Diamanti was echt bagger voor mij.. erg slap en te sloom. Misschien speelde ik hem ook wel op de verkeerde positie hoor (RCAM in 4-2-3-1) maar ik heb hem weer verkocht (met 50k winst trouwens, rare prijzen).
Ik denk dat ik weet wat ik na alle TOTS ga bouwen: http://www.futhead.com/fifa/squads/10406962/ Raten maar van 1 tot 10. Ben benieuwd wat jullie vinden.
Kan ook, kan hem dan alleen wel wat uitbouwen en upgraden, aangezien alles nu veel goedkoper is, voornamelijk Ibra zelf.
Weer eens beginnen met ultimate team Is tots nog bezig, oftewel moet ik wachten met teampje maken (barclays, van persie/nani etc i guess)
Ik zit net premier league voetbal te kijken, scoort Frank Lampard 2 keer en verbreekt hij het clubrecord qua doelpunten, denken jullie dat er aankomende week een SIF komt, want als dat zo is moet ik mijn IF verkopen natuurlijk!
Je kan er wel rekening meehouden, probeer hem voor veel te verkopen zodat als hij het niet wordt je hem nog altijd terug kan kopen. Barclays TOTS moet nog komen.
Dames en heren: Hierbij presenteer ik u het perfecte 352 "serie A" team: http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#bj7y1yN3nJxOOs3 Waarom Di Natale op cam? Omdat ik hem in de spits wel supergoed vind alleen heb ik persoonlijk liever wat (kop) sterkere spitsen. In de BPL heb ik alle cam's geprobeerd maar blijf ik (bij 352) toch altijd Nasri de fijnste vinden door zijn high att / low def workrates. Heb ook IF Sessegnon gehad die vrijwel alle stats beter heeft dan Nasri maar door zijn med/med vond ik hem toch minder fijn. Dus door workrates Natale op cam. IF Cavani z'n high def irriteerde me toch een beetje. Bij een snelle counter moet je vaak ff wachten tot hij in de 16 staat voor hij aanspeelbaar is. Vervelend! Vandaar nu SIF Klose. Ben benieuwd ga nu testen!
Met deze spelers heb je echt het 'perfecte' 352 serie A team: IF Chiellini < > Chiellini IF Marchisio of IF Vidal < > Nocerino SIF Di Natale < > Di Natale
Oke, buiten de nog mogelijke IF's vind ik hem perfect En Nocerino vind ik juist fijn omdat hij die dives into tackles trait heeft. Lekker agressief spelertje. Heb ook de coins niet meer voor de door jou genoemde spelers. Wie weet komt er met de serie A TOTS nog een leuke vervanger voor hem
100% zeker een SIF dus verkoop hem ja! Verder is de markt echt fucking raar, ik maak winst op TOTS die nog gewoon in de pakjes zitten (sommige blijven gewoon stijgen) en prijzen van spelers zijn echt niet meer te voorspellen. Het is denk ik toch nog even wachten op BPL TOTS voor de echte market crash.
Net mn bundesliga team geupgrade met wat IF spelers.http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#hZHE5zdr0Rc:360 Denk dat dit wel een succes gaat worden. Heb nu ook bijna geen coins meer om wat te veranderen Ga nog sparen voor Neuer en schweinsteiger IF en Muller MOTM.
Iemand al SIF Klose gebruikt? Lijkt me wel een beest namelijk! En weet anders iemand een goed team om hem in te spelen?
Die TOTS (predictions) zien er lekker uit, ga nu maar ff sparen voor Kroos(89 of 90) maar verder zijn het denk ik dure spelers. Zo'n Lampard(8 zal ook wel wat gaan kosten met 95 schot