FM4 [Finished] 207 S2000 Cup Season 2 [AM] [W]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 10 mrt 2013.

1. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Krijg je erbij;)

2. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    M'n cloud is niet helemaal lekker gesynchroniseerd, rijd vanavond met de standaard livery.

3. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Nummerbord en nummer 4 toegevoegd aan de auto.. plus minimale versieringen.
    Ronde tijd na 5 rondjes: 1:03:8
    Valt nog veel te verbeteren :)

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

4. Menno88

Menno88 BMW S1000R

Leuk Bevonden:
    32
    Goed om te zien dat er weer 2 deelnemers bij komen:thumbs:

Hierbij nog een fotootje voor in de OP:
    untitled by Menno1988, on Flickr

Tot vanavond_0/

Laatst bewerkt: 8 mei 2013
  5. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Heren, let vanavond met je pitstop extra goed op. De entry ligt vlak na de laatste bocht, waardoor je op de racelijn meer afremd en een probleem kan veroorzaken als achterliggers niks door hebben. Gebruik als er achterliggers rijden de gras strook aan de rechterkant zodat doorgaand verkeer zonder probleem door kan rijden. Je zou dan of voor de bocht het gras op kunnen gaan om eerder te remmen, of het normale rempunt aanhouden en het gras na de bocht overschreiden om de pit te halen.

Probeer het tijdens de free practice even uit!

6. generationq87

generationq87 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Leuke avond, lekker baantje.
    Kwalificatie ging goed, dacht 8e geworden!
    In de race kan ik de tijden toch niet vast houden.
    Beide heats redelijk lekker gereden.
    Voor de verandering is voor fotograaf gespeeld na de race.
    Had me peugeot ook wat aangepast vanwege de feestvreugde ;)

7. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Hey, nice pics!:thumbs::thumbs:
    P.s. leuk doe Mugello sticker op de voorspoiler.

8. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Was gezellig heren, eerste heat voorzichtig aan gedaan en 1 inhaal actie kunnen maken en verder was het weer wennen.
    2e heat was het wat minder, mijn lieve vrouw begon te zeuren tegen mij en dat zorgde voor een mooie spin... raakte niemand gelukkig, maar stond toen wel achteraan, snel gepit en bijna nog 1 kunnen bijhalen, maar was niet constant genoeg :)
    Wel snelle ronde kunnen rijden 1:03:2... dus had ik wat meer geoefend... Nu op naar volgende week, dat gaat nog wat worden ...

9. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Heerlijk gekwalificeerd, 3 tienden onder mn PB, en van voren startend nooit echt in de problemen geraakt, ondanks constante druk van een snelle Menno. Hoofdrace zat alles tegen zo voelde het, al vroeg (een beetje) schade opgelopen, de aansluiting met een super rijdende Menno kwijt, later ook nog wat akkefietjes en uiteindelijk niet hoger dan (ik geloof) 8e gefinisht. Wel leuk gereden in heat 2, maar het resulaat was niet navenant :) Was na de race vrij snel weg moeten gaan.

Zin in Sedona!

10. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Ja, ik ben ook benieuwd naar de oval-race op Sedona oval.
    Ik heb het idee dat er veel positie wisselingen komen en het close racing gaat worden.

Tandem drafting tijdens Nascar nationwide series op de Talladega superspeedway.

11. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Quali:
    Beetje tegenvaller.
    Had al een paar keer 1:30.2xx gereden maar dat lukte tijden de kwalifikatie dus niet meer. Middelmatige kwalifikatie dus.

Heat 1
    Toch een redelijke startpositie.
    Cleane start en redelijk tempo kunnen vasthouden.
    Na de start een plaats kwijt geraakt aan Renenieuwvennep.
    Ik verloor wat tijd door een kort gevecht met Bigga,voordat ik de pitstop ging maken.
    Na de pitstop kwam ik volgens mij achter Flavour de baan op.
    Maar kon Flavour niet meer bedreigen.

Na heat 1 onverwachts bezoek, afleidende factor.

Heat 2
    Volgens mij derde geworden.
    Replay nog niet bekeken. Maar ik denk dat er schade is gereden door enkele snelle jongens.
    Ik denk dat de timing van mijn pitstops gunstig is geweest want na de tweede pitstop zat ik nog steeds op een derde plek.
    Flavour kwam in de laatste ronden nog aanvallen.
    Spannend tot de finish.
    Nog een ronde extra en Flavour had mij zeker kunnen inhalen.
    Geprobeerd om niet te agressief te verdedigen om ongelukken als op Positano te voorkomen.
    Na de race uit de lobby om mijn aandacht aan het bezoek te geven.

