[Algemeen] PlayStation 4

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    236
    Ik weet ook niet of dit een goed idee is. De risico om spoilers te kijken/lezen is toch geheel aan mij.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol. Beslis je toch lekker zelf idd.
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb 't niet meer zo lopen volgen de laatste tijd, maar de console zelf (foto's) was toch uitgelekt?
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nope. :)
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Deze toch?

    [​IMG]
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Faaaaake. Dacht ik
    Is nu helaas ook al bij de Vita, waar je op sommige momenten geen screenshots kan/mag nemen. :mad:
    Het meeste van al die share dingen zijn toch voor mezelf, dus laat mij toch lekker mezelf 'spoilen' als ik dat wil! :+

    Maar ik snap ergens wel waarom ze het doen; mensen zijn gewoon niet te vertrouwen. Heeft er niks mee te maken of ik zelf beslis of ik gespoiled wil worden, maar mensen vinden het te vaak leuk om spoilers te plaatsen waar het niet hoort.
    Niet dat het uitzetten van de share knop zal helpen om de trolls tegen te houden, want ze vinden wel een manier.
     
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Hmm, vind em wel mooi als dit echt zo zou zijn....had wel wat smaller gemogen maar tis nie lelijk IMO.
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Maar is bullshit, mensen hebben gewoon HDPVRS en nemen dan gewoon daarmee op :-/. Dus waarom share knop blokkeren
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Denk dat het wel fijn is voor sommige games die net uitzijn; dat ze het gewoon een paar dagen uitzetten op bepaalde stukken/eindes....zou dat best kunnen begrijpen.
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Maar hoe vaak komt het voor dat je zo iets ziet? Dan moet je er wel duidelijk op zoek naar zijn.
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Tuurlijk.

    En net zoals met zoveel dingen heb je er waarschijnlijk geen last van en weet je niet eens dat het wordt gedaan.:9
     
  12. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Uncharted 4, Killzone 4, Watch Dogs en hopelijk GTA5 bij de launch, gelijk kopuh. Alleen is er al iets bekend over de vermoedelijke prijs van die games want €70 vind ik iets te veel.
     
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Net als dat games nu 'officieel' 60 kosten, zullen er altijd goedkopere shops te vinden zijn, dus daar maak ik me niet druk over.
     
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    De PS4 games staan momenteel gewoon voor 60 euro.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    360 en ps3 games hadden vlak na launch ook hogere RSP , volgens mij ook 69.99 in Europa

    Maar dat duurde een paar maandjes volgens mij. Sterker nog, volgens mij ging bij de 360 meteen na de launch lineup de RSP alweer naar het 'normale' niveau van 60 euro

    En inmiddels zijn we straks al wel bijna 8 jaar verder dan bij de 360 launch he, en hebben we nu een hele wereld aan webshops die met elkaar op prijs concurreren. 8 jaar geleden waren veel daarvan er ook al wel maar waren ze nog niet zulke directe concurrenten voor de gewone winkelketens


    Ik denk dat het qua prijsstelling van de next-gen games (als je even goed om je heen kijkt) wel goed komt
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Het is wel zo dat ps3 games de eerste jaren vaak wat duurder waren dan de 360 spellen. Dat is later redelijk gelijk getrokken maar in het begin kon het verschil wel tot 15,- op lopen.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    PS3 heeft die hoge launch prijzen wel iets langer vast gehouden inderdaad. Daar kwam de stroom spellen ook wat langzamer op gang waardoor sommige uitgevers volgens mij ook wat makkelijker voor hun AAA games de rsp wat hoger hielden
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Is het gek dat ik ook heel erg benieuwd ben naar hoe de doosjes eruit gaan zien? :+ Iets heel simpels, maar ja... :p
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan me herinneren idd dat Resistance en 2 andere games duurder waren. Waren toen ook maar 8 games ofzo tijdens de release. Werkte toen in de gameswinkel even en die hele PS3 schap stond leeg.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Paar eerste screenies van InFAmous Second son hiero...not bad at all!!

    [yt]c1FHFoiXcqs[/yt]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina