1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 jan 2013.

  1. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    Iemand ervaring met tevez en aguero? Of is higuin SIF beter om te kopen.
     
  2. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
  3. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    Wissel je spelers vroegtijdig na wedstrijden dat ze nog genoeg conditie overhouden. Ik wissel mijn spelers altijd na een paar wedstrijden en dan hebben ze nog ongeveer 93 conditie.
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2013
  4. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
  5. poazm

    poazm Active Member

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    Dames en Heren hier is hij dan weer na een lange afwezigheid.

    POAZ!!! \o/\o/\o/\o/

    ik kom ook weer eens binnenwippen. Ik zie dat Siemenn het nog altijd goed in de gaten houdt hier. Hopelijk ben je gestopt met je vieze 5 man achterin teams O-)

    Ik zie de speculaties over TOTS ook al weer lekker aan. Ik kan je 1 ding zeggen als het vandaag uitkomt dan word dat rond een uurtje of 4 aangekondigd.




    kijk even op youtube.com/fluoresentfifa of zoek fluoresent fifa in de balk bovenin. hij heeft een serie waarin hij van divisie 10 naar 1 gaat met alleen manual controls. Hij speelt tegen iedereen.
     
  6. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Welkom terug! Met welk team speel je nu?
     
  7. poazm

    poazm Active Member

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 2 mei 2013
  8. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Leuke teams hoor, had ook niet anders verwacht van je dat je ook nog een ligue 1 had :p

    Hoe spelen de eredivisie If's?

    Mijn teams heb ik een paar pagina's terug geplaats. Heb daarmee ook dat toernooi van vandaag gewonnen waarmee je een premium gold pack krijgt.
     
  9. poazm

    poazm Active Member

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo he die Cardozo ziet er geil uit zeg. ik hoop dat hij onder de 75k komt,
     
  10. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
  11. poazm

    poazm Active Member

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Tof team! :thumbs:

    Scheit aan 5 atb! Je speelt toch om te winnen dus je tegenstander is ook vrij om te kiezen. Lekker counteren! Hadden ze UT maar anders moeten maken! (zoals seasons) Zoals al zo vaak is besproken..
     
  13. poazm

    poazm Active Member

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    tja meningen verschillen, ik heb ook mijn ere IF team omdat het het beste team mogelijk is...... nee ik ga voor leuk ik heb al 10+ titels binnen dus het maakt me niet heel veel meer uit. ik speel omdat ik het leuk wil hebben winnen hoort erbij maar het is niet het belangrijkste.
     
  14. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb ook al vaak teams gemaakt die ik leuk vind maar als je er online 3/4 wedstrijden mee verliest omdat je geen snelheid in je team hebt gaat dat wel irriteren. Online is gewoon het leukst om te spelen. Offline win je met het meest waardeloze team nog makkelijk op ultimate de gold cup. Vorig jaar toen je IF Honda kon winnen met dat tournooi toen hadden ze een niveau die vrij pittig was. Jammer dat die er standaard niet in zit.
     
  15. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik speel inderdaad ook alleen online, offline is gewoon geen uitdaging en met 4 verdedigers verlies ik simpelweg 3x zoveel. Als ik 3 potjes op rij verlies, is voor mij de lol er echt vanaf de rest van de dag! Winnen is voor mij wel degelijk het belangrijkste, tenzij ik terecht verlies.
     
  16. rekers38

    rekers38 Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoop ik ook!
    Lijkt mij een goede speler met een leuk IF Liga Portugesa teampje om hem heen.
     
  17. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Zojuist is het gratis Xbox LIVE Gold-weekend van start gegaan. Dit houdt in dat iedereen gratis gebruik kan maken van Xbox LIVE Gold.
    Sommige games organiseren dit weekend ook evenementen waar je aan mee kunt doen.
    Zo kun je in FIFA 13 meedoen aan het Ultimate Team Spring Classic-toernooi om kans te maken op een miljoen munten en andere prijzen.


    Begint morgen :D
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2013
  18. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Hij schijnt erg tegen te vallen. Te traag, houterig, kan niks met zijn rechtervoet en zijn dribbel is slecht.
     
  20. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik handhaaf div 1 online altijd maar dat Spring Classic tournooi kan ik maar niet winnen..
    Sta ik eindelijk in de finale kom ik tegen een gast die z'n hele team (inclusief keeper) attribute kaarten heeft gegeven en verlies ik met 3-4 :mad::mad::mad::mad:

    Team speelt overigens wel lekker: http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#kSKQMYsTnJvSb:ps3 Milito is echt een held! Scoort echt makkelijk.

    Bij m'n andere team wissel ik in game Sessegnon met Bale zodat Bale R-SP staat. Echt aanrader! Sessegnon doet het daar ook prima op LM met z'n med-med workrates. Heb dat eerder gedaan met Tevez. Deed het ook wel aardig op LM.
     

Deel Deze Pagina