Doet me ook een beetje aan Serious Sam denken. Eindelijk eens een volwaardige game voor de prijs die je betaalt, ziet er erg goed uit voor een arcade game.
De game nu een tijdje aan het spelen met een constante smile op m'n gezicht. De game is zeker je 1200 MSP waard.
Ik geloof je direct, nog 2,5 uur en dan kan ik ook aan de slag! Heerlijk 92 inch scherm en speakers laten knallen ;-)
Wat een vette game is Far Cry Blood Dragon Must have voor iedereen. Haha alleen al om de cheezy lines Halen iedereen!
Net ook maar gekocht, doe het meer omdat het zo fout is. Far Cry 3 zelf vond ik maar matig, nergens bijzonder, alles al duizend keer eerder gedaan. Dit is wel awesome.
Wellicht dat ie ooit nog eens komt, nu nog niet zo een haast mee. Nog genoeg games te spelen, waar amper wat van komt. Lijkt me wel leuk, maar vooral om de setting.
Geweldige game idd. Hulde aan de makers. Mijn goty van vorig jaar als nieuwe game met een theme uit mijn jeugd. Love it! Het wisselen en herladen van wapens is erg leuk gedaan. Soundtrack is erg goed en is terminator-ish.
De OST van blood dragon is echt Nice. Gister ff binnen gehengeld, echt Powercore, Sloan's assault etc Geniale quotes btw "Come down and face me, you rusty cumbuckets." En die loading screens. "New missions, are like missions but not old" droog
En geniale opmerking als je die videotapes oppakt. Zoiets als van, I hope this game doesn't have any fucking feathers. Als in de insane veel collectable feathers van Assassins Creed Zelf spot heeft Ubisoft wel
Farcry 3: Blood Dragon reviews: Iedere zichzelf respecterende mark four style mofo dient deze game verplicht in zijn bezit te hebben.
Die 8 bit cutscenes zijn wel awesome haha. Game is echt heerlijk fout, alle berichten in je data zijn ook classic. Kan de game alleen niet echt te lang spelen. Op een gegeven moment krijg ik een beetje genoeg van al dat paars en rood.