Amazing Spiderman: +/-
Ik heb heel wat Spiderman games gespeeld, maar deze komt er echt wel boven uit!Verhaal speelt zich af na de film van Amazing Spiderman.Dus mocht je deze spel willen spelen, dan raad ik je eerst aan om de film te gaan kijken.
Verhaal komt snel op gang en is niet moeilijk om te begrijpen. Wil je langere speelduur spelen, kan je altijd nog de side missies mee pakken.
Side missies: Er zijn ook wel een aantal toegevoegd om de speelduur langer te maken, maar veel herhalingen en dit is eigenlijk wel een gemis.
Slingeren: Oei, wat moet ik hier over zeggen.. Slingeren is echt realistisch gemaakt. En ja het is echt geweldig! om met Spiderman rond te gaan slingeren in Manhattan om mensen te helpen die in nood zijn van vijanden of de politie helpen met boeven pakken en die bijvoorbeeld weg willen rijden in een auto.
Gameplay: Je kan ervoor kiezen om met Spiderman vijanden met de vuist tegen te gaan. (Met combo's) Of je kiest voor de rustige manier en je besluipt ze van boven en spint een spinnenweb om de vijanden. Uiteraard aan jou de keus. Bovendien beschikt Spiderman upgrades, zodat je sterker wordt tegen Scorpion of andere vijanden van Spiderman. Deze upgrades kan je upgraden door High tech kistjes of level omhoog te gaan door vijanden neer te meppen.
En het voor de verzamelaar: Heeft de ontwikkelaar 700 stripboekjes verstopt in heel Manhattan. Zodra je de 700 boekjes hebt gevonden, krijg je een verrassing een strip van Spiderman, deze kan je lezen in het hoofd menu.
Tevens ook andere stripboekjes en Oscorp bandjes verstopt in de game. Wil je meer te weten komen over Oscorp, dan kan je ervoor kiezen om alle bandjes te gaan zoeken in de levels. Ben je ééntje vergeten? Geen nood je kan zo weer terug naar je chapter om nog de stripboekje/ Oscorp bandjes te halen.
Laatst bewerkt: 1 mei 2013