De XBW-Backlog competitie 2013

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 10 mei 2013.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dan tellen we die gewoon mee. Account toegevoegd aan de OP

Oe plaatjes, waar heb je die vandaan? Account toegevoegd aan de OP

Account toegevoegd aan de OP

Toegevoegd :)

Zekers. Het is een vertrouwenskwestie. Ik kan nauwelijks wat controleren. Het is echter wel leuk als je iets van bewijs mee post. De laatste achievement, een screenshot, een stukje review. Daarnaast is het ook leuk als je in je post weer even aangeeft wat je nu aan het spelen bent/nog gaat spelen. En wellicht ook weer even de url naar je backloggery.

Iaw: kleed je posts een beetje aan :)

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Even een dubbelpost voor mijn statusupdate

De kop van Castlevania LoS is er af

Welcome to the Club

Sfeervol spelletje!

Volgende 5 spellen (wat gewijzigd, ik was er 2 vergeten :eek:)
    - Catherine (PS3 ): al wel begonnen maar nog niet uitgespeeld
    - Azura's Wrath (360) : al een heel eind op weg, maar ik krijg het echte einde niet voor elkaar. Dat moet nu maar even voor de competitie
    - Shadow of the Colossus (PS3 )
    - Alan Wake (360)
    - Batman Arkham Asylum (360): al wel een stukje op weg.

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Mijn Backloggery account is nu volledig up-to-date :)

24 games, waarvan ik eigenlijk bij vrij weinig games zin heb om die nog te spelen :+

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Daarom heb ik op mijn backloggery ook alleen games gezet waarvan ik de intentie heb om ze uit te spelen. :+ Deze competitie is leuk en zal aansporen tot uitspelen, maar ik ga zeker geen games met tegenzin spelen alleen om hier een extra punt binnen te slepen. :p

5. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee maar dit is juist wel goed, als ik eenmaal weer in een game zit dan speel ik hem vaak wel uit ook.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Same here. Zodra ik 'echt' een 2e x aan een spel begin dan speel ik hem ineens wel uit. Ik ben mij vaak echter totaal niet meer bewust wat voor een goede spellen ik nog heb liggen. :+

7. Seh

Seh Guest

Alan Wake, Fable 3, Read Dead Redemption, BioShock 2 e.d. liggen hier ook nog steeds te wachten om eens uitgespeeld te worden. :emo:

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Schuif Red Dead eens heel snel naar de bovenkant van je backlog stapel! :+ (Red Dead > Alan Wake > Fable/Bioshock 2)

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Zal mijn posts in het gevolg wat aankleden. Backloggery account ga ik niet aanmaken. Heb wel een True Achievements account, dus daar kunnen mijn 360 games bekeken worden:)

Nog even over Torchlight II; Vorig jaar DIII voor de mac gekocht en niet verder gekomen dan act 2. Kon me Totaal niet boeien. Paar weken terug had Runic games een actie waarbij je Torchlight II voor slechts 8 dollar op hun site kom kopen en downloaden. Alleen, wel alleen een PC versie. Maar ik heb Paralells Desktop op mijn mac en versie 8 ondersteund tegenwoordig ook emulatie van DirectX. Ik dacht voor dat geld wil ik wel een gokje wagen! Dus TII aangeschaft, nieuwe virtual machine met Win7 aangemaakt en gaan met die banaan. Werkt als een tiet! Zonder vertragingen, horten of stoten en ook nog eens met ventrilo op de achtergrond. Maar bovenal, gewoon een erg leuke game. In korte tijd behoorlijk veel gespeeld, solo en met een tweede char samen met mijn sis. Weet niet precies waarom, maar TII doet alles beter dan DIII. Combat is precies goed, loot is goed, weapons en skills zijn goed, etc, etc. Kan ik iedereen die van dergelijke games houdt aanbevelen!

Nee, inderdaad, zelfde als met achievements. Alleen omdat ik het leuk vind. En zoals gezegd koop ik nauwelijks games die ik niet uitspeel. Weet gewoon te goed welke games mij persoonlijk niet aanspreken en kan impuls aankopen meestal wel ontlopen...

10. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Volgende games die ik ga uitspelen:

Assassin's Creed 3

Xcom Enemy Unknown

Hitman Absolution

Niet de minste games om uit te spelen :+

11. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Oeh leuk. Doe wel mee, vanavond even alles in orde maken. Heb ik even mazzel;

Dit weekend 3 games uitgespeeld die ik niet zo lang ervoor heb gekocht....en dat terwijl ik eigenlijk ook nauwelijks games uit speel.... Blijkbaar een opleving en even tijd over ofzo :D

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
  13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat vraagt om wat achievement/account plaatjes O-)

Helemaal goed. Ik voeg je toe :)

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Supertoffe game, helaas moet ik die ook nog uitspelen.
    Echt heel vet.

Ik maak gelijk ff een account aan op TheBackloggery, van plan om dit jaar ook flink wat weg te werken.

15. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Geen probleem! Heb geen account bij sites ervoor ofzo, dus maak wel foto'tje met van tv scherm als upload ;)

Heel tof ja! Gister uitgespeeld! :thumbs:

16. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    The Walking Dead zojuist uitgespeeld. +1

In november voor het laatst gedaan. Gister begonnen met ep 4 opnieuw te doen (was ergens in het midden) en ook meteen ep 5 uitgespeeld. Top spel!

Zin in season 2. Gelukkig hebben ze al gezegd dat het wat minder schokkerig gaat zijn. Ik hoop dat de animaties wat beter worden.

L.A. Noire ook weer vandaag op gestart na een lange tijd en even gespeeld maar ik kan hier niet meer doorheen komen. Gaat dus van me backlog lijst af zonder +1 te worden.

Laatst bewerkt: 13 mei 2013
  17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    https://live.xbox.com/nl-NL/Profile?gamertag=FinalBob

wat is dat dan? :+

Ik voeg je score toe. :)

en inderdaad, the walking dead is echt suoer.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
  19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja echt een toffe game inderdaad. Kan er geen genoeg van krijgen. :)

Beste lijst. LA Noire moet ik ook nog zie ik..

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ja erge is dat ik eigenlijk alleen in RDR echt begonnen ben, de meeste games zelfs minder dan 1 uur gespeeld 8)

Deel Deze Pagina