Playstation Vita [Deel 3]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ja, meer het feit dat ik de 360 sneller aanslinger dan de PS3 is natuurlijk wel een grote +! :+ (en jullie weten hoe graag ik troep opneem, dus die capture card is ook zeker een dikke plus :p)

Mja, als ik erop moet letten wat ooit gratis wordt bij Plus kan ik nooit meer een game kopen. :mad: En ik was van plan om de LE te halen, die krijg je sowieso niet bij Plus.

edit: Maar die FFX-2 remake. Is dat eventueel een goede eerste FF voor mij? Ik speel normaal nooit JRPG's (op Persona 4 na), maar is dat dus een goede om in te springen? En zijn de personages daar niet tenenkrommend?
    Nou... als het even kan wel natuurlijk. Als ze te kort na elkaar uitkomen zal dat financieel gezien natuurlijk niet kunnen, maar ik wil het wel!
    En als je echt vindt dat ik op mijn gamercard moet letten, zou ik het dan niet voor de 360 moeten halen aangezien ik daar bijna 6000 achievements heb gehaald? ;)

Oh, de capture card werkt alleen met component, de PS3 is aangesloten met HDMI. Dat gaat dus niet werken, of ik moet die HDMI kabel eens heel hard in zo een component aansluiting moeten proberen forceren. :+

Laatst bewerkt: 10 mei 2013
  2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Heb je eindelijk eens een reden om de PS3 vaker aan te slingeren.:+

Enige waarvoor ik de 360 nu nog af en toe aanslinger is voor een avondje Halo 4 MP.....speel de laatste tijd echt verdomd veel op de PS3 ( en met al die games die ik nog moet spelen dankzij Plus zal dat voorlopig ook wel zo blijven).

Das ook weer zo....
    Wat zit er eigenlijk bij de LE dan?

Niet FF X-2 maar gewoon de originele FF X. FFX-2 is de spin-off.:+
    (die trouwens minder was)

Maar ja, denk dat dat een goede is om in te springen.
    Karakters zijn echt allemaal leuk, en de game heeft een lekker zomers sfeertje door de mooie locaties.
    Ik heb een vermoeden dat Rikku snel jouw favoriet zal worden.:)

Damn....krijg nu weer zin om die game weer eens te spelen.:9

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Oh, maar van beide komt een remake? Tenminste, de screens op de vorige pagina waren van X-2. Jij zegt dus iig dat het beter is om in te springen bij X dan X-2? Moet ik even onthouden voor als ze uiteindelijk uitkomen. Voordat ik de verkeerde koop... :+

Op zich niet heel veel meer, maar toch geinige dingetjes zonder een grote meerprijs.
    [yt]0L3bjbsl11M[/yt]

4. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Inderdaad, je moet FF X kopen. FF X-2 is een stuk minder. Maar FF X is de laatste goede FF die Square heeft uitgebracht. Daarna was het vrijwel allemaal poep. Met FF XIII-2 als uiterst dieptepunt, vind ik.

5. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Japanse games gewoon lekker standaard op ps3 kopen ;) JPN = Sony, je hebt nu al ni no kuni en p4 voor playstation. Dus waarom p arena niet?

BTW, die puzzel in de limited editie is wel eruugg vet! Alleen daarom zou ik al voor de le gaan in dit geval. Bij welke game zie je nou dat je een puzzel erbij krijgt xD

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Heb ik Ni No Kuni? Echt? Ik weet wel dat ik soms wat vergeetachtig zijn, maar vergeten dat ik een game heb gekocht!? :+

7. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    oeps, ik dacht dat je die ook had :confused:

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nah. Misschien ooit als ie op PS+ komt.

9. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Hij is nu voor €27 te koop, zit persoonlijk ook onwijs te twijfelen. Maar ik heb gewoon nog zoo veel te spelen -_- ook door ps+, heb far cry3 al 2 weken en nog steeds in plastic zitten...

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    OK IK HEB HET BESTELD VOOR DE PS3. Als het me niet bevalt verhaal ik de kosten op jullie! :+ (P4A)

11. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Uhumm ik zei alleen dat als je hem haalt je het voor op de playstation moest doen muwhahah ;) nee maar veel game pleIer alvast! We lezen het wel wat je eevan vindt, en heb je al spijt dat je hem op playstation hebt gekocht? xD

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb er al spijt van dat ik em überhaupt heb gekocht haha. :+ (ik ben niet goed in dingen kopen, heeft er vaak niks mee te maken of ik er uiteindelijk happy mee ga zijn)

13. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Heb je trouwens limited editie?

14. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ach, je kunt het altijd nog mooi displayen naast je P4 figuurtjes.:thumbs:

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Als ik de winkel mag geloven wel.
    Er komen er nog meer figuurtjes aan :'-(

16. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Waarom :'-( ?
    Tenzij je er het geld eigenlijk niet voor hebt is het toch prima?
    Dat soort spul staat toch prachtig in een vitrinekast?:thumbs:

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Omdat ik mezelf had belooft dat die 2 wat ik al heb de enige zouden zijn. :+ Straks is mijn hele TV omsingelt door Persona poppetjes 8)
    En voor je het weet ga ik ook van andere games kopen. Argh, dat was niet de bedoeling! :mad: Dit gaat me meer geld kosten dan de bedoeling was, haha.

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Je kunt Tearaway pre-orderen bij Zavvi voor €25. Fucking cheap voor zo'n nieuwe game. 8)

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hoe is Zavvi tegenwoordig met levertijden? De laatste keer duurde het een maand of 2. :+

20. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    2-3 weken bij mij meestal, en dan vaker 3 dan 2.:+

25 euro?? Das geen prijs!8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina