[PC] Euro Truck Simulator 2

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 5 jan 2013.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Had gehoopt vandaag de game te krijgen, maar word dus morgen.

Dit zal wel verholpen zijn niet:
    Had stiekem even zitten rondkijken op Gamewinners, maar dit is het enige wat ze hadden. Niet dat het erg is, want games speel ik bijna altijd op zijn makkelijkst en eerst altijd zonder cheats.

2. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Geen idee of de glitch is verholpen ja of nee. Zoveel kost het tanken nu ook weer niet en om hier nu je game uit te zetten en opnieuw te starten is ook weer zoiets zieligs, het gaat maar om iets van 1000e max :{

En daarnaast is er geen moeilijkheidsgraad in het spel, je kan wel bv je remmen ietwat sterker afstellen etc. Maar daar blijft het ook bij :)

3. Seh

Seh Guest

8)
    Ik dacht dat zulke games fake waren.

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Game is inmiddels binnen. Nu maar installeren en dan de weg op, net als mijn pa 30+ jaar in het echt gedaan heeft. :)

5. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Benzine kost sowieso geen drol. je betaalt ongeveer 800-1000 euro voor een volle tank. In het allerbegin heb je dat niet altijd maar later zwem je in het geld. Ik heb nu 30 miljoen :+

Ik raad je trouwens aan om veel te lenen. Je kan een tijdje rood staan en met die leningen kan je chauffeurs, trucks en garages kopen. Op de lange termijn zal dat zeker voordelig zijn. De eerste 10 uur heb ik nooit meer dan 10k euro gehad, en vaak stond ik zelfs rood. Heb alles meteen geïnvesteerd.

Laatst bewerkt: 2 mei 2013
  6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Wat is veel en niet funest dan???

Game is echt fucking briljant. Alleen inparkeren in het laad en los station wil niet. Ik druk dan maar enter en klaas is kees.

Mijn vader heeft ook al naar de game gevraagd en ja pa, je kan zonder CD spelen. Ik weet alleen niet of zijn PC dat trekt, want hij heeft al een vrij oude.

Nog andere handige tips toevallig? Zwaar verslavend begint dit te worden...

7. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik kan je weinig tips geven op 1 na dan: Maak foto's van je rit :D (F10)

8. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Inparkeren is gewoon iets wat je even onder de knie moet krijgen. Probeer recht voor je trailer komen te staan zodat je door licht aan je stuur te draaien hem makkelijk erin krijgt. Oefening baart kunst. In het begin deed ik het altijd van camera positie dat ik heel de vrachtwagen zag. Tegenwoordig doe ik het in de cabine camera en is het niet zo moeilijk meer.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik kan mijn koplampen niet aan doen met K op de één of andere manier. Heb al meerdere malen 150 aan mijn broek gehad en dat wil ik niet weer. Iemand die weet hoe ik dit op moet lossen of is hier ergens een patch voor? J wil wel, maar dat is het groot zijn en die moet je ingedrukt houden. Dit is dus niet de bedoeling en zeker niet in het pikkedonker @ Dragon's Dogma stijl.

10. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Anders gewoon in de options de keymapping even veranderen? Ik speel het altijd met xbox controller, dus geen idee welke toets het is.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Heb het al gevonden. Je moest het apart instellen. Kennelijk stond het dus niet standaard ingesteld. Weg met die boetes van 150 euro en op naar de eerste Bedrijfsupgrade. Nu eerst naar Engeland.

12. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Doe jij maar eens lekker gek!

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    :confused::{

14. Undeadmadge

Undeadmadge Member

Leuk Bevonden:
    0
    vraagje

hoe laat ik mijn werknemer rijden??? het enigste wat ik nu zie is dat ie aant rusten is dat is niet echt de bedoeling zeg maar

15. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Als het goed is doet die dit uit zichzelf.

16. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    heeft ie wel een vrachtwagen?

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    :lol:

Net mijn pa dit spel laten zien, was zelf altijd internationaal chauffeur. Hij helemaal trots. :+ Krijg je wel boetes ter waarde van 700 euro, waarna ik in mijn woorden zei: Dan moet mijn bijrijder zijn mond ook houden. En toen was het stil. :+

18. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Het is een 1-poster.
    Wat moet ik anders denken?

19. Undeadmadge

Undeadmadge Member

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad had gewoon wat geduld moeten hebben ging uit zichzelf aan het werk thnx anyway

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Jep, is even wennen als je dit soort games niet zoveel speelt. Zal vanavond mijn vader even vragen of die er een beetje uit komt. Ben benieuwd hoever die al is. Heb hem wat hele kleine tips gegeven, maar als die verder is dan ik op moment, dan word ik gek. 8)

Deel Deze Pagina