[XOne] Xbox: A new generation revealed

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Deze Bkillian dude schijnt iemand te zijn die bij MS werkte, maar is weggegaan omdat hij niet blij was met de richting die MS op ging.

http://forum.teamxbox.com/showpost.php?p=13950379&postcount=2836

Lees de quotes maar en maak er van wat je wil. Ik weet niet wat ik ervan moet maken.....sommige zien hem als een betrouwbaar iemand en hechten veel waarde aan wat hij zegt...maar er zijn nu zoveel van die lui naar buiten gekomen met shit, dat je het gewoon niet meer weet.

Oh nog 12 dagen! :thumbs:

Laatst bewerkt: 10 mei 2013
  2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Het schiet al lekker op :)

Wel is het natuurlijk zo als je jouw console Infinity gaat noemen dan zou ik bij god niet weten wat daarna komt :+. (and beyond?)

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Misschien is het ook wel de laatste console van MS :+

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Geloof toch is niet elke zielepoot die zulke dingen zegt :+

Jij denkt echt dat een "ontslagen" Microsoft medewerker zulke cryptische dingen op een forum gaat gooien? Nee hoor.

Iemand die aan de Next-Box gewerkt heeft tekent een "contract" waarop staat dat hij z'n waffel dicht houd ... zoniet, dan kan hij een geld boete riskeren ( of een andere fikse straf ). Zulke geruchten de wereld in helpen is wel het domste wat een ex-Microsoft medewerker kan doen.

Neem het met een gigantische zak zout.

5. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Als hij het niet eens was met de richting die MS op ging... tsja dan zou ik het zeker met een korrel zout nemen.

Daarnaast is het ook wel debiel om als ontslagen medewerker dingen te ''lekken''.

6. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Wat je wel soms ziet is dat ex-staff naar een ander bedrijf gaan en dat het nieuwe bedrijf de boete gewoon betaald zodat zij die geheime inside info krijgen. Voor een bedrijf is zo'n boete dan natuurlijk veer minder.

Maar dat lijkt mij hier niet echt het geval. 'Betrouwbare bron'. alles is een betrouwbare bron. Elk gerucht spreekt zich tegen, maar toch is alles heel erg betrouwbaar...

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Daar heb je absoluut een punt. Het hele always online gebeuren werd groter gemaakt dan het echt was, zoals het nu klinkt is het prima. Trouwens:

Denk toch wel de enige die we kunnen vertrouwen, Paul Thurott.

8. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik had toch gehoopt op een SSD... of iets in die trend. Geen loading screens is pas echt next-gen!

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Met een SSD zou je geen loading times gehad hebben meer? Ik weet niet helemaal precies wat een SSD inhoudt..sorry.

10. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    SSD is gewoon een veel snellere harde schijf. Daarbij ook nog eens stil, omdat die geen bewegende onderdelen heeft.

Daarom zijn laadtijden op de pc zo chill. Met de meeste games zijn de laadtijden haast weg.

11. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Klein voorbeeldje:

[yt]LT24J98e40M[/yt]

Het verschil is echt gigantisch! Zeker als je werkt met programma's zoals photoshop enzovoort. Daarnaast heb ik bij de meeste games zo goed als geen loading screens (soms 2-3 sec).

Kortom, sneller :).

12. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Interessant is dat in het jaarverslag van SEGA staat dat ze er naar streven om hun spellen op de 'soon to be launched consoles' speelbaar te maken.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Damn, zou zeker jammer zijn als MS dat niet doet. Wat zou de reden ervan kunnen zijn? Dit is goedkoper voor ze en meer winstmakend?

14. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ssd = duur :)

De prijs voor een 500 gig ssd zal wel rond de 500,- euro zitten.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Laatst bewerkt: 10 mei 2013
  16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hmmmm, gaat er toch naar uitzien dat de xbox stuk minder krachtig wordt dan de PS4. Dan moet ik toch overstappen ben ik bang ...:eek:

17. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    hoe kom je daar bij dan?

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Specs zeggen niet alles. Ligt eraan hoe er gebruikt van word gemaakt. Dat zullen we pas echt weten totdat ze gereleased zijn en je twee 3rd party games naast elkaar zet. :)

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Steeds meer leaks dat raw power PS4 op 1.8 Teraflops ligt en de 360 maar op 1.2 Teraflops. Dat is 50% verschil! Komt mede doordat de nieuwe xbox slechts gebruikt maakt van DDR3 geheugen.

Ik hoop dat het niet klopt, maar hou mijn hart vast ...

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nieuwe Xbox heeft alleen wel waarschijnlijk 32MB ESRAM naast de DDR3.
    En zoals ik zei ligt eraan hoe je met de specs werkt. En hoe de infrastructuur is. Puur naar specs kijken is te makkelijk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina