[XOne] Dragon's Dogma [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 mei 2013.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Archer is toch met Longbow? Die had ik geprobeerd voor Emma, en meer damage of niet; de traagheid + geen fatsoenlijke melee = NOPE. :+

Die Fracture Dart kan zo hele health bars van monsters afhalen, dus ik kan ook niet zeggen dat ik ontevreden ben over de damage van Striders. :p

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Traag? Dat ding schiet als een machine geweer met de juiste skills. 8)

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nou, zag er erg traag uit tov wat ik gewend was hoor. :+ Of ik ben me nu vreselijk aan het vergissen natuurlijk. :p

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Iemand, vooral zwartgedrukte ook? :'-(

5. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    De ranger is inderdaad minder mobiel (heeft wel de meeste stamina growth van alle klassen overigens, dus je kunt erg ver rennen) en redelijk lage defense, maar hij schiet hard, ver en soms snel (ligt aan de skill die je gebruikt). Tenfold Arrow is mijn go-to skill. 10 Pijlen machinegun style, keer op keer, totdat je stamina leeg is. En stamina heb heeft de ranger juist bakken vol. Great Gamble om een cycloop in het oog in één keer te doden. Crippling Arrow om de defense van je tegenstander te verlagen (en de curse houdt behoorlijk lang stand en werkt op bosses!). De dagger skills zijn dacht ik dezelfde als die van de Strider, dus dat is bekend materiaal.

Ander nadeel is trouwens dat de ranger in close combat minder damage doet. Dus pas op medium tot long range richt hij 100% schade aan. Daarom gebruik ik ook mijn pawns om tegenstanders bezig te houden, terwijl mijn ranger van een afstandje alles afknalt.

Laatst bewerkt: 8 mei 2013
  6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dit lijstje zal toch wel kloppen? http://dragonsdogma.wikia.com/wiki/Dragon's_Dogma:_Dark_Arisen

En geen idee, ik heb de update gedownload en geen problemen gehad.
    De precieze skills wat Emma allemaal gebruikt om tegenstanders om te leggen weet ik niet, maar ik weet wel dat ze uitermate effectief zijn. :p Maar misschien dat ik haar weer wat langer Archer kan laten zijn, om dan de skills van Strider en Archer te combineren. Er zullen vast een stuk of 2 skills zijn die ze nu niet gebruikt (hopelijk werkt dat wel, Sorcerer en Mage kunnen iig skills uitwisselen)
    Ga ik sowieso pas doen als ik terug aan land ben. Long Range heb ik nu niet veel aan.

Tussen de klasses is er denk ik niet een wat de beste is. Alleen die wat je het fijnste vindt. (al bestaat er natuurlijk wel een perfecte build, als je klasses gaat combineren, maar daar houd ik me niet echt mee bezig)

mijn tochten van vandaag. Allemaal op dat nieuwe eiland.

Oogverblindend...oog

Hele party tegen 1 vliegbeestje. Taaier dan in de main game :p

Enge gangetjes

Een of ander beest met gescheurde kleren wat mijn pawns zit te vermoorden

Pawns

Nooohhh, Emma wordt opgepeuzeld!

Dark Souls style; je loopt een hoekje om en een gozert met een XL hamer slaat je in 1 keer plat

fuck draken in een krappe ruimte

Dus wat doe je? Een veilig plekje zoeken, en laat de pawns het maar uitzoeken op de grond.

dood

Jeejj, krachtige skeletten

Die je met 10 tegelijk bespringen en de pawns negeren. :mad:

edit: En ik heb een nieuwe bow gevonden die zonder upgrades al sterker is dan die wat ze nu heeft. Dat wordt nog wat qua damage. :cool: (en ik heb Heaven's Key gevonden; had ik gewoon in de inn gedumpt. Poeh, gelukkig niet verkocht dus)

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Nice, bedankt Dulle, dat wordt straks dik gamen en RC incasseren. _O_

Btw: Kun je wel heen en weer reizen van die nieuwe wereld of moet je het afmaken???

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    1 keer, nadat ik een riftstone had gevonden en gerepareerd, vond ik een gangetje/shortcut wat naar het begin van het eiland ging. Van daar uit kon ik denk ik terug naar Gransys. Ik weet niet of het na iedere riftstone is en ik het gewoon bij de voorgaande had gemist, maar de mogelijkheid bestaat dus wel om heen en weer te reizen (niet via ferrystone btw)

Je krijgt ook een liftstone die je in 1 keer terug naar de ingang van het eiland brengt, maar dat gebruik ik zelf liever niet omdat ik dan niet zeker weet of ik gemakkelijk terug kom bij het punt waar ik was gebleven.

