[XOne] Xbox: A new generation revealed

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Next-gen Xbox speelt games af zonder internet'

Heeft de next-gen Xbox nou wel of geen verbinding met het internet nodig? Veel gamers blijven het zich afvragen en voorlopig lijkt het nog steeds niet honderd procent zeker te zijn wat het gaat worden. Vandaag blijkt er duidelijkheid te zijn waarbij duidelijk is dat je geen verbinding nodig hebt.

Dit blijkt uit een interne e-mail van Microsoft dat is onderschept. Hierin is aangegeven te zijn dat de nieuwe console van Microsoft niet altijd een verbinding nodig heeft. Zo kun je onder andere gewoon een blu-ray disc afspelen en een singleplayer spelen in een game zonder verbinding. Voor een echt duidelijk antwoord moeten we waarschijnlijk wachten tot 21 mei, dan komt Microsoft met een onthulling van een nieuwe Xbox.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kuch kuch vorige pagina. ;)

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Laatst bewerkt: 7 mei 2013
  4. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.346
    Pachter:emo:
    Die gast zuigt altijd alles uit ze duim man :+

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij geeft zijn mening gewoon. Zegt niet dat die gelijk heeft.

6. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.346
    Heb het over het algemeen hij brengt het altijd alsof het feiten zijn, en hij heeft er meer naast gezeten dan dat hij gelijk had met dingen:+

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zo interpreteer jij het dan. Vind het altijd wel duidelijk wat die zegt en hij denkt ook na.
    Een vreemd ding is alleen dat die volgende maand wel nog dit zei. Maar verder is de rest wat die verteld ook gewoon logisch. M.b.t Skype en waarom de WiiU online mp faalt met die Google+ vergelijking.

8. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.346
    Jij ben juist de eengiste die ik ken die hem serieus neem:+
    En die dingen over skype enz kon iedereen wel vertellen.
    Alsof mensen dat niet zagen aankomen toen microsoft skype opgekocht.
    Btw Bonus Round vind ik wel altijd leuk daar zit hij ook wel is bij.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja daarom zit die in zoveel shows omdat niemand hem serieus neemt. Vind hem wel verfrissend en denkt gewoon na over dingen. Ten opzichte van veel sites die klakkeloos alles overnemen.

10. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.346
    Zoveel shows zit die niet hoor:emo:
    Ze eigen show van paar min per week en hij zit wel is bij bonus round erbij thats it.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Oh hij moet iedere week standaard bij een show zitten. Kom op zeg.
    Je zegt dat niemand hem serieus neemt. Naast die shows die hij standaard doet. Zit die ook wel eens bij Sessler. En zijn er altijd tientallen interviews van sites met hem. Zoals N4G en IGN.
    En dat bedoel ik "shows"

12. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.346
    Nee maar jij doet alsof het wat uitmaakt dat hij in meedere shows komt :')
    Het is ook aleen maar mij mening ik vind dat hij uit ze nek lult, als jij daar anders tegenop kijk moet je dat vooral doen :)

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja. Want jij zegt dat niemand hem serieus neemt en ik de enige ben. Dus waarom vragen ze hem dan steeds voor interviews als die niet serieus word genomen? Lekker tegenstrijdig dan.

14. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.346
    De mensen die ik over hem spreek nemen hem allemaal niet serieus nee.
    En ze vragen hem gewoon omdat het een bekende analist is thats all.
    Echt niet omdat hij met correcte info komt.
    Ik kan ook elk jaar wel roepen dat nintendo dat jaar met een hd console kom, dan heb je het uiteindelijk wel een keer gelijk natuurlijk:+

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Andere mensen dus wel. Dus ben niet de enige. En hij en ik zeggen toch ook niet dat de info waar is. Ze vragen gewoon wat zijn mening en hij zegt iedere keer ook "i think". Verder wat die zegt in die beide interviews zijn gewoon verfrissend om te horen dat er tenminste nog mensen normaal naar dingen kijken ten opzichte van sites die klakkeloos van elkaar overnemen. Wat meestal wel als waarheid word beschouwd ook al is het een gerucht. Vind dat erger eigenlijk.

16. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik blijf toch dat gelul vaag vinden over dat always online, het alsof iedereen het snapt maar toch niet. 8)

17. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    In principe is je 360 / PS3 ook "altijd" online. Neem aan dat de meeste mensen hun netwerkkabel niet uit de console trekken zodra ze klaar zijn met gamen?

Denk dat het always-online principe inhoud dat de console online is en patches / updates kan downloaden als hij in "idle" modus staat.

Microsoft heeft zelf al ontkracht dat de console online MOET zijn om singleplayer te kunnen spelen. Gelukkig maar ... niemand zit te wachten op een apparaat wat niet werkt als je internet het ook niet doet.

Voor de rest, nog 1,5 week. Dan weten we meer :)

18. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    En zelfs dat doet de huidige Xbox deels al. Als je een demo ofzo download, en je zet je box uit, blijft de ring knipperen tot dat die download klaar is. :)

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Je bedoelt die memo van MS toch? Want ze zijn zelf niet echt naar buiten gekomen en hebben gezegd dat het niet waar is. Ze moeten het ding zelfs nog officieel aankondigen :D.

Het is allemaal begonnen met 'always online' en toen zijn mensen, vooral NeoGAF er maar een eigen dingetje van gaan maken. Dat je games ineens niet meer zouden werken als je internet eruit lag....rrriiiight. Slaat nergens op eigenlijk.

20. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Behalve als je online speelt :+, ma'ja dat is best wel obvious.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina