Game Informer's Cover Story (tomorrow) to be longest since GTA IV http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=554486 Later vandaag
langste cover story ooit zal wel GTA V zijn toch, veel journalisten hebben afgelopen week een uitgebreide hands on gehad. En september is nog maar 4 maandjes dus de hype trein moet op gang gebracht worden
Maar GTAV hebben ze al gehad. Zo doen toch normaal gesproken niet 2 keer van dezelfde game een cover? Of misschien een uitzondering voor GTA... Van mij mag het iig best iets anders zijn.
Weet ik, van mij mogen ze er nog wel een tijdje over doen Dragon Age hoeft van mij niet Lijkt mij gewoon GTA V met alle details die we al weten met allemaal pagina vullende plaatjes
Van mij ook niet hoor, zal toch niet veel meer instaan dan er al bekend is. Ik hoop op een complete verrassing, maar dat zal vast niet zo zijn.
Cover natuurlijk! Die screens zijn alweer oud nieuws. Als het maar een game wordt waar we nog vrijwel niks van weten is het prima. Geen Last of Us, Beyond Two Souls, GTA en weet ik veel wat nog meer.