Ik ben net over die rivier in dat nieuwe gedeelte, ik dacht Mexico Vind het een awesome game maar heb serieus moeite om er weer in te komen. Speel het een half uurtje, fuck iets op en knal al rijdend mijn paard door zijn achterhoofd al denkende: fuck het
Iemand die deze game nog heeft en alleen maar ligt stof te happen? Krijg wel zin om deze game (nog) een keer te spelen.
Voor 13.99 pond, iets van 16 euro heb je de game of the year editie met alle dlc. Bij amazon Verstuurd van mijn Nexus 7 met Tapatalk
Ik moet nog steeds eens de game 100%en en Undead Nightmare spelen. Ga ik zeker over een tijdje doen. Ik zat net als Dyonko en Killamonkey een tijd vast op de helft van de game, maar op een gegeven moment aan een stuk doorgespeeld tot de credits.
Ik probeer legend of the west costuum te krijgen door alle challenges af te gaan, wat een werk zeg.! Red dead redemption is wel qua lichting nog echt een prachtige game.
Moet nog steeds verder met die dikke Nightmare DLC, die overigens wel baas is, al was ik er niet echt happig op dankzij COD onder andere. En dat stuk in Mexico is retesaai, veel te lang, maar als je daar uit bent word bijna alles goedgemaakt.
Wtf heeft het nou weer met CoD te maken Omdat die ook toevallig zombies heeft? Wat een argument man En Mexico is awesome
Mexico is saai. Heeft voor mij de hele game verpest helaas. Zit er ook nog steeds vast. Kom er niet meer in
Mexico is awesome, vooral met je poncho aan. Laatst wou ik weer opnieuw beginnen, maar moet zeggen dat de missies wel matig zijn. Zo enorm saai allemaal, had ik de eerste keer totaal niet. Vooral die West Dickens is me toch fucking vervelend. Game is na Mass Effect en GTA IV mijn favoriete game deze generatie en doet eigenlijk alles goed. Had alleen destijds ook wel het gevoel dat het verhaal niet echt bijzonder was, met uitzondering van een aantal hoogtepunten. Nu merk ik toch dat de missies wat mwah zijn, al maakt dat weinig uit gezien de rest echt fucking perfect is. Game blijft magistraal, op gebied van animaties gaat mogelijk alleen GTA V dit nog overtreffen.
Ik ook niet Ik weet het niet, ik kom/kwam er gewoon niet doorheen. Het geheel werd repetitief en Mexico was saai. Die combo zorgde er helaas voor dat ik de game liet liggen. Op een gegeven moment ligt hij zo lang dat je er ook gewoon niet meer in komt.
Ik vond juist op het eind (Bijna) Dat je eerst terug ging naar je vrouw en zoon zo langdradig, dat ik denk van moet dit erin? Spoiler Wat wel vet is dat je wraak gaat nemen als zoon, dit is wel weer goed gedaan vind ik. haha!
+1 Zit nu in de tweede gebied en verlies mijn interesse... Alhoewel het wel erg tof is, heb ik toch last van de vrijheid... Dan kan ik uren niks doen en dan denk ik tjsa, wat heeft het voor nut hahahaha
Wil dit weer verder gaan spelen maar ik weet de controls niet meer want dat hebben ze me al een jaar geleden uitgelegd. Argh.
Deze game staat echt al ruim 1.5 jaar op mijn lijstje om eens af te maken, maar heb hem nooit meer in mijne xbox gedaan na de eerste 2 weken dat ik hem had.
Heb dit spel een paar weken geleden van iemand gekocht, en ik vind het geweldig! De free roam naast de missies is lang niet zo boeiend als in een GTA game, maar dat hoeft ook niet altijd. Dat Mexico gebeuren moet nog komen, dus ik ben wel beniew of dat nou egt zo saai is als sommige beweren.