Ik heb me gek gezocht maar kan niet echt vinden wat ik zoek. Stel ik haal een andere Xbox en wil me gegevens overzetten. Dan kan ik me account gewoon overzetten. Alleen bijv me wapens die ik bij Blackops2 heb vrijgespeeld,heb ik die dan nog? Zo ook bij de rest van de spellen natuurlijk. Zou het zonde vinden als ik alles kwijt zou zijn. Dank je voor je antwoord.
Hier kan je alle informatie lezen over hoe je content overzet op de nieuwe console. Succes! http://www.xbox.com/nl-NL/Live/Transfer
Dus je zou je HDD geheel moeten over copieren naar de nieuwe Dat is minder , maar maakt niet uit. Kan hem ook verkopen zonder HDD. Kan ik die altijd in de nieuwe zetten.
Yep, maar dit wilde je toch. Neem ik aan? Welke harde schijf is het van de slim of fat? Als het van de fat is, dan kan je deze niet op een slim klikken.
Je online gegevens staan geloof ik toch gewoon op je XBL account? Je wapens, prestige etc. in BOII zal je in ieder geval houden want die is gebonden aan je gamertag en daar staat niks van op je HDD.. Heb namelijk ook wel eens met mijn XBL account op een andere xbox gespeeld en had toen gewoon al mijn stats nog in Cod.. Weet niet of dit voor elk spel zo is.