Red Dead Redemption [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 22 jun 2011.

1. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Ik ben net over die rivier in dat nieuwe gedeelte, ik dacht Mexico |:- Vind het een awesome game maar heb serieus moeite om er weer in te komen. Speel het een half uurtje, fuck iets op en knal al rijdend mijn paard door zijn achterhoofd al denkende: fuck het :+

2. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Iemand die deze game nog heeft en alleen maar ligt stof te happen?
    Krijg wel zin om deze game (nog) een keer te spelen.

3. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Voor 13.99 pond, iets van 16 euro heb je de game of the year editie met alle dlc. Bij amazon

Verstuurd van mijn Nexus 7 met Tapatalk

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Ik moet nog steeds eens de game 100%en en Undead Nightmare spelen. Ga ik zeker over een tijdje doen. Ik zat net als Dyonko en Killamonkey een tijd vast op de helft van de game, maar op een gegeven moment aan een stuk doorgespeeld tot de credits. _O_

5. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik probeer legend of the west costuum te krijgen door alle challenges af te gaan,
    wat een werk zeg.! Red dead redemption is wel qua lichting nog echt een prachtige game.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Moet nog steeds verder met die dikke Nightmare DLC, die overigens wel baas is, al was ik er niet echt happig op dankzij COD onder andere.

En dat stuk in Mexico is retesaai, veel te lang, maar als je daar uit bent word bijna alles goedgemaakt. :eek:_O_

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Wtf heeft het nou weer met CoD te maken :emo:

Omdat die ook toevallig zombies heeft? Wat een argument man 8)

En Mexico is awesome :cool:

8. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    916
    Mexico is saai. Heeft voor mij de hele game verpest helaas. Zit er ook nog steeds vast. Kom er niet meer in :mad:

9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Het is minder dan ervoor maar nog steeds vet, ik snap niet dat je door dat stuk er mee ophoudt.

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Mexico is awesome, vooral met je poncho aan. _O_

Laatst wou ik weer opnieuw beginnen, maar moet zeggen dat de missies wel matig zijn. Zo enorm saai allemaal, had ik de eerste keer totaal niet. Vooral die West Dickens is me toch fucking vervelend. Game is na Mass Effect en GTA IV mijn favoriete game deze generatie en doet eigenlijk alles goed. Had alleen destijds ook wel het gevoel dat het verhaal niet echt bijzonder was, met uitzondering van een aantal hoogtepunten. Nu merk ik toch dat de missies wat mwah zijn, al maakt dat weinig uit gezien de rest echt fucking perfect is. Game blijft magistraal, op gebied van animaties gaat mogelijk alleen GTA V dit nog overtreffen. _O_

11. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    916
    Ik ook niet :+

Ik weet het niet, ik kom/kwam er gewoon niet doorheen. Het geheel werd repetitief en Mexico was saai. Die combo zorgde er helaas voor dat ik de game liet liggen. Op een gegeven moment ligt hij zo lang dat je er ook gewoon niet meer in komt.

12. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Ik vond juist op het eind (Bijna) Dat je eerst terug ging naar je vrouw en zoon zo langdradig, dat ik denk van moet dit erin?
    Wat wel vet is dat je wraak gaat nemen als zoon, dit is wel weer goed gedaan vind ik. haha! _O_

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ik krijg deze game ook echt amper uitgespeeld. Vooral omdat het Free Roam is denk ik.

14. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    +1

Zit nu in de tweede gebied en verlies mijn interesse... Alhoewel het wel erg tof is, heb ik toch last van de vrijheid... Dan kan ik uren niks doen en dan denk ik tjsa, wat heeft het voor nut hahahaha

15. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Wil dit weer verder gaan spelen maar ik weet de controls niet meer want dat hebben ze me al een jaar geleden uitgelegd. Argh. :p

16. Seh

Seh Guest

Deze game staat echt al ruim 1.5 jaar op mijn lijstje om eens af te maken, maar heb hem nooit meer in mijne xbox gedaan na de eerste 2 weken dat ik hem had. :'-(

17. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Ik vond die Free Roam nou juist totaal niet boeiend, er was echt geen reet te doen in dat spel.

18. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Aan stage coaches heb ik het meeste uitgegeven in de game. :+

19. Yaran08

Yaran08 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb dit spel een paar weken geleden van iemand gekocht, en ik vind het geweldig!
    De free roam naast de missies is lang niet zo boeiend als in een GTA game, maar dat hoeft ook niet altijd.

Dat Mexico gebeuren moet nog komen, dus ik ben wel beniew of dat nou egt zo saai is als sommige beweren.

20. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Deze game is ook geweldig hoor, die sfeer is spot on!

Deel Deze Pagina