De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

1. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    Ik kan je hiermee wel helpen. Je kan twee dingen doen:

1. Vodafone bellen of langsgaan om je abonnement van je vader over te laten zetten en op jou naam te zetten. Nadat dit gebeurt is kan je een verlenging aanvragen.

2. Je kan het huidige abonnement om laten zetten naar een prepaid nummer (zodra je abonnement is afgelopen). Als dit gebeurt is kan je een nieuw (dus geen verlenging) abonnement bij Vodafone aanvragen met nummerbehoud vanaf een Vodafone prepaid nummer. Dit is goedkoper want het toestel is goedkoper maar je hebt dan wel misschien aansluitkosten.

Kans is groot dat je niet €100,- korting gaat krijgen. Waarschijnlijk zullen ze er wel alles aan doen om bij Vodafone te bestellen i.p.v. op internet (Studentmobiel) met allemaal loze woorden.

Laatst bewerkt: 10 mei 2013
  2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb nu een tijdje al een Samsung Galaxy Ace maar vind het maar een matig ding. Hij wordt soms zonder enige reden idioot sloom en dan kan ik er nog amper iets mee beginnen. Een reboot is dan het enige wat helpt. Nu heb ik ook al een hele tijd last ervan dat de wifi weg valt. Nou heb ik een google search gedaan en zie dat het een probleem is wat heel veel voorkomt bij de Ace. Wifi valt weg, en komt dan ook niet meer terug tenzij ik naar de instellingen ga en dan bij wifi ga kijken. Dan zie ik dat de verbinding is verbroken, terwijl ik op de laptop en Live nergens last van heb. Iemand enige tips of moet ik maar met dit klote ding leven tot eind dit jaar? (kan ik weer voor een andere gaan)

Soms komt het voor dat Wifi even weg is en dan weer terugkomt na een paar seconden, maar de laatste dagen loopt ie alleen maar te kutten en dan moet ik constant weer naar die wifi instellingen gaan zodat ie weer mijn verbinding ziet.

Laatst bewerkt: 29 apr 2013
  3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    KLIK

4. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Laatst bewerkt: 4 mei 2013
  5. Seh

Seh Guest

6. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138

Ja, dat kan... op je opgegeven emailadres ontvang je een promotiecode.... deze kun je geven aan iemand anders die het dan op zijn ps3-account kan invoeren....

Je krijgt dan een promotiecode in je mail welke je kan invoeren... en 25 euro erbij TADAAA!

Laatst bewerkt: 4 mei 2013
  7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik hou me aanbevolen :+

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik zie alleen maar "Lijst met acties" staan en verder een zwart scherm op mijn Xperia P.:'-(

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Tot wanneer is de actie geldig? Nu echt eind deze maand een nieuwe phone kiezen. Wou altijd voor een Xperia Z gaan, maar nu ik een aantal keer een One in mijn handen heb gehad ben ik toch wat gaan twijfelen. Kijk wel. :+

10. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Het lijkt wel dagelijks te veranderen maar het lijkt vooralsnog alleen te werken in Europa, uk en alleen met Z en ZL

11. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.967
    S4 :+

12. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Gadverdamme... speelgoed.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Alle telefoons zijn speelgoed. ;)

14. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Yup, maar Samsung ziet eruit als Duplo.... :+

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Duplo is awesome :cool:

16. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Amen, dat ding voelt alweer aan als een nep telefoon zoals mijn dochter van 3 die ook heeft. Ik mag ook bijna, en ik ga vrijwel zeker voor de HTC One, dat voelt tenminste alsof je een telefoon in je hand hebt. Ik vind die hele Samsung lijn ruk tegenwoordig, plastic troep, fel kleurtjesscherm.

Laatst bewerkt: 6 mei 2013
  17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind het wel mooie telefoons. :)

18. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Speelgoed look & feel en speelgoed kleurenscherm. 8) Ik mag trouwens verlengen en zoek een vervanger voor m'n Xperia S. Opzich wil ik wel bij Sony blijven, maar de Xperia Z gaat 'm niet worden en verder is niks soeps van Sony op dit moment...

19. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Sp, oh nee... Nog niet uit... Waarom geen Z?

Heb nog geen spijt van mijn aankoop ;-)

20. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb 3 maanden de tijd, dus SP zou dan opzich kunnen alleen is het wel een lichte downgrade van de S. En de Z is een prachtfoon hoor, maar toch veel negatieve geluiden zoals over het scherm, batterij, speaker, klepjes, camera... Dat doet me twijfelen. Maar ik zal binnenkort weer even een winkel opzoeken. :)

Deel Deze Pagina