Ik begin echt een stronthekel te krijgen aan Amy,wat een dom karakter is zij zeg.. Dat geldt trouwens ook voor die vriendin van Raj.
Ik vind geen van de stelletjes goed bij elkaar passen eigenlijk. Howard & Bernadette passen nog het meest. Leonard en Penny bijvoorbeeld, die hebben werkelijk hélemaal niets gemeen met elkaar en zijn nou ook niet echt leuk met elkaar.
Wat dat betreft pasten Sheldon en Amy wel bij elkaar, totdat Amy toch wel graag wil banana rijden. Howard is trouwens super grappig deze episode
Was wel een oke seizoen. Niet super ofzo. Maar zaten genoeg leuke momenten in en het blijft leuk om te kijken. Damn in September zitten ze alweer bij seizoen 7.
Yeah, net 2 eps gezien. Blij dat het weer terug is met een nieuw seizoen. Nu weer wekelijks wachten op 20min vermaak.
Was helemaal vergeten dat Raj nu eindelijk 'fatsoenlijk' tegen vrouwen kan praten. Prima toevoeging, want ik begon dat niet kunnen praten tegen vrouwen een beetje zat te worden. Nu Amy er nog uit.
Wat ik me vandaag bedacht: er zit gewoon echt totaal geen character development in deze show. Alle characters zijn gewoon al 7 seizoenen hetzelfde.