[XOne] Fuse

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 6 jun 2011.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Daar twijfel ik nog over. Aan de ene kant heb je de leuke, unieke wapens. + de mogelijkheid om te switchen tussen de teammates (mits je solo speelt), maar aan de andere kant komen ze aankakken met een vreselijk ongeïnspireerd level. Voor de zoveelste keer bevind je je maar weer eens in een industrieel/militair gebied.

Leuke gameplay vs saai level design.

edit: hehe, een oplettende mod heeft eindelijk eens de titel van het topic veranderd. ;) Misschien dan ook ooit maar eens de startpost updaten.

Laatst bewerkt: 7 mei 2013
  2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zijn dit nou nog steeds de makers van Ratchet en Resistance die hier mee bezig zijn of is dat met de naamswisseling ook veranderd?

Los van het feit dat Dulle de slechtste shooter speler van het Noordelijk halfrond is ziet het er best wel leuk uit.

Maar ik had idd van de makers van Ratchet en Resistance wel een beetje verwacht dat ze (als ze dan weer voor de bijzondere wapens gaan, zoals een beetje hun trademark is) ook qua omgeving wel wat meer lef hadden getoond

werkt het cover systeem een beetje soepel?

3. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Topic hernoemd naar Fuse

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dank je. :p
    Is nog steeds Insomniac.

HEY! :mad: Ik...
    eh.. Laat maar, je hebt gelijk. :+

Cover systeem werkt prima. Alleen soms even wennen dat het niet met (A), maar met (B) gebeurd. Niet dat dat erg is, maar gewoon...even wennen. Soms druk je op de verkeerde knop ('lol druk jij dan ooit op de goede knop'?)
    Ook het eroverheen vaulten werkt lekker. Misschien juist doordat de rolls en vaults op een andere knop zitten dan de cover knop.

Startpost maar aangevuld met Fuse dingen. Anders snappen de mensen er niks van die via Google hier komen. :p

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik waardeerde Insomniac altijd gigantisch vanwege hun geweldige Ratchet & Clank games, maar dat is het eigenlijk wel zo'n beetje. Resistance heb ik echt nooit boeiend gevonden en deze lijkt ook niet bepaald speciaal te zijn. Maar ik ga de demo straks eens uitproberen.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Resistance had eigenlijk maar 1 groot pluspunt en dat waren de leuke wapens.

Nou deed Insomniac dat imho in Ratchet nog veel beter want daar gingen de remmen helemaal los en in Resistance heb je toch altiijd de enigzins serieuze setting die een beetje als domper op de creativiteit werkt..

Ik had ook gehoopt dat dit meer de kant van Ratchet op zou gaan dan van Resistance maar het lijkt toch vooral op een squad based 3rd-person resistance moet ik zeggen

maar ga de reviews wel in de gaten houden

7. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    De demo net geprobeerd en enerzijds leuk verrast, anderzijds teleurstellend. Wat ik leuk vond zijn de 'speciale' wapens. Cover, faulten e.d. werkt ook lekker soepel. Maar teleurstellend is de AI van je teamgenoten, die is gewoon slecht. Paar keer gezien in de demo dat ze gewoon op een vijand afrennen (vooral bij het gevecht met die twee robots) en dan neer gaan. Als je dan niet snel genoeg erbij bent is het gewoon missie voorbij. Erg, erg irritant om een missie te failen omdat de AI gewoon het IQ van een deurknop heeft.

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    HAHAHA, jij hebt gefailed? Wat een prutser!
    :+

Dus...
    fixed. :cool:

9. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Oh ik niet, ben geen enkele keer neer gegaan. Maar als een AI zich binnen twee tellen tot een geroosterd stukje vlees laat veranderen helemaal aan de andere fucking kant van het lvl dan houdt het snel op.

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Klopt. Deze game is echt gemaakt voor co-op. AI vonden ze niet bijster belangrijk blijkbaar.
    Constant switchen tussen de characters helpt natuurlijk al heel erg, maar ik ben bang dat het op een gegeven moment vrij desoriënterend kan werken.

Ik vraag me ook af... is dit het qua wapens? Ze zijn best leuk hoor, vooral die waar je een zwart gat mee maakt, maar de rest wat ik bij me had leken standaard wapens te zijn?

11. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Dat werkt op een moeilijkheidsgraad als normal. Maar hoger is denk ik niet te doen alleen maar vanwege die AI.
    Op zeker 4 momenten in een korte demo moest ik de AI redden omdat die dom deed. Waarvan één keer dus resulteerde in mission failed omdat ik er gewoon niet op tijd bij was.
    Met 4 man lijkt mij dit best een leuk spel, maar als je afhankelijk bent van de ai.........

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik weet niet meer welke game het was, maar ik heb me er laatst aan irriteren dat als ik down was de NPC mensen me gewoon negeerden en me dood lieten gaan. Hier komen ze me tenminste redden, dat is al heel wat. :+ (ja, ik ben zelf down gegaan, niet alleen de AI :p)

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als de AI niet goed is kun je wel vergeten om dit soort games op een hoge moeilijkheidsgraad te spelen , beetje jammer.

Laatste game die hier op lijkt die ik heb gespeeld is GoW: Judgment en daar was de AI er altijd als de kippen bij om je te reviven. Zo erg zelfs dat je eigenlijk totaal niet op hoeft te letten op Normal want als je je in je rug laat lopen komt de AI je wel redden :+

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Sorry maar ik vind het echt helemaal niets. Een poor man's Gears of War, zo zie ik het. Heb de demo met drie mensen gespeeld, maar het was gewoon geen fun. Sorry Insomniac, gewoon Ratchet voor PS4 maken....maar ja...dat zal wel niet.

15. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Deze demo heeft me echt verrast. Ik las enkel negatieve previews, maar dit is best goed. Met 4 man online komt dit spel echt tot bloei. Het schiet lekker weg, mede door de leuke wapens. Het cover systeem werkt ook heel goed. Ik zou dit spel kopen als ik daadwerkelijk geld zou hebben. Zit er dus niet in, maar met de demo heb ik me goed vermaakt.

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Net review van Eurogamer gelezen. Duidelijk een game om voorbij te laten gaan. Das mooi, want hij stond amper op mijn radar :)

17. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Toch jammer dat de eerste multiplatform van Insomniac ook meteen veruit de slechtste game van ze is :+. Hopelijk word Sunset Overdrive wel wat, anders kun je Insomniac afschrijven als topdeveloper imo. Eerst had je Naughty Dog en Insomniac, maar als je Fuse en The Last of Us naast elkaar zet kun je toch zien dat Naughty Dog een stuk meer gegroeit is door de jaren heen.

Laatst bewerkt: 17 jun 2013
  18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Naughty Dog was altijd wel een stuk professioneler imo. Spyro was geweldig vroeger, maar Crash was toffer. Ratchet & Clank waren ook altijd wel geinig, maar zijn nooit echt topgames geweest, helemaal niet met de 9000 verschillende titels die zijn verschenen. Resistance is nou ook niet interessant... 8)

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben het volledig met je eens. Behalve dat het Crash > Spyro was. Spyro was veeeel leuker dan Crash ooit is geweest. Zelfs met die crappy nieuwe games was Spyro nog leuker. :+

Deel Deze Pagina