Wacht, met een controller? Dan ga ik het misschien nu toch ook eens proberen! Sluit ik mijn laptop op mijn tv aan en lijkt het net een console game. Had ik ook geprobeerd met Guild Wars 2, maar dat ging helaas niet.
Jup! Nu is het in eerste instantie wel ff prutsen met hoe het echt lekker werkt. Maar het werkt vooralsnog prima! Misschien als ik eenmaal 40+ ben dat het allemaal wat teveel wordt voor de controller. Op het moment ben ik zeer tevreden, daarnaast speelt het spel een stuk relaxter met de controller. Hier een screentje: (had zo gehoopt dat ik een demon chick met een uber dik armor zou maken, helaas krijg ik steeds minder kleren aan )
Heb dat ook geprobeerd. Hoewel het combat prima aanvoelde, vond ik interface/quests besturen met de controller toch vrij irritant.
Tijd geleden al een character aangemaakt (2 eigenlijk, maar ja). Geen idee meer welke class ik ben En mijn laptop trekt het helaas niet bepaald. Dit is de laagste (of een na laagste) setting en nog steeds loopt het niet echt soepeltjes. Framerate zal zodra ik bij een gevecht aankom al helemaal inkakken. edit: [yt]EkPiWkYjtTM[/yt] Ik speel nog liever met ~10 fps dan dan het zo lelijk is als de eerste setting! Controller vind ik trouwens niet echt lekker werken. Misschien maar eens een langere HDMI kabel kopen zodat ik dan gewoon met laptop op schoot kan spelen.
Kun je nagaan als ik het nu al niks vind. Wel een mooie game, ook qua sfeer. Alleen damn, moeten de dames zo traag het laatste stukje van de ladder beklimmen.
Even een vraag mbt het opnemen van een ingame filmpje. Met welk programma doe jij dat? Ooit heb ik wel eens Fraps gekocht, maar voor een film van niet eens 1 minuut zit ik al over de 1gig aan bestandgrootte met dat programma. En dat vind ik toch iets té (of ik kijk over iets heen waardoor ik de grote kan verkleinen)
Met controller gaat dat toch nooit lukken? Op een gegeven moment heb je als Sorc (filmpje Dulle) minimaal 5 skills die je MOET hebben, en daarbij komt nog de andere shit. @Nightbringer; females gaan steeds minder dragen in Tera hoor, op armor hoef je niet te rekenen
Dat vermoeden had ik al , maar als ik echt zoiets wou hebben ging ik wel scarlet blade spelen. (Dat is pas erg)
Per trigger/button open je 4 nieuwe combinaties. Heb je zo 20 moves die je kan toewijzen op de xbox controller.
Ook maar eens een account aangemaakt. Moet zeggen dat ik onder de indruk ben. Elf, Archer en een hoop lol . Ik speel alleen niet op de Europese server heb ik het idee..
Hoezo? Archer vond ik zelf ook heel leuk en was m'n eerste char maar nadat ik een sorc met z'n abilities zag moest ik dat gewoon proberen. Denk dat zodra ik 60 hit ik verder ga met m'n lvl 12 archer (of toch berserker maken).
Haha, had al zo'n vermoeden. Mjah al lekker gelvld spel grijpt je wel! Moest wel echt wennen aan alt, voor de clicks overal! Best mooi
Ik ga dit spel ook weer oppakken. Sinds mijn nieuwe huis heb ik alle games opzij gelegd, maar het begint weer een beetje te kriebelen Dit spel blijft toch echt wel de bomb De combat en graphics blijven nog altijd het beste wat ik heb gezien in een MMO.