Nope, heb alleen garages in grote steden die ik tof vindt (Amsterdam, Parijs, Berlijn, London, Milaan enz ). Heb verder geen rekening gehouden met afstanden of iets.
Heb er inderdaad behoorlijk wat uur in gestoken, denk wel 100 inmiddels.
Het begin is gewoon heel langzaam, dat klopt wel. Met lvl 5 kan je nog heel weinig, maar als je boven de lvl 15 begint de komen zul je zien dat het geld echt binnen stroomt en dan koop je truck na truck, en opeens heb je miljoenen en weet je niet waar je het aan uit moet geven.
Wat wel kan helpen is tussen elke opdracht door veel slapen (3x) zodat de AI chauffeur extra geldt voor je ophaalt zonder dat je hoeft te wachten. Blijven investeren in chauffeurs en trucks, want in eerste instantie halen ze misschien 1000 euro op per opdracht en is het de moeite niet waard, na een week of 2 (ingame) zullen ze al 10k ophalen. En als je dan 10 chauffeurs hebt tikt het al lekker aan.
Wat dat betreft klopt die hele verdeling in de game niet nee. Voor mij is alle uitdaging weg, ik kan eigenlijks niets meer doen behalve rondrijden en wat vrachtjes doen om te ontspannen. Maar er is geen endgame content. Gelukkig zijn er mods
Laatst bewerkt: 12 mei 2013