Laatst bewerkt: 9 mei 2013
  12. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Mijn races waren vergelijkbaar als die van Loyall.

Tijdens de kwalificatie kwam ik maar niet in mijn ritme. Mugello is niet echt mijn baan, Maat waar ik met oefenen vaak 1:03.3 reed haalde ik in de kwali slechts een 1:03.6.

Heat 1: Ik mocht als 7e van start. Nog steeds niet in mijn ritme zakte ik na 2 rondes terug naar een 9e plek. In rondje 3 gepit, en met een vrije baan kwam mijn ritme eindelijk weer naar boven. Ik stond weer 7e, en Loyall en Bigga kwamen hun pit uit. Ik kwam precies tussen de 2 in, met Loyall achter en Bigga voor me. Hun koude bandjes zorgden voor een iets mindere pace die ronde, en ik kon succesvol Bigga voorbij. Toen de race op een 5e plek kunnen uit rijden.

Heat 2: Heat 2 was leuk. Wel had ik een mini tikje van achter gekregen in lap 1, dus ik mistte zo'n 5 km/u op de top. Ik ging met Rene tegelijk de eerste pit maken. Ik lag toen wat voor. De ronde erna ging hij gelijk weer naar binnen, maar ik bleef buiten. Een paar rondjes verder gereden, en ik kwam in een kleine battle met of Bigga of Loyall. Toen de pit in gegaan, maar ik kwam achter Rene eruit. Redelijk goed kunnen volgen. Toen kwam Loyall naar buiten na zijn 2e pitstop. Daar heb ik de hele 2e helft lekker mee gebattled. Ik had wel wat kansen, en ik heb denk ik 2 keer echt een aanval geprobeert, maar ik was wel voorzichtig om net als Loyall de Positano praktijken te vermijden. Prima vermaakt en redelijk wat puntjes gepakt.

13. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Heeft iemand miss replay heat 2 voor me? Alvast bedankt :)

14. Rovaro2

Rovaro2 I am the Stig!

Leuk Bevonden:
    0
    Realiseer me nu dat ik me niet heb afgemeld maar met goede reden: LOHC Dames 13 staat voor belangrijke wedstrijd komende zondag en een stukje support bij de training heden avond was noodzakelijk...

Mijn huisgenoot traint LOHC hockeyteam Dames 13, de overweging XBW racing / Dames 13 was dan ook erg zwaar, dus ik hoop "no hard feelings" :D :cool:

15. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Misschien komt Dames 13 jou nu ook een keer supporten als je een belangrijke wedstrijd hebt hier!

16. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Ik heb de replays, weet niet of je al in my vriendenlijst staat

17. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Ik denk dat ook plus een botsfestijn, maar we gaan zien. Mensen met stuur hebben wel wat voordeel.

18. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Nu wel :)

19. Etro

Etro Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was erg leuk om na zoveel tijd weer eens competitief te racen. Was wel weer even wennen en dat was te zien aan mijn rondetijden *). Eerste heat lekkere race gehad met asjemenou en de tweede heat eerst leuke battle vooraan en tegen het einde van de race bijna kunnen profiteren van de botsing tussen mijn vier voorgangers. Helaas verprutste ik daarna 2 bochten en werd ik weer door alle vier ingehaald.

Volgende week een oval. Daar hebben de mensen met een stuurtje wel iets meer voordeel denk ik. Alhoewel de mensen met stuurtje wel veel meer onderstuur hebben met deze auto, dus het is een beetje afhankelijk van de grip op de baan. Wel zin in!

@Loyall; die foto is van de Nascar Sprintcup Series ipv Nationwide. En dan ook nog van een een paar jaar geleden, want Red Bull zit er nog in. Zou wel grappig zijn als je in FM ook kunt bumpdraften, moeten we maar eens testen :D

20. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Je hebt gelijk. Kon gisteren niet zo snel de tandem draft foto vinden van de Nationwide series.
    Tandem drafting omdat de luchtweerstand met twee auto's achter elkaar minder is wat resulteerd in een hogere topspeed.
    Waanzinnig om te zien.
    Kurt Busch, driver of the #1 Phoenix Construction Chevrolet , leads cars during the NASCAR Nationwide Series Aaron's 312 at Talladega Superspeedway on May 4, 2013 in Talladega, Alabama. (Photo by Tom Pennington/Getty Images)

Deel Deze Pagina