[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    No way dat Rockstar hem nu nog gaat uitstellen. Dan is het echt maximum rage. Zou best kunnen dat ze eind augustus/begin september nog een grote preview ronde doen.

2. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Welk Wanted systeem?

Kan ook zijn dat de pers een oudere build gezien heeft??

Ik speel nu weer TBoGT en wat is die zoveel beter tov GTA IV.

Laatst bewerkt: 3 mei 2013
  3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Line of sight, je kunt nu als het ware zelfs ontsnappen uit het rondje op je map waar de politie is. Ze zullen je nu dus niet zomaar altijd random vinden, maken (korreltje zout this one) gebruik van helikopters waarmee ze je spotten en dergelijke.

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Nou ik neem dat je het onder wanted system moet zien:

Er is weinig tot niets over de 360 versie..behalve dit....maar het zal vast wel loslopen en het zegt weinig:

Maar ja..fuck zeg als ik deze straks voor mijn PS3 zou moeten kopen...

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb geen PS3, dus ik hoop dat ze opschieten met die nieuwe Xbox. :p

6. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Als LA Noire al 3 discs heeft kan ik me best voorstellen dat deze er 5 à 6 gaat hebben. :+

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Zolang je ze maar op de HDD kan installeren en niet hoeft te switchen, dat zou ideaal zijn :)

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind meerdere discs geen probleem, maar als die Rockstar dude een beetje met zijn ogen rolde en toen begon over problemen dankzij meerdere discs van DVD...mja..klinkt minder. Ah well,zal wel goedkomen allemaal.

Maar idd....maak die nieuwe Xdoos gewoon backwards compatible MS.

En dit is precies het tegenovergestelde wat CVG zei:

IGN

9. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Mag toch hopen dat er niet veel discs komen. Heb gister een 2e handse Xbox 360 speciaal hiervoor gekocht, maar om nou met 6 dvd's te gaan spelen. Dat vind ik ook weer een beetje te ver gaan.

10. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik stem zelfs voor een downloadable higher texture pack als dat zou kunnen.

11. Seh

Seh Guest

Want? Stel dat je om de 10 uur gameplay even van disc moet wisselen, wat maakt dat uit?

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ja ik zat zo te denken, bij LA Noire heb ik er ook helemaal geen last van gehad. Alleen de missie's staan op die discs. En als je die eenmaal gedaan hebt ga je toch weer door met andere missie's, dus heb je die disc in principe niet meer nodig. Pas weer als je een volgende playthrough doet. Freeroamen en side missies (al waren die er niet echt in LA Noire) kun je op alle discs spelen.

13. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Is ook weer zo idd.

Ik ben gewoon zo gewend geraakt aan Steam op de pc:p

14. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Als ie minstens zo mooi is als GTA IV vind ik dat meer dan prima hoor.

15. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    927
    Ik verwacht eerlijk gezegd maximaal 2 discs en eigenlijk maar één. RDR is één disc, GTA IV is één disc. En die roll-eyes kan je ook opvatten dat ze dus zoveel mogelijk moeten comprimeren om het op één DVD te krijgen.

Bij een dergelijke open world game werkt meerdere discs toch ook niet. Als de helft van de activities op één disc staan en de andere helft op de andere..... ben je constant aan het wisselen bij het doen van activities. Het voordeel van een dergelijke game is dat je volledig de vrije keuze hebt in zaken die je oppakt. Dat verdwijnt als je disc-swap krijgt.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Valt wel mee. Meestal is gewoon de story opgedeeld als je twee disc hebt. Voor de rest maakt het dan niet uit. :)

17. Seh

Seh Guest

Heeft er iemand hier een linkje van een samenvatting van wat er allemaal bekend is. Dan maak ik even een frontpage berichtje met bronvermelding. :+

18. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    927
    Dat betekent dan wel dat ze alles buiten de story om op beide discs moeten zetten. Dat gaat niet gebeuren vermoed ik...

Maar wie weet, we gaan het zien :)

19. Seh

Seh Guest

Volgens mij is dat het vaak wel met 2 discs:
    Je speelt de story tot de helft, wisselen naar disc 2. En met beide kun je dan alles doen buiten de story om.

20. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    927
    Kan je een voorbeeld geven van een dergelijke grote game waarbij dat zo is? Ik kan er geen bedenken eigenlijk. (of is LA Noire ook helemaal open world met zoveel zij-activiteiten?) Bij bijvoorbeeld jRPG's kan dat werken ja, omdat de side missions niet zoveel data in beslag nemen. Maar juist bij een game als GTA is er zoveel data omheen dat ik me haast niet kan voorstellen dat de story zou moeten worden gesplitst en de zij-activiteiten wel volledig op elke disc staan voorgeprogrammeerd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina