de trailer van trevor geloof ik. Of die neger, met autoachtervolging.. Zag er te ziek uit. Zijn daar gifs van?
    Ik plan sws paar dagen vrij die dagen. :+
    In de tijd dat de game uitkomt loop ik stage bij Blammo Events, ben benieuwd of al die gasten vrij gaan nemen daar :+

19. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik wil die hond

20. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    De trailers kijken op xboxlive op de tv is ook aan te raden

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.