Seizoen 1 en 2 vind ik inderdaad geen spoilers waard. Seizoen 3 info vind ik in een spoilertag horen als het gaat over de aflevering van die week. verder info vanuit de boeken hoort hier niet.
Episode gezien. Beetje saai imo maar er zaten wel een paar brute scènes in :thumbup:. Spoiler Bolton die Theon martelt en Joffrey die zijn crossbow op dat hoertje van Little Finger gebruikt. Laat toch weer even zien dat Joffrey nog steeds pure evil is..
Ik wil niet als een spoiler-zeikerd klinken, maar je eerste zin verraadt toch wel iets, wat niet-lezers nog niet weten. Ik zou het dus even weghalen. Spoiler De aflevering was mooi, vooral om te zien hoe de wildlings the Wall beklommen was erg vet.
Wat verraadt hij dan? Dat hij de episode saai vond naar zijn mening, of dat er brute scenes in zaten? :{
Spoiler Wie de persoon is die Theon martelt, door oog te hebben voor kleine details kun je dit al weten, maar de meeste zullen het nog niet weten.
Wel oke aflevering. Sommige scenes waren wel tof. Helaas blijven er gewoon teveel characters in de serie zitten. 5 minuten daar en dan weer daar. En volgende aflevering zien we Snow waarschijnlijk niet meer dan komt die weer waarschijnlijk weer terug in episode 8. Haalt het tempo er gewoon uit.
Die eerste zin in mijn spoiler is gewoon puur giswerk hoor. Niks geen spoiler, gaf het beessie gewoon een naam. Misschien is het wel iemand anders, who knows
Deze quote uit deze aflevering beschrijft GoT perfect. Spoiler http://25.media.tumblr.com/59f826f7e2beca95745a8ac0732a5b48/tumblr_mm6ru1mHe81rt768bo1_500.gif Spoiler Ook was de chaos-speech van Littlefinger waanzinnig goed.
Ik vind dit de eerste aflevering van het seizoen die ik vind tegenvallen... Deze vind ik zelfs ik 'm een beetje saai. De toppunten zijn voor mij: Spoiler Chaos-verhaal, de scène met Tywin en oma Tyrell, de klim van de muur. Ik vind het wel mega slecht dat ze niet het gesprek tussen Sansa en Tyrion lieten zien... dat vind ik zó suf.
Dat is nou eenmaal GoT/ASOIAF, ook al vond ik het zelf jammer Spoiler dat we niet meer te zien kregen van die warg/greenseer shit van Bran en Jojen. Spoiler Ik vond het juist geen probleem dat het niet getoond werd, ik vond de uitspraak waarmee Tyrion deze scene eindigde erg goed. Ook wisten we wat er gezegd zou worden en zo wordt er juist tijd verknoeid, die beter gebruikt kan worden voor andere, interessantere stukken.
Mee eens. Ik begrijp trouwens niet, waarom al die moeite doen om Spoiler die muur te beklimmen. Je ziet duidelijk op het einde dat deze maar zo'n 5 meter dik is. Waarom niet er doorheen graven?