1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke game heb je uitgespeeld?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Leis, 10 mei 2013.

  1. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Net als bij Welke game ben je nu onder andere aan het spelen. Heb ik ook een topic gestart van welke game heb je nu uitgespeeld?
    Leuke van deze topic is dat we kunnen zien welke games de leden hebben uitgespeeld en wat men ervan vond. \o/

    Uiteraard mag je er een lang verhaal van maken of je zegt van;
    Fez 360 uitgespeeld het was een leuke game.
     
  2. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Vorige week heb ik Crysis 3 uitgespeeld. Kostte niet heel veel tijd, maar het was wel een vermakelijke rit. Er zullen mensen het niet eens zijn met mij, maar ik vond het een prima game.
     
  3. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu bezig met FC3 en Tombraider en die zijn allebij best wel awesome.

    Hiervoor heb ik de nieuwe Hitman uitgespeeld die was onverwachts ook erg leuk.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Laatste game die ik uitgspeeld heb was denk ik Bioshock Infinite. Moet zeggen dat ik er daarna ook niet meer naa omgekeken heb. Verhaal was goed, gameplay zelf kon niet boeien
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ik doe niet aan games uitspelen.
     
  6. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Biobak infinite heb ik ook nog liggen heb alweer veel te veel games gekocht.

    Lijkt me ook wel erg gaaf.
     
  7. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    @ Camo81 Biobak infinite

    Is echt een mooie ervaring om mee te maken, zeker spelen als je tijd hebt! :)


    The Amazing Spider-Man uitgespeeld vorige week! Iemand die van Spider-Man games houd zeker kopen. Wel, moet je de " The Amazing Spider-Man film hebben gezien, want het speelt namelijk na de film af. Zie kleine review http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=4877919&postcount=126
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Tomb Raider en Bioshock Infinite. Beide kanshebbers voor de GOTY titel. _O_
     
  9. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Paar dagen terug Fear 3 uitgespeeld, erg genoten van deze campaign. Ook meer dan van de campaigns van Fear 1 & 2...

    Leuke afwisseling van locaties, gedurende het hele spel een lekkere horror sfeer. De afwisseling met overpowered mech komt ook op het juiste moment. Heerlijke singleplayer.

    Jammer dat er online weinig te beleven valt (lees= spookstad) maar verder genieten,

    Dikke + = spel maakt optimaal gebruik van quad core _O_
     
  10. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Toch maar misschien Fear 3 checken dan. Vond 2 ook wel zeer vermakelijk.
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Laatste games die ik heb uitgespeeld waren Bioshock Infinite, was leuk. En Naruto 3, was kut crap alles
     
  12. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Hmmm zal far cry 3 weer es gaan doen. Dit topic brengt me op ideeën.
     
  13. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Das ook de bedoeling, dat andere leden zien van oh das wel een leuke game om te checken. \o/
     
  14. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb bijna nooit een game uitgespeeld, wordt altijd afgeleid door andere games of de game verliest mijn interesse. Laatste game die ik echt heb uitgespeeld(als in de sp hebben uitgespeeld...) was volgens mij Mass Effect 2. Op het moment speel ik Fez, top game.
     
  15. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ben nu bezig om Forza 3 helemaal uit te spelen, nog een dikke 50 races te gaan voordat ik hem helemaal complete heb. Ga het voor Forza 4 niet meer proberen voordat 5 uitkomt want daar zit ik nog maar op 8% ofzo
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Tomb Raider zie ik mezelf nog wel een keer her-spelen (ook al heb ik al 2 playthroughs gedaan) vond dat stiekem toch wel een hele leuke game

    Infinite was ik echt klaar mee na 1 playtrough
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik speel vrijwel alle games uit die ik koop en speel. Dat wil zeggen dat ik de story/campaign uitspeel. MP speel ik zelden. Laatste game die ik heb uitgespeeld is Dead Island Riptide. Leuke game, prima mee vermaakt. Geen GOTY misschien, maar zeker een 8,5 waard!
     
  18. Mister Gouken

    Mister Gouken Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Link's awakening DX, ben nu bezig met oracle of ages en hierna ligt oracle of seasons op me te wachten
     
  19. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Deel 3 vind ik alleen maar top als je het met iemand anders speelt. Ik had het een lange tijd geleden alleen geprobeerd, maar toen pakte het spel mij totaal niet. Ik blijf deel 1 echt de beste vinden._O_
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik ga ze beide niet nog een keer spelen. Doet niks af aan de kwaliteit van die ene playthrough. :D (al heb ik het laatste uur/anderhalf uur van Bioshock wel al even opnieuw gespeeld)
     

Deel Deze Pagina