Ik gok dat ik uiteindelijk het nieuwe eiland gewoon in 1 keer doe. Zal wel een opluchting zijn als ik terug aan land ben. Deze constante krappe ruimtes zijn maar blech.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Bedankt, dan wacht ik er nog maar even mee, die expansion te spelen. Die krappe ruimtes vind ik overigens niet erg, daar kunnen mijn support pawns heel goed mee omgaan. Ik kan met een gerust hart aan de slag met deze game. _O_

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik vind het om 2 redenen niks: 1. Ik houd liever dan de grote open vlaktes van Gransys; veel meer ruimte om te doen wat je wilt en om te beslissen hoe je het gaat aanpakken. Als ik krappe ruimtes wil ga ik wel Call of Duty of Dark Souls spelen. :+

En ik ben een Sorcerer wat flink wat tijd nodig heeft om zijn spells op te laden. Die tijd krijg je niet in die krappe ruimtes (tenzij je een safe spot vind waar de game eigenlijk niet wilt dat je staat :cool:)

Oh, en een 3e; De bedompte sfeer is niks. Het is zoals de Everfall. En dat dus uren achter elkaar.

Er is niks met een enkele dungeon, maar dit moet niet de norm worden voor DD2.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Ik snapt het, ander vervelend probleem: Die gasten die ik had toegevoegd voor mijn level 200 pawns zijn pleite. Ik ga echt geen 6.000.000 RC per stuk betalen, wat ik ook niet heb. Dus heb die twee gasten opnieuw een invite gestuurd, maar zo te zien hebben ze o.a. hun friendslist geblokkeerd voor anderen. Wat wil je met de beste pawn in het spel. Hij komt uit Duitsland, dacht eerst dat het 2 gasten waren, maar kwam er vandaag weer achter dat hij 2 accounts had met DD DA op 1.000 als ik het goed gezien heb. Beide maar weer toegevoegd en als die hem accepteert, dan stuur ik hem wel een PM op beide accounts. Gewoon lief blijven, dan blijft die wel je vriend. Wat moet ik nou met Emma en Reese? :+:+

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Geen idee wie Reese is, maar Emma zal je iig minder vaak laten falen dan je anders zou doen. :+

Niet vreemd dat ze hun friendslist hebben geblokkeerd als random mensen hun blijven toevoegen. Lijkt me flink irritant. ;)

edit: Hm, hoeveel zou het kosten om Emma te huren? Er is zeker geen manier om dat te checken? Ben er wel benieuwd naar. :p

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Iemand vragen die jouw niet in je friendslist heeft???

Ik neem Emma wel aan, samen met Reese.

Ik snap dat ze geen random mensen aannemen, maar ik had wel gehoopt, omdat die pawns al eens had, niet te hoeven betalen. Ze staan wel in mijn favorites.

14. Pyoonexk

Pyoonexk Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik ben zelf level 42 en als ik Emma wil summonen kost dat 7.323.121 RC

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    wow, damn. 8) Nog hoger dan Yellow's voorbeeld van die level 200 pawns.
    Weet je toevallig nog welk level ze had? Ik zit nu al een tijdje op dat nieuwe eiland waar er geen inn is om te slapen. Vraag me dus af ze in de tussentijd is geupdate (toen ik bv een rifststone activeerde)

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Ik denk ook dat die pawns die ik had gecheat waren door de gebruikers, maar zeg er maar niets van. Heb al zovaak gezien in mijn eigen tijd dat iemand razendsnel door een game of char heenging dat het gewoon verdacht was. DD heb ik ook op de release gekocht en alles goed bekeken detijds. Er waren al heel snel, te snel imo, level 200 chars. Als je cheat zijn ze sowieso minder waard, want level 200 chars met heel veel ervaring, zoals die ik gebruikt heb, zouden veel meer moeten kosten dan nu het geval is. Er zijn level 200 pawns die enkele tientallen miljoenen kosten. Via programma's waar ik in mijn cheat tijd mensen mee heb zien werken kun je zelfs GOD mode kiezen in games als Call of Duty, de game editten. Het kan in principe bij elke game, dus bij DD zou me dat ook niets verbazen.

17. Pyoonexk

Pyoonexk Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Level 109

18. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Mijn main pawn is hopeloos mislukt maar vind mijn lead character Vin erg goed geslaagd al zeg ik het zelf :) Nu maar weer eens verder met de game.

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ze is nu level 117/118. Dus nóg meer waard. :cool:

Al vraag ik me af wie zo een dure pawns kan veroorloven.
    Zo erg mislukt dat je geen foto durft te laten zien? :mad:
    Hm, de game lijkt er lelijker dan normaal uit te zien, maar dat zal wel aan mij liggen denk ik. :p Misschien is het de belichting van op dat moment wat niet flatterend is op zo een gecomprimeerd screenshot.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Ik heb even met Arwen gepraat. Ze zal haar gedrag aanpassen en heeft ook nieuwe kleding gekregen. Test het gerust uit. :+

Deel Deze Pagina