1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Game of Thrones [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 31 mrt 2013.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    By far een van de beste episodes uit de serie imo. Zaten echt een aantal heerlijke gesprekken tussen. Maar ook omdat de meeste gebeurtenissen ongetwijfeld invloed gaan hebben en er eindelijk wat vaart in zit. Bazen gesprek aan het begin Ygritte en Snow en Tywinn en dat vrouwtje. _O_

    Geniaal hoe die Frodo dude uiteindelijk een Karstark blijkt te zijn. Die gaat wel gek raken als hij weet dat Robb zijn vader heeft vermoord. En dat gesprek tussen Carice en Arya. Hinten ze daar nu gewoon dat Arya ervoor gaat zorgen dat Joffrey, Cersei en Payne (weet niet eens meer wie dat is) doodgaan. Fuck it, hoe dan ook awesome.

    Snap alleen niet waarom ze die ene jongen meenemen. Carice ging iemand anders zoeken met bloed van Stannis. Die ene jongen was toch een basterd van King Robert wat weer een broer was van Stannis toch? Dus daar heeft ze hem voor nodig, right?
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Ahja, dus wel. Tijdens het kijken kwam het niet even bij me op, tijdens het typen wel. Oh, en Hodor weer. :D
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Zei die Frodo dude niet dat hij had gelogen? Payne is trouwens de beul die Ned Stark heeft onthoofd en ook die creep die toen het vrouwelijk deel moest 'beschermen' tijdens de Blackwater-aanval van Stannis.
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Volgens mij:

    Is die kerel de zoon van Bolton. Weet je nog dat Lord Bolton vertelde dat hij een bastard zoon heeft die snel bij Winterfel kon zijn, toen Robb voor het eerste hoorde van de Greyjoy-aanval?

    En Carice zei dat ze het bloed van een koning nog had. Stannis "fire was burning low" dus moet ze iemand anders hebben. Daarom komt ze Gendry halen denk ik.
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Gendry is nu toch ook gewoon second in line, als je nagaat dat Joffrey eigenlijk geen Baratheon-born is. Vergeet je soms wel eens.
     
  7. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie is volgens jou dan first in line, alle andere bastards van Robbert zijn inmiddels dood.

    EDIT:
    Laat maar, ik was vergeten dat
    Renly al dood is. Ik ben in de war doordat ik nu het tweede boek aan het lezen ben, waar hij dus nog leeft.
    Maar ik weet niet of een bastard eerder komt dan een broer in de lijn van successie, of dat hij beschouwd wordt als zoon en dus rechtmatige erfgenaam is.
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2013
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.437
    Leuk Bevonden:
    17.530
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Stannis.
     
  10. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Stannis is 'officieel' first in line, aangezien Gendry een bastard is. Bastards kunnen alleen door 'vrijspraak' van een koning officieel bij een familie worden gevoegd.
     
  11. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    + Theon's hangplek ziet eruit als hetzelfde als Bolton's Sigil:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2013
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh oké. Dan snap ik overigens niet waarom ze per se dood moesten aan het begin van seizoen 2.
     
  13. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    + Herinner je deze scene uit seizoen 2 nog?
    [​IMG]

    Als Stannis dood zou gaan in de oorlog, dan is de volgende rechtmatige opvolger dus een van de acht bastards van Robert.
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2013
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat dacht ik dus maar door sikory's post dacht ik dat ze eerst vrijgesproken moesten worden. Maar om koning te worden is dat niet eens nodig dus.
     
  15. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Tering,

    door de laatste 10 posts raak ik in de war..... Teveel namen, teveel zij-verhalen, hahahaha.
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Die dude lijkt me ook de Bolton bastaard ja.
     
  17. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Ze moesten niet dood omdat ze troonopvolger waren, want dat waren ze niet als bastards. Hell, vrijwel niemand wist van die kinderen dat het uberhaupt bastards van Robert waren. Ze moesten dood van Cersei omdat die kinderen het bewijs zouden kunnen vormen voor de incest. Elk kind van een Baratheon heeft namelijk donker haar.
     
  18. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het ja, in het eerste boek komt Ned niet via dat boek achter in de incest, maar doordat elke bastard van Robert zijn haarkleur heeft ongeacht de moeder. En ik weet niet of ik het fout heb, maar ik kreeg de indruk dat Joffrey juist opdracht had gegeven om alle bastards te vermoorden.
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, makes sense. Dan boeit Gendry dus niet. :+

    Dit soort dingen mogen trouwens wel wat duidelijker uit de serie blijken zeg.
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

Deel Deze Pagina