Oh, ja ik maak om de zoveel tijd een nieuwe engine, als het het waard is om te update, ga niet bij elke research die ik afrond een nieuwe maken. Maar als ik een nieuwe maak doe ik alles erop en eraan, behalve de graphics, V6 is niet nodig als V7 er al in zit vind ik, wel 2d en 3d beide though...
En tijdens development kun je alsnog de opties uitzetten wat het spel gebruikt.
als je bv bij de engine categorie steeringwheel,joystick,gamepad,mouse en al de rest tegelijk aanzet, en je maakt een racegame, waar de focus op de engine hoort te liggen, dan staat er geen getal naast het woord engine. Maar dan zet ik een paar dingen uit, zodat er iets van 93% ofzo komt te staan bij engine rechts, en doe ik het zo. Dat 'lijkt' heel erg te helpen, zeker weten doe ik het niet though. Maar wat zou dat getal anders betekenen :/
Dus eerst sliders, dan de betreffende categorieen aanpassen met die opties, naargelang hoe je sliders staan natuurlijk.
Het is niet zomaar wat dingetjes aan en uit zetten en sliders random beetje verplaatsen heb ik wel gemerkt, voor een echt goed spel, moet ie ook goed afgesteld zijn.
Laatst bewerkt: 8 mei 2013