Kerel, maak je is niet zo druk man
Serieus.
Het is helemaal niet des-Microsoft's om met specs aan te komen die velen malen minder zijn.
Sterker nog, het siert Microsoft dat ze de boel zo goed op "slot" hebben kunnen houden en niet in paniek zijn geraakt van Sony. Al die geruchten van mensen die beweren de boel gezien te hebben ... kom op zeg.
Leuk dat de PS3 8GB aan DDR5 geheugen heeft. Als de rest vele malen minder is valt die 8GB echt in het niets.
Ik verwacht een console die even goed is, of zelfs beter. Maak me nergens druk om en maak de keuze na 21 mei. Waarom ik me niet druk maak? Simpel.
Microsoft heeft een JAAR ( EEN FUCKING JAAR ) eerder dan Sony de 360 gereleased. Een jaar later kwam Sony met de Playstation 3. In een jaar tijd kan er veel gebeuren. Sony kan hun specs aanpassen zodat de 360 de mindere zou kunnen worden. Dat is dus niet gebeurd. Wat weten we nu? Juist. Beide consoles zijn zowat gelijk aan elkaar. De 360 had 512 MB GDDR3 geheugen. De PS3 had 256MB voor video en 256MB voor het systeem. Zo zie je ook maar weer, wat voor type geheugen er gebruikt word maakt geen zak uit. Het is het systeem eromheen en hoe het ingedeeld is...
Als je logisch nadenkt ... dan weet je zelf ook wel dat de komende generatie echt niet veel van elkaar gaat verschillen
Klik om te vergroten...