Ik vind het alleen maar steeds vetter worden. Ik vind juist dat het de kracht van de serie is dat het niet telkens alleen maar piekt, maar dat er telkens een enorm goede spanningsopbouw zit met in elke aflevering een klein hoogtepunt (de martelscene van afgelopen ep vond ik echt gruwelijk). Als je 't saai vind vraag ik me af of je niet gewoon je verwachtingen moet bijstellen...
Hoezo? Deze aflevering vond ik gewoon even iets te saai omdat het ook niet opbouwde naar iets. Ik vind bijna elke aflevering van GoT erg interessant en totaal niet saai , maar hier gebeurde gewoon te weinig. Vaak zijn zulke episodes een opbouw naar een spannende aflevering, maar ook dat zag ik hier helaas niet. Het waren allemaal een beetje nutteloze scenes. En over het einde; Spoiler Hele big deal ervan maken dat ze over/op de muur zijn, maar dat boeit dus gewoon heel weinig voor het verhaal.
+1 Vond deze episode JUIST boeiend , er gebeurde van alles en inderdaad de martelscene en hoe die gast het zo sinister speelt, geweldig!
Maar die hele martelscene mogen ze van mij weglaten, want het boeit niet voor het verhaal. Er is al zo weinig tijd, schrap die Theon gewoon en geef Robb/Daenerys meer screentime.
Jou niet, maar mij wel... en was ook vergeten te zeggen Spoiler dat ik het juist uitermate interessant vond wat onze Carice tegen Arya zei... Dat was zeker stof om over na te denken....
Ik hoop dat: Spoiler Ze ook zo'n Faceless Man (woman...) wordt. Jaren later, als ze wat groter is, volwassen is. Dayumn. Dat verklaart misschien ook die ogen waar Melissandre het over had?
Spoiler Oh dacht dat die ogen die ze bedoelde de kleur ogen waren van de mensen die ze graag wil vermoorden de hele tijd.
Spoiler Ik denk dat een aanval op de Wall en de Night's Watch toch wel degelijk belangrijk zijn voor het verhaal.
Wel grappig dat iedereen andere verhaallijnen vet vind. Ik vind die shit in het bos met Jojeen etc onwijs tof, dat warg gedoe, alsmede het gedoe met die sick fuck die Theon martelt. En ook de Night's Watch volg ik wel graag. De Targaryens boeien me geen flikker (Dany is een schijtwijf) en ook dat gejank van Sansa is irritant. Tywin en Tyrion daarentegen
Daenerys is geweldig juist! In seizoen 1 ownde ze haar broer. Goed, in seizoen 2 was ze een beetje een zeikerd af en toe, maar ze heeft wel pit. En nu vind ik haar helemaal een eindbazin. Hoe ze die Unsullied aanpakte, BAM.
Tot nu toe staan er pas 4 man.. Verder speelt de Nights Watch toch nauwelijks een rol van betekenis momenteel.
PRECIES. Alleen Sansa en dat kleine broertje met Hodor zijn schijtirritant. @Cheese: die aanval zien we wss in seizoen 5. Ff wachten dus!